AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Určitě není co vytýkat. Je to skvělý vyučující. Na IPS se to nejvíce projevuje přátelským vycházením se studenty nebo ochotou odpovídat na dotazy. Vždy se snaží podpořit a případně opravit řešení studentů, i když existuje nějaký elegantnější postup. Ten pak ale také ukáže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Šlo vidět, že má všechny problémy, které jsme řešili promyšlené, vždy chápal, když student vysvětloval řešení a uměl ho případně přeformulovat, pokud jej student vysvětloval složitě, aby ho pochopili ostatní. Snažil se navést jak ke správnému řešení, tak ke srozumitelnému vysvětlení řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Každý týden nás čekala spousta zajímavých úloh, dobrý čaj a noční procházky Prahou. Co víc si přát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Děkuji za skvělý předmět s velmi společensky neformální, zato matematicky formální atmosférou a za úžasné příklady, které jsem mohl řešit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Medvěd je super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Spolu s docentem Šámalem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Spolu s Martinem Marešem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zábavné večerní posezení nad nevšedními matematickými a informatickými problémy. Vřele doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý předmět, kde si člověk může otestovat své znalosti na zábavných příkladech. Uvolněná atmosféra. Spoustu možností diskuze. Doporučuji všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý předmět, zajímavé příklady na zamyšlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Úžasný předmět. Výběr zajímavých úloh. A hlavně, čaj!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pokud rádi řešíte zapeklité matematické úlohy, zajisté vás předět nadchne. Pokud ne, tak to asi nebude pro vás. Pokud si přijdete na matfyzu hloupí, tady to bude tak 10x horší :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemná atmosféra a zajímavé problémy.
Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Najlepší predmet na matfyze. Odporúčam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Doporučuji každému, koho baví řešit matematické a informatické problémy, nebo si to chce jen vyzkoušet. Pracuje se v týmech a jeden člen týmu pak řešení prezentuje, takže si člověk kromě řešení úloh vyzkouší i týmovou spolupráci a vysvětlování řešení ostatním. Navíc na celém cvičení panuje uvolněná atmosféra a podává se čaj :-).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zábavný večerní seminář, na kterém je možné si hrát s matematikou na méně závažných temátech než na povinných předmětech. Ke konci týdne je to určitě potřebné odlehčení a zároveň se člověk něco naučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé a zábavné úlohy, dobrá protiváha k normálním předmětům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý, nestandardní předmět, který jsem si velmi užil. Obecně systém předmětu, kdy jsme např. na úlohách pracovali v týmech, byl za prezentaci byl zajímavý. Bylo přínosné si vyzkoušet předvést své řešení před relativně velkým počtem lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zábavný a příjemný seminář. Zajímavé problémy, bezvadný a veselý přístup vyučujících, tykání a tak dále.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý, trochu odpočinkový, ale rozhodně zajímavý seminář.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vím, že je předmět zaměřen převážně na informatiku, ale ocenil bych, kdyby matematická témata dostala větší prostor. Jinak nemám co vytknout. IPS je prostě skvělej předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tento předmět bych každému jen doporučil. Jde o řešení různých problémů, kdy člověk ve skupinách vymýšlí jak na ně. Panuje tu skvělá atmosféra, podává se čaj. Některé problémy jsou tak zajímavé, že jsem nad nimi přemýšlel i doma, různě po cestách atd. Rozvíjí to část myšlení, která mi přijde, že je velmi důležitá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý seminář pro každého kdo rád přemýšlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý odpočinkový seminář, ve kterém si procvičíte svou schopnost řešení problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Seminář probíhal v uvolněné atmosféře také z toho důvodu, že probíhal večer. Zase na druhou stranu jsem na seminář po pár týdnech přestala chodit právě z toho důvodu, že byl pro mě moc pozdě na to, abych se soustředila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý predmet, viac menej oddychový a zábavný. Prechádzky a čaj sú len ďalšie dôvody chodiť tam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět, ať už jste matematik nebo informatik. Stojí to za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Je to spíše pro pokročilejší studenty, ale pokud jste pokročilý student, rozhodně si IPSko užijete!
Také by bylo skvělé, kdyby se začínalo o hodinku, nebo alespoň o půl hodinku dříve, 19:19 už je docela pozdě
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn seminář, ale myslím, že předmět nevyužil plně svého potenciálu. Chodili tam přeci jen talentovaní studenti, ochotni tomu věnovat celý večer. V naší skupině jsme většinou buď řešené problémy už znali, nebo byly naopak moc složité.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá atmosféra při řešení zajímavých úloh (matematických, logických, algoritmických). Řešení probíhá ve volně utvořených skupinkách. Doporučuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velice vlídný předmět pro milovníky matematických problémů, čaje či nočních procházek Prahou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý předměť, doporučuji všem. O zápočet se nebojte.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK