Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Rybář, Ph.D. [32-UCJF], Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2024, 2. ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
S vyučujícím jsem byla velmi spokojená. Stručně a jasně nám zjednodušil obsáhlý vědní obor, což muselo být za tak málo hodin velmi náročné. Líbil se mi i jeho přístup, nikoho neshazoval a nestresoval. Naopak vždy byl ochotný poradit a nabídl nám možnost vyhledat ho i později, pokud budeme mít jakékoliv dotazy. Vzhledem k tomu, že se jedná především o vědce, opravdu mě překvapil krásný pedagogický přístup.
Mgr. Martin Rybář, Ph.D. [32-UCJF], Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a opravdu se v tématu vyzná. Co jsem měl možnost pochytit, tak mě přijde, že umí poměrně složité věci vysvětlovat, tak aby se dali pochopit. vysvětlování se poslouchá příjemně. Na zkoušce byl velmi příjemný a snažil se studenta vést k přemýšlení. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Mgr. Stanislav Valenta, Ph.D. [32-UCJF], Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a v tématu se vyzná. Já osobně bych byl radši, pokud se studentovi práce nepovede viz. zápočet, aby zpětná vazba byla dána mírnější formou, ale chápu, že někdy je to obtížné. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. Je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Připomínka k předmětu, Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2024, 2. ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl zajímavý a u zkoušení nás nikdo zbytečně nestresoval. Ocenila jsem přístup pedagogů, kteří se zaměřili spíše na znalosti, které v našem budoucím povolání budeme mít možnost využít a studentům předat.
Připomínka k předmětu, Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Rozhodně na předmětu je vidět, že oba dva vyučující mají velmi dobré odborné znalosti a jsou schopni odpovídat na dotazy. Látku stejně jako otázky na zkoušce podávají s důrazem na porozumění a ne na zapamatování si faktů, což oceňuji. Oba vyučující si uvědomují, že učí budoucí učitele a podle toho realizují výuku, což mě přijde dobré. Osobně forma zkouška by mě asi vyhovovala běžná zkouška než příprava prezentace, i když nutno uznat, že tento formát byl poměrně snadný, což bylo příjemné. Jinak učitele absolvovali 4 semestry úvodních kurzů teoretické fyziky, i když zjednodušeným oproti fyziků v bakalářském studiu. (například základy kvantové mechaniky bych si dovolil říct, že umíme v rozsahu učebnice Skála). Myslím, že někde by se dalo z touto znalostí počítat a třeba nějaký jev vysvětlit. Myslím, že učitelé jsou na tom ze základními fyzikálními kurzy lépe než myslíte. Základy kvantové teorie na MFF UK učí doktorka Koupilová z rozsahem 4/2.