AnketaAnketa(verze: 682)
V letním semestru akademického roku 2021/2022 probíhá sběr dat 30.05.2022 - 16.09.2022.
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
S vyučujícím nebyl problém se domluvit na odložení deadlinu pro úkol. Také oceňuji, že ke každému úkolu poskytl zpětnou vazbu. Zápočet byl férový, i když trochu náročný.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Šlo vidět, že přednášející se o tuto oblast zajímá. Přednášky byly vcelku zajímavé, ale někdy bylo obtížné udržet pozornost, protože z důvodu nedostatku času se témata probírala dost povrchně. Vyučující byl ochoten odpovídat na dotazy a při zkoušce byl férový. Materiály k přednášce by mohly být trochu podrobnější.
Připomínka k předmětu, Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Moc se mi líbilo, že jsme si mohli vyzkoušet velmi různorodé oblasti využití procedurálního generování obsahu. Každý si mohl najít něco, co ho baví.
Mám pouze drobnou přípomínku. U některých domácích úkolů mi připadalo, že byly poměrně časově náročné. Hodně ale záleží na přístupu, který student zvolí. Je možné úkol splnit velmi jednoduchou cestou, ale i složitější. Možná by bylo dobré dostatečně upozornit na to, že výsledky nemusí být úplně perfektní, případně jasněji stanovit, jak komplexní (nebo naopak jednoduché) by výsledky měly být (např. generování levelu), aby jimi student netrávil zbytečně moc času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Na cvičeních se pouze zadávaly úkoly a probírala řešení předchozích úkolů. Některé úkoly byly velmi časově náročné a dle mého názoru jejich náročnost trochu přesahovala rozsah předmětu. Nadprůměrně náročný byl například hned první úkol. Dále si myslím, že by bylo vhodné trochu snížit množství technologií, které se v úkolech objevuje, úkoly to pak totiž činí ještě složitějšími.
Připomínka k předmětu, Procedurální generování obsahu počítačových her [NAIL123, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Přednášky mi připadaly velmi zajímavé. Každý týden jsme se setkali s jiným odvětvím procedurálního generování, na domácích úkolech si pak vše prakticky vyzkoušeli. Probíraná témata v člověku vzbuzovala touhu po experimentech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.09.2021, 2. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Tento předmět považuji za velice zajímavý a je podle mě velká škoda, že nemá větší dotaci. Takto jsme na přednášce stihli udělat jen stručný úvod do všech témat, ale nic se neprobíralo úplně do detailu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK