AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení panuje tedy vražedné tempo, zas na druhou stranu se skoro všechno stihne a jste otevřená pro konzultace, já si stěžovat nemohu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice vstřícná cvičící, studentům ochotně poradí a pomůže, domluvit si konzultace není problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy připravena na hodiny, které jsou intenzivně propočítané. Dokáže látku vysvětlit a navodit přátelskou atmosféru cvičení zároveň. Doporučuji.
doc. RNDr. Robert Černý, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
K přednáškám má na internetu doplňující výpisky, které doporučuji mít na přednášce, protože pak nemusíte definice věty a důkazy znovu opisovat z tabule. Na přednáškách věty vysvětluje lidským způsobem, aby je studenti mohli lépe pochopit. Také se mi líbí historky 'do života', které vypraví při mazání tabule pro odpočinutí a pobavení studenů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vďaka pánovi docentovi Černému mám na každej písomke opäť pocit ako na matematickej olympiáde z mladosti
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
O panu doc. Černém ze začátku roku šířili všemožné zvěsti ohledně přístupu a přísnosti, nicméně po dvou semestrech výuky podle mě nejde hodnotit jinak než kladně. Výborně vedené cvičení, dobře vysvětlené hlavní myšlenky probírané látky, férová zkouška a sympatický přístup jak k písemkách tak ke studentům.
doc. Ing. Branislav Jurčo, CSc., DSc. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednasajuci viac-menej verne kopiroval poznamky doc. Vybirala, ktore potom sluzili ako dobra referencia pri nejasnostiach. Pravidelne prelozil vyklad vtipom, ci historkou z cias svojich studii. Z vedeckych konferencii nosil kolace (autor povazuje za velmi pozitivne).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas chodí pozdě a tak jsme ke konci semestru uplně nestíhali, ale zas někdy přinese zbylé sušenky z konference a to je super :D . Výklad je trochu zmatený (stejně jako poznámky na tabuli), ale zas se během přednášky dozvíte i o zajímavostech ze života mnoha matematiků. Jo a když sedíte dál než v páté řadě, moc neuslyšíte.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent má velmi vstřícný a přátelský přístup ke studentům a příjemné vystupování, výklad často odlehčí nějakým matematickým vtipem nebo historkou ze života slavných matematiků. I proto mě jeho hodiny velice bavily a těšila jsem se na ně, ačkoli mě z matematiky baví víc praktické počítání než teorie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející často přicházel pozdě. Přednášky často prokládal vtipy, což je fajn, ale pak jsme se tím zbytečně zdrželi a díky tomu jsme některé věci neprobrali hlouběji. Na dotazy však vždy pohotově reagoval a dokázal na ně odpovědět. Při výkladu se také snažil vysvětlit danou větu, či definici vlastními slovy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Podle mého názoru lze veškeré nedostatky přednášejícího shrnout jako nedostatečná příprava. Látku vykládal podle poznámek pana Vybírala, s čím bych vůbec neměl problém, naopak oceňuji, že máme přístup k materiálům, které se takřka shodují s výkladem na přednášce, ale přišlo mi, že si přednášející dané poznámky nenastudoval předem, což se pak projevilo na výkladu. V důkazech tak často dělal chyby a někdy se stalo, že jsme důkaz odložili až na další přednášku, což vytvořilo celkem zmatek v našich poznámkách. Také moc nevysvětloval souvislosti. Někdy se stalo, že jsme začali novou tématiku, napsali nové definice a konstantoval, že je vše zřejmé. Ovšem vše zřejmé nebylo. (Jako příklad bych uvedl definice na začátku kapitoly o metrických prostorech typu vnitřek, hranice a uzávěr množiny. Když se na danou látku dívám zpětně, tak jsou to opravdu jednoduché definice, ale když je člověk slyší poprvé, tak je vhodné k nim uvést nějaký další komentář.) Dále mám výhrady k rozložení vykládané látky. Podle mého názoru jsme věnovali až příliš času kapitolám, které nejsou až tak důležité, a odbyli ty důležité. Je možné, že se mýlím, přeci jenom nevidím všechny souvislosti a vše je pro mne nové, ale myslím si, že věty z kapitoly o metrických prostorech (typu Lindelofova pokrývací věta) jsou mnohem méně důležité než např. vztah Taylorových řad s mocninými řadami či definice reálných analytikých funkcí, které jsme zcela vynechali, nebo věta o implicitní funkci či věta o Lagrangeových multiplikátorech, kde jsme si neuvedli důkaz, nebo věty z kapitoly o diferenciálních rovnicích, které jsme docela odbyli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je třeba sedět v předních lavicích, není moc slyšet a má přízvuk. Jinak nic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
7.3. v cca 13:30 napísal aspoň jedno slovo na tabuli čitateľne.
Ak ale openieme nečitateľnosť (máme predsa skriptá) a nepočuteľnosť už od 3. lavice (tu je najmä problém, že v zadných laviciach prichádzame o vtipy), nemám čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na každé tabuli minimálně dvě chyby ve značení, kterých si občas sám všimne, a občas jej strašně překvapí, že mu něco nesedí, nebo jej upozorní někdo z první řady.
Absolutní chaotik, který zdá se ve své hlavě všemu rozumí, ale nějak není schopen to podat tak, aby se v tom vyznal taky někdo s IQ pod 150.
Chodí na přednášky častěji pozdě než kterýkoli z jeho studentů, jeho "osobní rekord" je 42 minut (tohle asi jeho vina nebyla, údajně stál kdesi ve vlaku, ale jeho nedochvilnost je legendární).
Jako vypravěč je skvělý a kdybych ho měl na cvičení, kde by měl čas pořádně vše vyložit a nemotal se pořád v nějakých větách, tak bych ho měl moc rád, ale v tak těžkém předmětu jako analýza bych byl radši za návrat p. Lávičky-nebo kohokoli jiného.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hlavní problém byl, podle mého názoru, že cvičící nevěnoval dostatek času přípravě, což je nešťastné, neboť mám podobné výhrady i k přednášejcímu. Zdálo se mi, že některé příklady cvičící viděl až na cvičení, takže pak dělal chyby a velmi často ani nebyl schopen příklad dořešit. Dále někdy nevěděl, jak a které věty jsme si formulovali na přednášce, takže látku vykládal podle znění vět, které znal on, což bylo značně matoucí (jako příklad bych uvedl větu o implicitní funkci). Výhrady bych měl také k volbě příkladů. Počítali jsme poměrně mnoho exotických příkladů, některé jsme ani nebyli schopni dořešit, což podle mě není dobře, když studenti zápasí i se základními příklady a zároveň jsme v časové tísni. Další problém byl v rozložení výuky. Podle mého názoru jsme věnovali přílš mnoho času partiím, kde to nebylo potřeba, a uspěchali ty důležité části. Příkladů zde je několik. U řad jsme věnovali velmi málo času mocninným řadám. Potom jsme věnovali příliš mnoho času příkladům týkajících se metrických prostorů. Dále jsme věnovali příliš mnoho času příkladům ze začátku kapitoly o funkcí více promněných (limita, derivace, diferenciál) a příliš málo času z druhé části kapitoly (extrémy lokální a globální, implicitní funkce). Ze všeho, co jsme na přednáškách probrali o diferenciálních rovnicích, jsme stihli procvičit jenom rovnice se separovanými proměnnými a to jenom stručně na konci posledního cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Typický matematik, dlouho kouká na tabuli a pak řekne zřejmé. Jinak průměrné cvičení.
Mgr. Libor Křižka, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, srozumitelně předkládá a vysvětluje metody počítání jednotlivých typů úloh. Navíc vzhledem ke znalosti fyziky dokáže říct, k čemu jsou dané úlohy dobré.
Mgr. Martin Lanzendörfer, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Látka na cvičeních byla vysvětlena srozumitelně a uceleně, navíc je chválihodné, že se nakonec stihlo procvičit každé téma z přednášky. Při udělování zápočtů byl pan doktor velmi korektní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo dobré, podmínky pro zápočet poněkud drsné, ale stále rozumné. Jediná velká připomínka: jako domácí úkoly jsme dostávali úlohy, jaké jsme ještě na cvičení neřešili.
RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Pavelka byl vždy optimistický, ale člověk ho musel občas zastavit, neb pokud člověk nebyl u tabule nebo neviděl řešení o dva roky napřed, tak se v tom lehce ztratil. Na druhou stranu, po položení otázky vždy jasně vysvětlil co se jak a proč dělá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasné cvičení. Vše bylo dobře a srozumitelně vysvětleno. Každá hodina byla velkým přínosem a měla príjemnou atmosféru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc príjemný a milý cvičiaci, vie pekne vysvetliť a občasné fyzikálne vsuvky boli pre nás určite tiež prínosom.
RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičenie. Vyučujúci vždy vysvetlí modelové príklady a následne sa venuje každému individuálne. Nie je problém čokoľvek diskutovať. Odporúčam.
doc. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ze začátku může trochu vyděsit, ale jinak skvělý přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška je občas příliš rychlá, místy mám problém, že nestíhám zapisovat, ale zase se stihlo probrat všechno, co bylo potřeba. Velice kladně oceňuji záznamy z přednášek. Pomohly mi jak při doplňování zápisků z přednášek, kde jsem chyběl, tak při učení na zkoušku. Bylo by skvělé, kdyby byly nahrávány i příští semestry Matematiky pro fyziky.
U zkoušky musím obzvláště ocenit to, že narozdíl od všech předchozích zkoušejících mat. analýzy, které jsem zažil (doc. R. Černý, doc. P. Kaplický a dr. L. Křižka), si doc. Pokorný je vědom toho, že fyzici musejí hlavně umět počítat, a zkouška je nastavená tak, že když člověk umí perfektně počítat, tak má jisté, že projde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2015, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška doc. Pokorného mi vyhovovala. Vyučujúci si zakladal na príkladoch a aplikácii vyslovených viet, čo bolo neskôr vyžadované aj v teoretickej časti skúšky. Prekvapilo ma však kvantum preberanej látky a tempo výkladu. Analýzu II som tento semester opakoval a v porovnaní s riadnymi prednáškami táto obsahovala okrem kapitol zodpovedajúcich Analýze II navyše kapitoly z Analýzy I a Matematiky I. Do budúcna by som možno radil rovnomernejšie rozdelenie látky. Každopádne obdivujem vyučujúceho nadšenie prednášať a chválim prístup ku študentom ako na prednáške tak na skúške.
Mgr. Tomáš Skřivan [32-KSVI], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající cvíčející! Mockrát děkuji za živé zajímavé vysvětlení, přátelskou atmosféru, za pomoc s látkou a zkrátka za všechno! Bylo vidět, že Tomášovi není jedno, pochopili jsme nebo ne. Velmi dobře plánoval cvíčení, uměl zhrnout a zobecnit všechno tak, že analýza se stávala skoro triviální.
Mám jistotu, že látku druhého semestru fakt umím. Ještě jednou děkuju mockrát! :)
RNDr. Ondřej Souček, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dr. Soucek je poctivy a seriozny, zaroven vsak vzdy dobre naladeny a stara sa o pomerne uvolnenu atmosferu na inak dlhom a casto nezazivnom cviceni. Rad si vola ludi k tabuli, tam im v pripade dezorientacie alebo paniky pomaha. Ako vystudovany fyzik rozumie utrapam studentov Obecne fyziky a vyzaruje z neho spolupatricnost. K zlozitejsim pocetnym uloham podava tzv. "kuchařky", za ktore ho kolegovia kritizuju, no studenti zboznuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičenie, vyučujúci skvele pripraví na skúšku a hlavne naučí počítať. Poskytuje tiež "kuchařky", ktoré veľmi pomáhajú naučiť sa jednotlivé početné postupy. Kritériá na zápočet sú nastavené zvládnuteľne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Asi nejlepší cvičící, kterého znám...
Jenom bych doporučil aktivněji vyvolávat lidi k tabuli. Často nastává pouze ticho po otázce "Kdo chce tento příklad předvést u tabule?". Ačkoliv je vzorové vypracování příkladu cvičícím na tabuli velmi edukativní, myslím, že by nebylo na škodu občas někomu přikázat ať jde k tabuli. Buď je student plachý a bojí se přihlásit sám a nebo to neumí a alespoň by se to u tabule třeba naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Určitě by se hodily krátké výpisky z teorie se základem k danému tématu, popřípadě řešení probraných lehkých a středně těžkých příkladů volně přístupné na internetu.
RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo vedeno srozumitelnou formou. Nejasnosti byly vždy pohotově vysvětleny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vstřícnost ke studentům, bezstressový průběh cvičení...
Do příště bych možná doporučil zlepšit výběr a připravenost některých úloh. Někdy totiž docházelo k tomu, že se probralo větší množství lehčích úloh, které na zkoušku moc dobře nepřipraví a na ty důležité těžké se pak nedostávalo času protože se probíraly těsně ke konci hodiny, kde tomu takřka nikdo nerozumněl a pan Šrámek se sám snažil příklad předvést u tabule.
Také bylo dobrou motivací, že se pan Šrámek profesně věnuje geofyzice. To ještě více studenty fyziky utvrzuje k tomu, že se musí v matematice snažit, protože ji opravdu budou potřebovat a ne jen "projít".
RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, 1]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia boli pohodové, cvičiaci bol ochotný hocikedy poskytnúť konzultácie. Chýbalo však prebratie niekoľkých vecí, ktoré boli následne na skúškových písomkách.
RNDr. Helena Švihlová, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mgr. Švihlová je skvělá cvičící, ví dobře vysvětlit probíranou látku. Oceňuji také velmi pozitivní přístup a ochotu pomoct. I přesto, že cvičení bylo dlouhé, nebylo nudné a díky přístupu Mgr. Švihlové jsem z něj odcházel dobře naladěný. Probíranou látku jsem si procvičil a myslím, že díky dobrému výkladu dobře zapamatoval.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Má smysl pro humor, zabývá se našimi netriviálními otázkami, a k tomu zároveň stíhá i procvičovat to, co máme umět.
Dominik Zámyslický, 29.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velmi ochotný a přátelský. Vše ochotně vysvětluje i více způsoby a konstruktivně se zamýšlí nad všemi otázkami. Analýzu zvládá perfektně a jakýkoliv problém je (ať matematický nebo studijní) je vyřešen nejdéle do dalšího cvičení, popřípadě e-mailovou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všetko super, úplne skvelý vyučujúci.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící, nemám co vytknout. Při cvičeních střídá všechny studenty u tabule a těm co něco nechápou to vysvětlí a je na něm vidět, že rád studenty něco nového naučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
S cvičeniami som bola spokojná. Postupy pri výpočtoch boli zrozumiteľne a prehľadne vysvetlené. Cvičiaci bol ochotný odpovedať na prípadné nejasnosti. Podmienky zápočtu boli jasné, férové a splniteľné, ak človek priebežne cez semester počítal aj sám doma.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji snahu látku v rámci možností (což je vzhledem k nabitosti předmětu leckdy nemožné) "zestručnit" a zároveň nezanedbat její vysvětlení. To se bohužel leckdy nestačí pochopit, protože je podáno rychle a "efektivně", k pochopení ale často musí dojít až doma nad zápisky...Bylo zřejmé, že pan doc. Vybíral si tohoto byl velmi dobře vědom a tak během přednášky občas upozornil, že něco si zkrátka musí člověk doma projít sám a pochopit, protože ve spěchu, kolik se toho v předmětu musí stihnout, není na zastavování čas.

Zejména proto lze také ocenit úhlednost psaní na tabuli a přehlednost zápisků. To pan doc. Vybíral podpořil ještě více tím, že dal své osobní zápisky volně ke stažení. Vzhledem k rychlosti probírané látky by pak bylo ideální toto dovést k dokonalosti a dát studentům kompletní materiály (zápisky z tabule) předem připravené na každou přednášku, aby si student mohl dopisovat jen detaily, které sám nechápe. Mnohdy jsem ztrácel nit ve výklad díky tomu, že jsem nezvládl dávat pozor na výklad a zapisovat z tabule zároveň...
Tento model by pak ideálně mohli uplatnit všichni vyučující tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, vše srozumitelně vysvětleno a popsáno. Výborný přístup ke studentům, vždy zodpovídá všechny otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Naprosto výborné. Přednášky jsou perfektně časově rozvržené, přehledné a dobře vysvětlené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi styl kterým pan Vybíral přednáší. Líbí se mi jeho "skryté" vtipy, které hodinu odlehčí. Za mě zatím nejlepší přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji srozumitelnost, dostupnost zápisků, přístup ke studentům a smysl pro humor, díky kterému je tento předmět zajímavější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nesmírně příjemný, výklad teorie v jeho podání zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška s pánom docentom je je veľmi prínosná. Je to rozhodne najlepší vyučujúci akého som na matfyze stretol. Látku vysvetľuje zrozumiteľne aj keď je často dosť komplikovaná a dá sa preto vždy pochopiť. Asi v 90% prípadoch som pochopil dôkazy robené pánom docentom z mojich nekompletných poznámok lepšie ako z Jarníkových, Kopáčkových, a nových skript pána docenta Černého dokopy práve vďaka jeho schopnosti zjednodušiť látku a povedať ju "ľudskou rečou".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Niet čo dodať. Jednoznačne najlepší prednášajúci čo nám v našom prvom akademickom roku prednášal. Prehľad, pripravenosť, zaujímavosť.. a veľa ďalších výlučne pozitívnych adjektív mám spojených s prednášakmi analýzy II tento semester. Aby toho nebolo málo, aj občasný vtípek mal vždy riadne grády. :-)
doc. RNDr. Miloš Zahradník, CSc. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pana Zahradníka bych doporučil spíše studentům, kteří mají větší zájem o MA a kterým příklady nedělají potíže. Na cvičeních jsme probírali spíše zajímavosti než příklady ke zkoušce.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvicenie sa velmi oplati chodit, pomaha vyjasnit esenciu teorie a pre pozorneho ucastnika poda niekolko pocetnych trikov, ktore pridu pri skuskovej pismke vhod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevšiml jsem si že by někdy na cvičení bylo potřeba něco říct a neřeklo by se to. Kolikrát nám suplovalo přednášku, která pro mě nebyla moc srozumitelná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zápočtový systém mi přijde málo motivační. Protože stačí vlastně napsat dobře jenom jeden test a potom odpadá téměř jakákoliv motivace učit se na ten další, když z něj člověku stačí jen pár bodů. Lepší by bylo více menších testů v průběhu semestru nebo nějaká další podmínka na práci na cvičení.
