• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Roman Barták, Ph.D. [32-KTIML], Úvod do umělé inteligence [NAIL120, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Bartak has very nice slides for his lectures that he prepares very well, making the lectures flow seamlessly. He is open to questions which you should use since sometimes the material is covered quite quickly.
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Profesor Barták ma zajímavé, interaktivní přednášky, udržuje pozornost kvízy a je hodně vstřícný jak během semestru, tak i u zkoušky. Ta mi přišla férová, ptá se na detaily, ale pouze na ty podstatné a chce vidět, že látce opravdu rozumíte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky pana profesora patřily k mým nejoblíbenějším na matfyzu, pan profesor přednáší poutavě a hezky se poslouchá. Má hezky sepsané prezentace ze kterých se dobře učí na zkoušku, k tomu má i kvízy, u kterých si člověk ověří, zda tomu opravdu rozumí. Oceňuji také nejdříve podání intuice za daným konceptem nebo algoritmem, tohle mi u ostatních přednášek často chybí a usnadnilo mi to tak chápání dané problematiky. Na zkoušce je pan profesor velmi milý a nápomocný, dbá hlavně na pochopení. Co bych vytknul, tak to že pan profesor často přetahoval a látku občas přednášel moc urychleně, těch informací je za přednášku tolik že je těžké udržet pozornost a držet tempo. Celkově ale hodnotím velmi kladně. Výborná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn vysvětleno, ale prezentace je místy nepřehledná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Slajdy samé o sebe neboli postačujúce pre pochopenie učiva. Preto bolo dôležité navštevovať prednášky. Tie sa niekedy množstvom informácií podaných za hodinu stávali tažkými na udržanie pozornosti. Skúšku považujem za jednu z tých náročnejších, príprava na ňu vyžadovala byť dôsledný a naozaj učivu porozumieť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
Prof. Bartak is a great lecturer. He is enthusiastic during the lectures, he puts a lot of emotion into his voice to make sure that the lectures are not boring. He also communicates well with the class and asks students a lot of questions. This encourages the students to pay attentions and really think about the concepts being presented. Prof. Bartak's powerpoint presentations are great too. They are visually appealing and summarize the material really well. Overall, I really liked Prof. Bartak's way of teaching and his communication with the students
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.06.2023, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
very passionate teacher, i like his energy
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad prof. Bartáka je zajímavý a přehledný. Přednáška jde přesně podle doporučované knihy od Russella & Norviga, což považuji za výhodu, protože u většiny probíraných témat není příliš čas se jimi zabývat podrobněji a slajdy také bývají stručnější, kdežto kniha jde více do hloubky a dobře se z ní opakuje na zkoušku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pěkné slajdy a kvízy k nim. Obojí velmi dobře posloužilo při přípravě na zkoušku. Oceňuji také zveřejněné nahrávky. Kromě toho šlo i čerpat v podstatě totožné informace z doporučené učebnice.
Zkouška mi přišla pohodová, pan profesor působí sympaticky a snažil se mě dovést ke správným odpovědím, které jsem prvotně v rozpacích nemohl nalézt v hlavě.
RNDr. Jiří Fink, Ph.D. [32-KTIML], Úvod do umělé inteligence [NAIL120, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.07.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla vesměs nezáživná a nezajímavá, často se jenom znovu dělalo to co už bylo na přednášce (úplně stejně). Přitom by se to dalo smrsknout do půl hodiny a zbytek času dělat něco jiného. Úkoly byly naopak velmi dobré, zajímavé úlohy, kde si člověk vyzkoušel koncepty z přednášky.
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla fajn, ale přišla mi trochu zdlouhavá a mohla by být trochu víc interaktivní. Jinak vyučující dobře rozumí látce a umí ji vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Občas by bylo lepší podat podrobnější vysvětlení příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia svojím obsahom boli akurát. Čo sa mi naopak občas nepáčilo, boli momenty, keď sme sa zbytočne dlho venovali triviálnym príkladom a potom nám neostal čas na dôkladné vysvetlenie zložitejších konceptov. Takisto oceňujem dôkladne vytvorené domáce úlohy, ktoré boli veľmi dobrým prostriedkom ako pochopiť učivu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi přišlo dobře vedené a propojené s přednáškou, cvičící měl o tématech dobrý přehled. Vadilo mi ale, že bylo cvičení poměrně zdlouhavé, a že nebyla nijak odměněna aktivita studentů (např. bonusovými body k zápočtu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení byla vždy shrnuta látka z přednášky a ukázána na konkrétních velmi intuitivních příkladech. Cvičící měl skvěle připravené materiály na cvičení (prezentace) a na konci cvičení vždy přehledně popsal úkol a poradil, na co si dát pozor, na co se zaměřit aj. Byla jsem velmi spokojená.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Tato cvičení byla jediná v tomto semestru, na která jsem chodil dobrovolně i přesto, že nebyla povinná docházka.
Cvičení byla výborná a vždy důkladně připravená. Na většině jsem si lépe osvojil látku z přednášky.
Domácí úlohy mi přišly velice zajímavé. Rychlá zpětná vazba k úlohám, ale i rychlá komunikace celkově je také plus.
Výklad cvičícího byl pro mě jasně srozumitelný a intuitivní.

Jediné, co jsem si na cvičení neosvojil lépe, byla Bellmanova rovnice a lokalizace v čase. Přišlo mi, že obecným principům rozumím, ale třeba Bellmanovu rovnici jsem na konkrétní problém vůbec nedokázal použít.
Vlastně všechna témata s pravděpodobností mi přišla nejhůře pochopitelná.
RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. [32-KTIML], Úvod do umělé inteligence [NAIL120, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
The professor is knowledgeable, helpful, and open to discussion. The exercises are covered thoroughly and are appropriate for what we learn in lectures. An excellent thing about Mr. Svancara's tutorials is that he also incorporates questions that show up in the state final exams, which is very practical.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Parádní cvika, připravený vyučující s celkovým přehledem o oblasti a navíc ochotou svůj obzor na návrhy studentů obohatit, vždy přesně věděl, kde je přednáška, dobře vysvětloval úkoly a s úsměvem odpovídal na sebenešikovnější dotazy. Doporučuji.
Připomínka k předmětu, Úvod do umělé inteligence [NAIL120, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.05.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s doktorem Finkem byla výborná. Osvojil jsem si probíranou látku z přednášky díky tomu,
že jsme teorii aplikovali na různé příklady.

Jediné, co mi přišlo velice obtížné až nepochopitelné, byla témata, která se týkala pravděpodobnosti. Např. Bellmanovu rovnici či lokalizaci v čase mi přišlo, že jsem z přednášky chápal, ale když jsem to měl použít na konkrétní příklady na cvičení, tak jsem byl ztracený.
Domácí úkoly z těchto témat jsem jako jediné nezvládl vyřešit.
Když se na cvičení probíralo řešení těchto úloh, tak jsem je sice chápal, ale stále si nejsem jistý, jestli bych zvládl vyřešit podobný problém.
Připomínka k předmětu, Úvod do umělé inteligence [NAIL120, přednáška]
Jakub Smolík, 12.07.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět mi moc nesedl. Snaží se uchopit obrovské množsví témat a proto se každého dotkne jen povrchově. Vím, že jde o úvod, ale vyhovovalo by mi víc: méně témat a více do hloubky.
Maria Filtsova, 29.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Obsah více či méně odpovídá doporučené učebnici Artificial Intelligence: A Modern Approach a přijde mi to v pořádku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle vedený předmět, ve kterém se člověk dozví něco o každé oblasti umělé inteligence. Předmět je sice přehledový, ale i tak nabízí spoustu informací a umělá inteligence už pro mě není tak tajemným pojmem. Velmi oceňuji praktickou implementaci algoritmů a konceptů z přednášek za domácí úkoly, což mi velmi umožnilo pochopit danou problematiku. Velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Obsah predmetu bol veľmi zaujímavý, v niektorých oblastiach ma mrzí, že neostal čas ísť viac do hĺbky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.06.2023, 3. ročník, Computer Science, bakalářské
very nice and informative
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly v podstatě formou rychloúvodů do různých odvětví AI.
U většiny témat jedna přednáška na úvod stačí, u některých mi to naopak připadalo příliš málo.
Bellmanovu rovnici, mi přišlo, že jsem z přednášky pochopil.
Když jsme ji pak v součásti cvičení měli aplikovat na konkrétní problém,
tak jsem úlohu nedokázal vůbec vyřešit.

Naštěstí je přednáška koncipována dle učebnice, ve které si lze témata pročíst více do hloubky.