Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Kate Konczycki [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
Zabavný a příjemný cvičící. Většinu témat vybral dobře, nebyla tak těžká, jenom ne tak zajímavá. Občas se s ním dalo povídat i o jiných věcech, což je v tak pozdních hodinách celkem příjemné. Získat zápočet bylo naprosto triviální, stačí to neodkládat na poslední chvíli.
Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
IPS je úžasný předmět na kterém si student vždy užije přemýšlení nad složitým ale v daném čase vyřešitelným problémem. Také oceňuji, že problémy často studenta uvedou i do nějaké oblasti matematiky nebo informatiky, o které by se jinak třeba ani nic nedozvěděl, nebo by ho čekala až dále ve studiu.
Předmět jako žádný jiný. Narozdíl od přednášek, kdy je prezentováno téma, které je často pro většínu neznámé, jsme dostali komplexnější problém na dané téma, řešili ho v týmech, a až poté dostali vhled od učitele. Úžasný styl výuky.
Oproti předchozímu semestu mi IPS připadla trochu nudnější (asi horší tematické okrohy). Zábavnost předmětu prostě nedokázala vyvážit to, jak neúměrně pozdě se tento předmět koná (končit v devět večer je prostě moc, zvlášť když člověk v den cvičení i v den následující má výuku od devíti ráno). Stačilo by začínat alespoň o hoďku dříve).
IPS jsou super, rozhodně must-have pro všechny KSPáky a ostatní prváky taky. Kromě příjemného posezení nad zajímavými problémy poskytuje i užitečný vhled do světa matematiky z jiného úhlu a příjemným způsobem nutí přemýšlet.