Dominik Zámyslický, 29.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vše to do sebe zapadá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výhrady bych měl k dostupnosti dobrých materiálů. Především bych ocenil, kbybychom měli opravdu dobrý zdroj s řešenými příklady. Sbírka od Kopáčka je dobrá, když člověk látce rozumí a chce si ji jenom procvičit, ale není dobrá pro studenty, kteří látce nerozumí. Řešených příkladů je tam málo a když už tam jsou, tak jsou to často poněkud exotické příklady, kde se používají netradiční postupy. Další, často doporučovaný zdroj, jsou příklady od Vybírala. Ty ovšem z nějakého důvodu mají zadání v češtině, ale řešení v němčině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení sa v podstate stihne prebrať a hlavne dobre precvičiť všetko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji 3x 45min dotaci cvičení, ale tím, že je cvičení v kuse, je někdy náročné udržet pozornost. Je otázka, jestli by 2x týdně 90min nebylo ještě lepších...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbilo se mi že jsme měli příklady od přednášejícícho (pana Vybírala), na které jsme se mohli po cvičení znovu podívat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
K předmětu: Vzhledem k rozsáhlosti probírané látky by se mohla zvýšit časová výměra cvičení. Také možná rozdělit cvičení na více kratších, např. dvě dvojhodinové, protože jedno trojhodinové je moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zaujímavé učivo, ale prišlo mi, že sme nemali dosť času na počítanie. Na to, aby sme si poriadne prepočítali príklady a všetko stihli by museli byť cvičenia aspoň o hodinu dlhšie. Ešte ideálnejšie by boli dve cvičenia do týždňa.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vadilo mi, že některé důkazy byly jen nastíněny, ale nedokončeny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Začíná se to aspoň propojovat s algebrou, ale úplně nerozumím tomu, proč jsme věnovali tolik času metrickým prostorům, které jsme pak využili jen minimálně. Jinak ODRka a počítání s vícerozměrnými funkcemi se budoucímu fyzikovi určitě bude hodit:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět by sám o sobě nemusel být tak náročný, ale je velmi náročný zejména proto, kolik se toho musí v daném čase stihnout...Pochopit a zažít matematické principy zřejmě vyžaduje více času, který není. Nabízí se tedy otázka, jestli by výuku nešlo zřídit tak, aby byla dostatečně matematicky vybudovaná, s dobrými základy tak, aby vyšší potřebnou látku ti, kteří o ní zájem mají např v teoretické fyzice (jako autor tohoto hodnocení), byli schopni ji zvládat a zároveň ti, kteří cílí více do experimentální/aplikované fyziky nemuseli procházet zbytečným peklem. Samozřejmě, naučit se exaktně myslet by měl každý student a matematika tomuto člověka skvěle učí, jen ještě najít tu rovnováhu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Časová dotácia predmetu neodpovedá prebranej látke a náročnosti, taktiež aj cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.08.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná trochu moc složité důkazy na ne moc významné věty, ale v matematice to asi jinak nejde...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
existuje epsilonové okolie na ktorom sú poznatky z matematickej analýzy nekonečne nepoužiteľné
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, 1]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nevyváženosť skúškových písomiek a príliš prísne hodnotenie (za numerické chyby sa strhávalo veľa bodov). Inak prednáška zrozumiteľná a sylabus relatívne dobre upravený, prednášajúci nechcel za každú cenu prebrať "všetko".
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK