AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pí. doktorka Běhounková dbá na formalismy a rigoróznost postupu více než by člověk od fyzika čekal. Budiž jí za to dík, protože jinak bych se nenaučil ověřovat ani ty dvě ze tří podmínek existence implictních funkcí. Také velmi oceňuji ochotu posílat nám řešené příklady, na kterých člověk může nahlédnout postup jednotlivých úloh a kontrolovat řešení detailněji, než přes Kopáčka.

Jedinou negativní vlastností je občas lehká roztěkanost a nejistota, ale kdo by si v analýze nebyl trochu nejistý tím, co dělá, že...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná cvičící. Na cvičení se hodně počítalo, projeli jsme více příkladů než co vím, že se zvládlo na jiných cvičeních (tam se občas asi dělala i nějaká teorie, od toho podle mě ale cvičení nejsou). Oceňuji prořešené příklady na disku, která nám p. Běhounková dala, byl to výborný materiál na přípravu na zápočty a na zkoušku. Je také velmi ochotná a vstřícná, není problém se domluvit na konzultacích. Tempo bylo občas rychlejší (a chaotičtější) než bych si představoval, ale to je spíš specifikum matematické analýzy jako takové než tohoto cvičení. Velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení panuje tedy vražedné tempo, zas na druhou stranu se skoro všechno stihne a jste otevřená pro konzultace, já si stěžovat nemohu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice vstřícná cvičící, studentům ochotně poradí a pomůže, domluvit si konzultace není problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy připravena na hodiny, které jsou intenzivně propočítané. Dokáže látku vysvětlit a navodit přátelskou atmosféru cvičení zároveň. Doporučuji.
doc. RNDr. Robert Černý, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
K přednáškám má na internetu doplňující výpisky, které doporučuji mít na přednášce, protože pak nemusíte definice věty a důkazy znovu opisovat z tabule. Na přednáškách věty vysvětluje lidským způsobem, aby je studenti mohli lépe pochopit. Také se mi líbí historky 'do života', které vypraví při mazání tabule pro odpočinutí a pobavení studenů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vďaka pánovi docentovi Černému mám na každej písomke opäť pocit ako na matematickej olympiáde z mladosti
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
O panu doc. Černém ze začátku roku šířili všemožné zvěsti ohledně přístupu a přísnosti, nicméně po dvou semestrech výuky podle mě nejde hodnotit jinak než kladně. Výborně vedené cvičení, dobře vysvětlené hlavní myšlenky probírané látky, férová zkouška a sympatický přístup jak k písemkách tak ke studentům.
doc. Ing. Branislav Jurčo, CSc., DSc. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednasajuci viac-menej verne kopiroval poznamky doc. Vybirala, ktore potom sluzili ako dobra referencia pri nejasnostiach. Pravidelne prelozil vyklad vtipom, ci historkou z cias svojich studii. Z vedeckych konferencii nosil kolace (autor povazuje za velmi pozitivne).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas chodí pozdě a tak jsme ke konci semestru uplně nestíhali, ale zas někdy přinese zbylé sušenky z konference a to je super :D . Výklad je trochu zmatený (stejně jako poznámky na tabuli), ale zas se během přednášky dozvíte i o zajímavostech ze života mnoha matematiků. Jo a když sedíte dál než v páté řadě, moc neuslyšíte.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent má velmi vstřícný a přátelský přístup ke studentům a příjemné vystupování, výklad často odlehčí nějakým matematickým vtipem nebo historkou ze života slavných matematiků. I proto mě jeho hodiny velice bavily a těšila jsem se na ně, ačkoli mě z matematiky baví víc praktické počítání než teorie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející často přicházel pozdě. Přednášky často prokládal vtipy, což je fajn, ale pak jsme se tím zbytečně zdrželi a díky tomu jsme některé věci neprobrali hlouběji. Na dotazy však vždy pohotově reagoval a dokázal na ně odpovědět. Při výkladu se také snažil vysvětlit danou větu, či definici vlastními slovy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Podle mého názoru lze veškeré nedostatky přednášejícího shrnout jako nedostatečná příprava. Látku vykládal podle poznámek pana Vybírala, s čím bych vůbec neměl problém, naopak oceňuji, že máme přístup k materiálům, které se takřka shodují s výkladem na přednášce, ale přišlo mi, že si přednášející dané poznámky nenastudoval předem, což se pak projevilo na výkladu. V důkazech tak často dělal chyby a někdy se stalo, že jsme důkaz odložili až na další přednášku, což vytvořilo celkem zmatek v našich poznámkách. Také moc nevysvětloval souvislosti. Někdy se stalo, že jsme začali novou tématiku, napsali nové definice a konstantoval, že je vše zřejmé. Ovšem vše zřejmé nebylo. (Jako příklad bych uvedl definice na začátku kapitoly o metrických prostorech typu vnitřek, hranice a uzávěr množiny. Když se na danou látku dívám zpětně, tak jsou to opravdu jednoduché definice, ale když je člověk slyší poprvé, tak je vhodné k nim uvést nějaký další komentář.) Dále mám výhrady k rozložení vykládané látky. Podle mého názoru jsme věnovali až příliš času kapitolám, které nejsou až tak důležité, a odbyli ty důležité. Je možné, že se mýlím, přeci jenom nevidím všechny souvislosti a vše je pro mne nové, ale myslím si, že věty z kapitoly o metrických prostorech (typu Lindelofova pokrývací věta) jsou mnohem méně důležité než např. vztah Taylorových řad s mocninými řadami či definice reálných analytikých funkcí, které jsme zcela vynechali, nebo věta o implicitní funkci či věta o Lagrangeových multiplikátorech, kde jsme si neuvedli důkaz, nebo věty z kapitoly o diferenciálních rovnicích, které jsme docela odbyli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je třeba sedět v předních lavicích, není moc slyšet a má přízvuk. Jinak nic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
7.3. v cca 13:30 napísal aspoň jedno slovo na tabuli čitateľne.
Ak ale openieme nečitateľnosť (máme predsa skriptá) a nepočuteľnosť už od 3. lavice (tu je najmä problém, že v zadných laviciach prichádzame o vtipy), nemám čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na každé tabuli minimálně dvě chyby ve značení, kterých si občas sám všimne, a občas jej strašně překvapí, že mu něco nesedí, nebo jej upozorní někdo z první řady.
Absolutní chaotik, který zdá se ve své hlavě všemu rozumí, ale nějak není schopen to podat tak, aby se v tom vyznal taky někdo s IQ pod 150.
Chodí na přednášky častěji pozdě než kterýkoli z jeho studentů, jeho "osobní rekord" je 42 minut (tohle asi jeho vina nebyla, údajně stál kdesi ve vlaku, ale jeho nedochvilnost je legendární).
Jako vypravěč je skvělý a kdybych ho měl na cvičení, kde by měl čas pořádně vše vyložit a nemotal se pořád v nějakých větách, tak bych ho měl moc rád, ale v tak těžkém předmětu jako analýza bych byl radši za návrat p. Lávičky-nebo kohokoli jiného.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hlavní problém byl, podle mého názoru, že cvičící nevěnoval dostatek času přípravě, což je nešťastné, neboť mám podobné výhrady i k přednášejcímu. Zdálo se mi, že některé příklady cvičící viděl až na cvičení, takže pak dělal chyby a velmi často ani nebyl schopen příklad dořešit. Dále někdy nevěděl, jak a které věty jsme si formulovali na přednášce, takže látku vykládal podle znění vět, které znal on, což bylo značně matoucí (jako příklad bych uvedl větu o implicitní funkci). Výhrady bych měl také k volbě příkladů. Počítali jsme poměrně mnoho exotických příkladů, některé jsme ani nebyli schopni dořešit, což podle mě není dobře, když studenti zápasí i se základními příklady a zároveň jsme v časové tísni. Další problém byl v rozložení výuky. Podle mého názoru jsme věnovali přílš mnoho času partiím, kde to nebylo potřeba, a uspěchali ty důležité části. Příkladů zde je několik. U řad jsme věnovali velmi málo času mocninným řadám. Potom jsme věnovali příliš mnoho času příkladům týkajících se metrických prostorů. Dále jsme věnovali příliš mnoho času příkladům ze začátku kapitoly o funkcí více promněných (limita, derivace, diferenciál) a příliš málo času z druhé části kapitoly (extrémy lokální a globální, implicitní funkce). Ze všeho, co jsme na přednáškách probrali o diferenciálních rovnicích, jsme stihli procvičit jenom rovnice se separovanými proměnnými a to jenom stručně na konci posledního cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Typický matematik, dlouho kouká na tabuli a pak řekne zřejmé. Jinak průměrné cvičení.
RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice příjemný a ochotný cvičící, zodpoví jakýkoliv dotaz i lehce mimo. Co mi později trochu vadilo je, že místy se odchýlil od hlavního výkladu více než se mi zdálo vhodné, tedy ze 3 h mluvit 45 min o fyzikální motivaci, když máme na dané téma ze sady okolo 20 příkladů propočítány 1 až dva, mi tolik nedalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý cvičící. Bylo fajn, že se na začátku cvičení ptal, jak se máme. Odlehčilo to atmosféru. Příklady ještě po spočítání okomentuje a někdy přidá ještě komentář k fyz. použití. Ochotný cokoli dovysvětlit, vrátit se i k látce z minulých cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Pavelka je vynikající cvičící, často jsem se vracela k zápiskům ze cvičení. Snažil se nám i dovysvětlovat látku z přednášek, u ODR hodně dbal na geometrické představy (které se opravdu hodí) a vůbec to byla velmi dobrá praktická průprava i pro další studium. Někdy při jeho fyzikálních příkladech jsem se ztrácela v pojmech a vysvětleních, ty se ale snad vysvětlí v dalším studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Pavelka byl vždy optimistický, ale člověk ho musel občas zastavit, neb pokud člověk nebyl u tabule nebo neviděl řešení o dva roky napřed, tak se v tom lehce ztratil. Na druhou stranu, po položení otázky vždy jasně vysvětlil co se jak a proč dělá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasné cvičení. Vše bylo dobře a srozumitelně vysvětleno. Každá hodina byla velkým přínosem a měla príjemnou atmosféru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc príjemný a milý cvičiaci, vie pekne vysvetliť a občasné fyzikálne vsuvky boli pre nás určite tiež prínosom.
doc. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nutno podotknout, že zimní semestr nastavil laťku poměrně nízko, ale pan docent Pokorný by mi i přesto učaroval. V každé přednášce je vidět, že co dělá, dělá rád, vítězoslavně se usmíná pokaždé, když odhalí nějakou netriviální úvahu, a bere ohledy i na pomalejší studenty (jednou se nás zeptal, jestli se nelekneme, když použije slovo tenzor).

I přes nezáviděníhodný úkol naučit fyziky matematiku se pan docent své práce zhostil s plným nasazením a radostí. Doufejme, že to vydrží v Matematice pro fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jde vidět že ovládá dané téma dokonale, přednášky jsou precizně naplánované a náročné učivo se snaží podávat co nejsrozumitelněji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.08.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Férový vyučující. Má jasno v tom, co chce naučit. Nápomocný studentům, je i vtipný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent je výborný přednášející, jeho pedagogické působení hodnotím jako vysoce nadprůměrné. Přednášky sice jedou téměř přesně podle skript, ale díky nim jsem u mnoha důkazů dosáhl jejich hlubšího pochopení, což se pak pozitivně projevilo i u teoretické části zkoušky.
Pan docent je vždy na přednášky připraven, vždy se na přednášku dostaví předem a na tabuli sepíše rekapitulaci toho nejdůležitějšího z minulé přednášky. U důkazů (a nejen u nich) se snaží vysvětlit jejich podstatu, ikdyž technickým aspektům se rovněž nevyhýbá. Vždy ochotně odpovídá na dotazy, nemá problém vám poradit, pokud si s něčím nevíte rady. Je vidět, že probíráné látce skutečně do hloubky rozumí. Své dovednosti a zkušenosti dokáže předat dál.
Pozitivně hodnotím i dobře nastavenou náročnost zkoušky, kterou rozhodně nedostanete zadarmo, ale udělat se dá. Obě části testu skutečně otestují vaši znalost a porozumění látce.
Jediné, co mi trochu nevyhovovalo bylo, že některá slova napsaná na tabuli byla špatně čitelná, což je ale pochopitelné vzhledem k tak velkému objemu textu za jednu přednášku. Jedná se ale o maličkost, která nijak nezkazila celkový dojem z přednášek.
Nezbývá tedy než poděkovat za dobře a užitečně strávaný semestr matematické analýzy...
Mgr. Vít Průša, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super cvičiaci, vždy vedel pomôcť a reagovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepší učiteľ. Záležalo mu na tom, aby čo najjasnejšie a najobraznejšie vysvetlil problematiku. Mohol len bezducho prejsť učivo, čo sa po ňom chcelo, ale on sa svedomito snažil s nami komunikovať a dať nám čo najlepšie vysvetlenie a praktické rady.
Mgr. Tomáš Skřivan [32-KSVI], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající cvíčející! Mockrát děkuji za živé zajímavé vysvětlení, přátelskou atmosféru, za pomoc s látkou a zkrátka za všechno! Bylo vidět, že Tomášovi není jedno, pochopili jsme nebo ne. Velmi dobře plánoval cvíčení, uměl zhrnout a zobecnit všechno tak, že analýza se stávala skoro triviální.
Mám jistotu, že látku druhého semestru fakt umím. Ještě jednou děkuju mockrát! :)
RNDr. Ondřej Souček, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dr. Soucek je poctivy a seriozny, zaroven vsak vzdy dobre naladeny a stara sa o pomerne uvolnenu atmosferu na inak dlhom a casto nezazivnom cviceni. Rad si vola ludi k tabuli, tam im v pripade dezorientacie alebo paniky pomaha. Ako vystudovany fyzik rozumie utrapam studentov Obecne fyziky a vyzaruje z neho spolupatricnost. K zlozitejsim pocetnym uloham podava tzv. "kuchařky", za ktore ho kolegovia kritizuju, no studenti zboznuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičenie, vyučujúci skvele pripraví na skúšku a hlavne naučí počítať. Poskytuje tiež "kuchařky", ktoré veľmi pomáhajú naučiť sa jednotlivé početné postupy. Kritériá na zápočet sú nastavené zvládnuteľne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Asi nejlepší cvičící, kterého znám...
Jenom bych doporučil aktivněji vyvolávat lidi k tabuli. Často nastává pouze ticho po otázce "Kdo chce tento příklad předvést u tabule?". Ačkoliv je vzorové vypracování příkladu cvičícím na tabuli velmi edukativní, myslím, že by nebylo na škodu občas někomu přikázat ať jde k tabuli. Buď je student plachý a bojí se přihlásit sám a nebo to neumí a alespoň by se to u tabule třeba naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Určitě by se hodily krátké výpisky z teorie se základem k danému tématu, popřípadě řešení probraných lehkých a středně těžkých příkladů volně přístupné na internetu.
RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičení. Často se stihne spočítat až neuvěřitelné množství příkladů, přesto je atmosféra na cvičení příjemná. Perfektně připraví ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý člověk, taktéž vše dokáže krásně vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící. Studenti počítají na tabuli za bonusové body, před každou novou kapitolou dělá shrnutí učiva s přednášek potřebné pro počítaní. Když těžší příklad spočítá na tabuli student nesrozumitelně, vždycky ho ještě jednou projde a srozumitelně vysvětlí. Milý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmí ochotný a obětavý cvičící. Skvělý szstém udělování bodů i publikace řešení přípkladů na internetu. Velmi oceňuji osobní přístup.
Kristián Šalata, 15.08.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super cviciaci. Doporucuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Šrámek je výborný cvičící. Snaží se pomáhat co to jde, ať už skvělým výkladem a pomocí během cvičení, nebo naskenovanými poznámkami a řešeními příkladů. Je vidět, že mu na nás moc záleží, což dával najevo i zákusky a kávou. Zatím nejlepší cvičící, jakého jsem kdy potkal z jakéhokoliv předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokud chcete sympatického vyučujícího, co vám vždycky pomůže, jděte k doktoru Šrámkovi. Pokud ale chcete vyučující, co vás analýzu opravdu naučí, tak k němu jděte dvojnásob. Testy sice nejsou nejlehčí, ale to pak ani u zkoušky.Čili skvěle připraví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Formát cvičení, který zvolil pan doktor, mi velice vyhovoval. Většinou si pro nás nejdříve připravil nějaký základní náhled na věc, následně chodili student počítat na tabuli. Příklady si mohli předem vybrat a zapsat přes google docs, mohli si je tak připravit už doma, takže se jich pak stihlo napočítat celkem hodně. Navíc k nim každý mohl snadno přidat vyšší edukativní hodnotu. Také to mělo tu výhodu, že každý mohl poměrně snadno získat vysoký počet bonusových bodů ke zkoušce. Pan Šrámek pak byl vždy ochotný dovysvětlit případné nejasnosti, případně příklad dopočítat nebo opravit. Většinou navíc po cvičeních zůstával trochu déle a byl tak k dispozici pro případné krátké konzultace. Celkové pedagogické působení pana doktora je velmi, velmi dobré.
Též musím pozitivně ohodnotit jeho systém distribuce opravených zápočtových testů - ty nám totiž chodily naskenované individuálně mailem společně se vzorovým řešením. Každé se tak mohl v klidu podívat, kde udělal chybu a vše si ujasnit. Zároveň se tím zbytečně neztrácel čas na cvičeních.
Jinak asi nemám co vytknout, musím tedy panu Šrámkovi poděkovat za příjemně a užitečně strávený semestr cvičení z analýzy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia s pánom Šrámkom ubiehali podozrivo rýchlo. Žiadal od nás aby sme príklady mali prichystané dopredu, čo oceňujem, pretože to veľmi zrýchlilo priebeh hodiny. Tiež musím spomenúť, že pán Šrámek je veľmi trpezlivý a ústretový cvičiaci. Na písomkách som sa dosť zapotil, čo je tiež pozitívne, lebo čím viac sa zápočtové písomky podobajú skúške, tým je samotná príprava na skúšku jednoduchšia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo vedeno srozumitelnou formou. Nejasnosti byly vždy pohotově vysvětleny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vstřícnost ke studentům, bezstressový průběh cvičení...
Do příště bych možná doporučil zlepšit výběr a připravenost některých úloh. Někdy totiž docházelo k tomu, že se probralo větší množství lehčích úloh, které na zkoušku moc dobře nepřipraví a na ty důležité těžké se pak nedostávalo času protože se probíraly těsně ke konci hodiny, kde tomu takřka nikdo nerozumněl a pan Šrámek se sám snažil příklad předvést u tabule.
Také bylo dobrou motivací, že se pan Šrámek profesně věnuje geofyzice. To ještě více studenty fyziky utvrzuje k tomu, že se musí v matematice snažit, protože ji opravdu budou potřebovat a ne jen "projít".
RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Matematická analýza II [NMAF052, 1]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia boli pohodové, cvičiaci bol ochotný hocikedy poskytnúť konzultácie. Chýbalo však prebratie niekoľkých vecí, ktoré boli následne na skúškových písomkách.
RNDr. Helena Švihlová, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mgr. Švihlová je skvělá cvičící, ví dobře vysvětlit probíranou látku. Oceňuji také velmi pozitivní přístup a ochotu pomoct. I přesto, že cvičení bylo dlouhé, nebylo nudné a díky přístupu Mgr. Švihlové jsem z něj odcházel dobře naladěný. Probíranou látku jsem si procvičil a myslím, že díky dobrému výkladu dobře zapamatoval.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Má smysl pro humor, zabývá se našimi netriviálními otázkami, a k tomu zároveň stíhá i procvičovat to, co máme umět.
Dominik Zámyslický, 29.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velmi ochotný a přátelský. Vše ochotně vysvětluje i více způsoby a konstruktivně se zamýšlí nad všemi otázkami. Analýzu zvládá perfektně a jakýkoliv problém je (ať matematický nebo studijní) je vyřešen nejdéle do dalšího cvičení, popřípadě e-mailovou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všetko super, úplne skvelý vyučujúci.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící, nemám co vytknout. Při cvičeních střídá všechny studenty u tabule a těm co něco nechápou to vysvětlí a je na něm vidět, že rád studenty něco nového naučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
S cvičeniami som bola spokojná. Postupy pri výpočtoch boli zrozumiteľne a prehľadne vysvetlené. Cvičiaci bol ochotný odpovedať na prípadné nejasnosti. Podmienky zápočtu boli jasné, férové a splniteľné, ak človek priebežne cez semester počítal aj sám doma.
doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji snahu látku v rámci možností (což je vzhledem k nabitosti předmětu leckdy nemožné) "zestručnit" a zároveň nezanedbat její vysvětlení. To se bohužel leckdy nestačí pochopit, protože je podáno rychle a "efektivně", k pochopení ale často musí dojít až doma nad zápisky...Bylo zřejmé, že pan doc. Vybíral si tohoto byl velmi dobře vědom a tak během přednášky občas upozornil, že něco si zkrátka musí člověk doma projít sám a pochopit, protože ve spěchu, kolik se toho v předmětu musí stihnout, není na zastavování čas.

Zejména proto lze také ocenit úhlednost psaní na tabuli a přehlednost zápisků. To pan doc. Vybíral podpořil ještě více tím, že dal své osobní zápisky volně ke stažení. Vzhledem k rychlosti probírané látky by pak bylo ideální toto dovést k dokonalosti a dát studentům kompletní materiály (zápisky z tabule) předem připravené na každou přednášku, aby si student mohl dopisovat jen detaily, které sám nechápe. Mnohdy jsem ztrácel nit ve výklad díky tomu, že jsem nezvládl dávat pozor na výklad a zapisovat z tabule zároveň...
Tento model by pak ideálně mohli uplatnit všichni vyučující tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, vše srozumitelně vysvětleno a popsáno. Výborný přístup ke studentům, vždy zodpovídá všechny otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Naprosto výborné. Přednášky jsou perfektně časově rozvržené, přehledné a dobře vysvětlené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi styl kterým pan Vybíral přednáší. Líbí se mi jeho "skryté" vtipy, které hodinu odlehčí. Za mě zatím nejlepší přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji srozumitelnost, dostupnost zápisků, přístup ke studentům a smysl pro humor, díky kterému je tento předmět zajímavější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nesmírně příjemný, výklad teorie v jeho podání zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška s pánom docentom je je veľmi prínosná. Je to rozhodne najlepší vyučujúci akého som na matfyze stretol. Látku vysvetľuje zrozumiteľne aj keď je často dosť komplikovaná a dá sa preto vždy pochopiť. Asi v 90% prípadoch som pochopil dôkazy robené pánom docentom z mojich nekompletných poznámok lepšie ako z Jarníkových, Kopáčkových, a nových skript pána docenta Černého dokopy práve vďaka jeho schopnosti zjednodušiť látku a povedať ju "ľudskou rečou".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Niet čo dodať. Jednoznačne najlepší prednášajúci čo nám v našom prvom akademickom roku prednášal. Prehľad, pripravenosť, zaujímavosť.. a veľa ďalších výlučne pozitívnych adjektív mám spojených s prednášakmi analýzy II tento semester. Aby toho nebolo málo, aj občasný vtípek mal vždy riadne grády. :-)
doc. RNDr. Miloš Zahradník, CSc. [32-KMA], Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pana Zahradníka bych doporučil spíše studentům, kteří mají větší zájem o MA a kterým příklady nedělají potíže. Na cvičeních jsme probírali spíše zajímavosti než příklady ke zkoušce.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Podobný systém jako v ZS u Manalýzy I, tj. body k zápočtu za řešení příkladů, zápočtové testy. Těžko říct, zda příklady z probírané látky jsou těžší než v ZS (za mě lehké, opatrné ano), ale pořád platí, že kdo má vůli a dost silné fyzické zdraví, aby sem tam strávil osm hodin v kuse s Kopáčkem bez přestávek na jídlo a toaletu, zápočet má jistý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení výborně doplňuje přednášku. Výborný průřez příklady. Jen tedy zkouškové příklady jsou pak o úroveň těžší než to, co se dělá na cvičení, ale není to nic, co by se nedalo zvládnout (a všechno to se to dá odvodit z toho, co jsme dělali) - každopádně tedy por ilustraci, lepší by bylo dělat místo šesti příkladů na odmocninové kritérium a jednoho na Gausse jeden příklad na odmocninové kritérium a šest na Gausse, když je to pak Gauss, kterým se řeší zkouškové příklady (protože je mnohem obecnější), a tak podobně. Jinak fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrá organizácia, možno viac zložitejších (na úrovni skúškových) príkladov na cvičenie.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.08.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Fajn hodina, ale nestihalo sa. Chce to viac casu. Inak ok
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvěle doplňuje přednášku. Kdo bere cvika vážně, udělá zkoušku hravě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na to, že to bylo cvičení tam bylo příliš mnoho teorie a málo počítání. V písemkách se objevovaly příklady, jejichž postup řešení jsme si nikdy neukázali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení se velmi dobře doplňují s přednáškami, kdykoli jsem něco početního nepochopil na přednáškách, následně jsem to vždy pochopil na cvičeních. Formát cvičení, který zvolil náš pan cvičící (pan doktor Šrámek), mi velice sedl. Nejdříve nám poskytl stručné shrnutí teorie, pak chodili studenti počítat na tabuli příklady z procvičovacích sad. Cvičící nám následně vysvětlil případné nejasnosti.
Obtížnost cvičení (zápočtové testy, příklady z procvičovacích sad...) byla přiměřená. Získat zápočet nebylo vůbec těžké, zkouška už tak snadná nebyla, ale cvičení mi v početní části zkoušky velice pomohla.
Jen škoda, že se některé věci procvičit nestihly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Organizácia predmetu bola na výbornú. Presne sme vedeli, čo sa od nás žiada a čo budeme kedy robiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvicenie sa velmi oplati chodit, pomaha vyjasnit esenciu teorie a pre pozorneho ucastnika poda niekolko pocetnych trikov, ktore pridu pri skuskovej pismke vhod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevšiml jsem si že by někdy na cvičení bylo potřeba něco říct a neřeklo by se to. Kolikrát nám suplovalo přednášku, která pro mě nebyla moc srozumitelná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zápočtový systém mi přijde málo motivační. Protože stačí vlastně napsat dobře jenom jeden test a potom odpadá téměř jakákoliv motivace učit se na ten další, když z něj člověku stačí jen pár bodů. Lepší by bylo více menších testů v průběhu semestru nebo nějaká další podmínka na práci na cvičení.
Dominik Zámyslický, 29.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vše to do sebe zapadá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výhrady bych měl k dostupnosti dobrých materiálů. Především bych ocenil, kbybychom měli opravdu dobrý zdroj s řešenými příklady. Sbírka od Kopáčka je dobrá, když člověk látce rozumí a chce si ji jenom procvičit, ale není dobrá pro studenty, kteří látce nerozumí. Řešených příkladů je tam málo a když už tam jsou, tak jsou to často poněkud exotické příklady, kde se používají netradiční postupy. Další, často doporučovaný zdroj, jsou příklady od Vybírala. Ty ovšem z nějakého důvodu mají zadání v češtině, ale řešení v němčině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení sa v podstate stihne prebrať a hlavne dobre precvičiť všetko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji 3x 45min dotaci cvičení, ale tím, že je cvičení v kuse, je někdy náročné udržet pozornost. Je otázka, jestli by 2x týdně 90min nebylo ještě lepších...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbilo se mi že jsme měli příklady od přednášejícícho (pana Vybírala), na které jsme se mohli po cvičení znovu podívat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
K předmětu: Vzhledem k rozsáhlosti probírané látky by se mohla zvýšit časová výměra cvičení. Také možná rozdělit cvičení na více kratších, např. dvě dvojhodinové, protože jedno trojhodinové je moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zaujímavé učivo, ale prišlo mi, že sme nemali dosť času na počítanie. Na to, aby sme si poriadne prepočítali príklady a všetko stihli by museli byť cvičenia aspoň o hodinu dlhšie. Ešte ideálnejšie by boli dve cvičenia do týždňa.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Analýza 2 je v mnohých ohledech horší i lepší než analýza 1, celkově je to mechanicky podobné: abstraktní vysokoškolská matematika, mnoho definic, vět, důkazů, které mnohdy obsahově přesáhnou i normostranu (doteď mě hřeje, že řešení ODR nebyly v mé teorii), a jiných bonbónků, které náruživému studentovi tak zpříjemní studium. Nenáruživému také, pouze to docení až po několika měsících.

Pokud vás to ovšem neodrovná hned, otevře se vám nový svět (a co jeden, několik) a opět budete zírat na to, jak může být matematika elegantní, krásná, přesná, a v případě variace konstant zdlouhavá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Matematická analýza je velmi obsáhlý předmět a vyžadovat nenáročnost by bylo nesmyslné. Cením si lepšího uspořádání látky, tak abychom ji mohli již ve fyzikálních předmětech využívat. Téma variačního počtu, ač cítím, že je podstatné, vůbec není možné na konci semestru pochytit. Bez představ zavedených v teoretické mechanice se většina látky ve skriptech zdá příliš abstraktní. Navíc při samostatném studiu jsem nemohla najít žádné zdroje, které by mi pomohli s pochopením abstraktní teorie ze skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.08.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů v mém studijním oboru. Přednášky jasné, skvěle se doplňují se cvičeními. Skripta přehledná a obsahující dostatek příkladů pro pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice dobré přednášky, které velmi dobře doplňují skripta a zároveň jsou dobře provázané se cvičením. Úroveň výuky matematické analýzy hodnotím jako velmi vysokou. Pozitivně hodnotím i náročnost a formát zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vadilo mi, že některé důkazy byly jen nastíněny, ale nedokončeny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Začíná se to aspoň propojovat s algebrou, ale úplně nerozumím tomu, proč jsme věnovali tolik času metrickým prostorům, které jsme pak využili jen minimálně. Jinak ODRka a počítání s vícerozměrnými funkcemi se budoucímu fyzikovi určitě bude hodit:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět by sám o sobě nemusel být tak náročný, ale je velmi náročný zejména proto, kolik se toho musí v daném čase stihnout...Pochopit a zažít matematické principy zřejmě vyžaduje více času, který není. Nabízí se tedy otázka, jestli by výuku nešlo zřídit tak, aby byla dostatečně matematicky vybudovaná, s dobrými základy tak, aby vyšší potřebnou látku ti, kteří o ní zájem mají např v teoretické fyzice (jako autor tohoto hodnocení), byli schopni ji zvládat a zároveň ti, kteří cílí více do experimentální/aplikované fyziky nemuseli procházet zbytečným peklem. Samozřejmě, naučit se exaktně myslet by měl každý student a matematika tomuto člověka skvěle učí, jen ještě najít tu rovnováhu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Časová dotácia predmetu neodpovedá prebranej látke a náročnosti, taktiež aj cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.08.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná trochu moc složité důkazy na ne moc významné věty, ale v matematice to asi jinak nejde...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
existuje epsilonové okolie na ktorom sú poznatky z matematickej analýzy nekonečne nepoužiteľné
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMAF052, 1]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nevyváženosť skúškových písomiek a príliš prísne hodnotenie (za numerické chyby sa strhávalo veľa bodov). Inak prednáška zrozumiteľná a sylabus relatívne dobre upravený, prednášajúci nechcel za každú cenu prebrať "všetko".
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK