Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Stanislav Gottwald [32-KDF], Praktikum školních pokusů II [NFUF406, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Vyučující působil velice přátelsky a byl vždy ochoten pomoci nebo něco vysvětlit a to vše v příjemné atmosféře. Kladně hodnotí, že měl veliký přehled o vědomostech žáku středních škol, proto vždy upozorńoval na informace, které se hodí do výuky na středních školách s ohledem na jejich rozsah a úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Vyučující byla přísnější, ale férová, jak striktně dohlížela na daná pravidla pro abslvování předmětu. V samotných hodinách byla také přátelská a nápomocná. Když bylo třeba objasńovala teoretické aspekty pokusů. Bylo vidět, že elektřina a magnetismus jsou jejím koníčkem, což mělo výborný vliv na teoretické vysvětlení pokusu. Dále se mi líbilo, že pokud jsem něco nevěděli, snažila se to z nás dostat otázkami, abychom byli nuceni přemýšlet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
Připomínka k předmětu, Praktikum školních pokusů II [NFUF406, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Tento předmět je velice dobře koncipován s velkým rozsahem úloh. Pro mne bylo důležité, že jsem si zde mohl spoustu věcí zopakovat a získat další vědomosti. Předmět je prakticky zaměřen na fyzikální pokusy, ale nebyla zde opomenuta ani teorie pokud bylo třeba. Líbila se mi celkově přátelská atmosféra v tomto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický předmět. Z pohledu člověka, co se připravuje na učitelství fyziky si dovolím říct, že to byl nejlepší předmět, co jsem kdy měl. Oba vyučují jsou z praxe. Svoji práci učitele na střední / základní škole opravdu milují a podle diskuzí a rad z praxe jí musejí dělat naprosto fantasticky. Výborně je využívána dialogická metoda. Na předmětu vládne přátelská, ale přitom velmi podnětná atmosféra. Většina pokusů je ideální k tomu, aby je člověk zařadil přímo do školní výuky. Přišlo mi, že už jenom absolvováním předmětu se moje schopnosti učitele zlepšili. Navíc mám i větší sebevědomí a chuť zařazovat ve výuce více pokusů z daných témat. Dále si myslím, že jsou vyučující skvělou inspirací k tomu, jak dobrým se může učitel stát. Dále nutno poznamenat, že vyučující se přizpůsobují studentům i tím, že těm, kteří učí umožnují chodit na večerní praktikum, což je super. K předmětu mě nenapadá ani jediná drobnost, která by se dala vylepšit. (nevím jestli už to je, ale myslím že podobně vedené hodiny by se dali nabízet pro učitele z praxe na DVPP, nebo pro učitele, co mají vystudovaného něco jiného a dostanou učit fyziku a rádi by se zlepšili.)