AnketaAnketa(verze: 682)
V zimním semestru akademického roku 2022/2023 probíhá sběr dat 03.01.2023 - 20.02.2023.
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. [32-KSVI], Programování herních mechanik [NCGD003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2022, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Jakub má skvělý přístup k výuce.
Dokáže ocenit zájem, znalosti navíc i osobní zkušenosti.
Aktivně komunikuje na discordu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.03.2021, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Vyučující by mohl domácí úkoly popsat podrobněji, aby bylo jasnější, co přesně se po nás chce. Vzhledem k tomu, že úkoly byly ve Phaseru, se kterým většina z nás neměla žádné zkušenosti, by určitě bylo dobré, kdyby nám ve Phaseru ukázal nějaké příklady v rámci cvičení.
Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. [32-KSVI], Programování herních mechanik [NCGD003, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Preferoval bych, aby více přednášek bylo opravdu vyučováno přednášejícím, místo toho aby čistě odkazoval na jiné zdroje, s tím že si to máme nastudovat sami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.03.2021, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Vyučující měl přednášky dobře připravené a zvolené externí zdroje byly velice kvalitní, což velice oceňuji. Veškeré zdroje (prezentace, záznamy přednášek i externí zdroje) byly dostupné na stránkách předměty. Velkou slabinou vyučujícího je však komunikace, odpovídání na emaily nebo dotazy na Discordu mu většinou trvalo velmi dlouho. U zkoušky byl vyučující férový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2021, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Mr. Gemrot is teaching this course via pre-recorded video lectures and sharing links to helpful internet resources. I find this way of teaching very helpful. The effort put into editing the lectures and provided transcripts is good, really. Some videos could be edited slightly better (sometimes, cuts are made in the middle of the word), but just the fact that the professor wrote the script and recorded the video is an enormous plus. This allowed expressing thoughts coherently and lightly, with jokes even. I hope more teachers will start producing content like this.
Připomínka k předmětu, Programování herních mechanik [NCGD003, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Nenávidím Phaser... nebít něj by to asi bylo lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2022, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Skvěle postavený moderní přístup k práci.
Obsahově velmi husté, přesto přehledné a věcné.
Termíny jsou volné a široké.

Možná bych umožnil vývoj kromě Javaskriptu navíc i v Unity.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.03.2021, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Cvičení byla dělána pouze formou domácích úkolů, což mi nepřišlo ideální. Předpokládala jsem, že tento předmět bude spíš prakticky zaměřený a na cvičení bude kladen větší důraz. Zadání domácích úkolů navíc byla velice vágní. Velmi negativně také hodnotím rozhodnutí, aby byly domácí úkoly v JavaScriptu a TypeScriptu, což jsou technologie, se kterými většina z nás nikdy dříve nepracovala. Zbytečně to zvyšuje náročnost už tak velmi náročného předmětu. Navíc nepředpokládám, že bychom JavaScript a TypeScript využívali někdy v budoucnu. Úkoly v Unity by mi přišly mnohem užitečnější.
Peter Guba, 21.02.2021, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
The lack of materials available for Phaser made completing parts of some assignments quite difficult and all the hassle regarding the installation and use of Phaser didn't really seem worth it.
Připomínka k předmětu, Programování herních mechanik [NCGD003, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Některé témata mi připadalo, že byli probírány až příliž do detailu, na obecnost témata. Ale jinak dobrý game devpředmět.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.03.2021, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Veškerá témata probraná v tomto předmětu byla velmi zajímavá a užitečná pro vývoj her. Přednášející je však v rámci svých přednášek prošel jen velice rychle a poté bylo vyžadováno nadměrné množství samostudia (hodiny videí navíc, stovky stránek v knížkách a jiné literatuře...). Tímto způsobem přednáška dalece přesáhla dotaci jednu hodinu týdně. Podle mého názoru by přednášce prospělo soustředit se na jednotlivá témata podrobněji (například na fyziku) a vzhledem k množství probrané látky, by o herních mechanikách mohly být klidně dva předměty. Přednáška o JavaScriptu a TypeScriptu mi přišla naprosto nezajímavá a zároveň i zbytečná. Pro ty, co v JavaScriptu ani TypeScriptu nikdy neprogramovali, bylo těžké pochopit veškeré koncepty, které byly představeny velmi rychle během přednášky.
Peter Guba, 21.02.2021, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
The lectures presented a broad range of interesting topic that have to do with gameplay and game development. Definitely a subject that anyone who wants to know how to make games should take.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2021, 3. ročník, Informatika, bakalářské
The course gives a really nice introduction to the programming of games in general and Gameplay specifically. It also allows practicing the knowledge by doing interesting homework (you will make features for games!)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2021, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Nejzajímavější témata byla Tweening, Fyzika a Design Patterny. Jako zbytečně zdlouhavé mi přišlo téma Randomness in games. Domácí úkoly byly skvělé.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK