Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Roman Barták, Ph.D. [32-KTIML], Umělá inteligence 1 [NAIL069, přednáška]
Poutavý výklad, příjemný styl. Milý přístup na zkoušce. Jen mi přijde, že se profesor Barták občas na přednáškách ptá na docela triviální otázky. Nebo prostě docela snadné, na které většina z nás zná odpověď a nevíme, kdo to říct a on si pak možná myslí, že nikdo neznáme odpověď. Možná bych zkoušel ve chvílích ticha vyvolávat jednotlivce, ať se to posune.
RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. [32-KTIML], Umělá inteligence 1 [NAIL069, cvičení]
Professor Švancara employs a conversational and hands-on teaching approach that fosters an engaging learning environment. His quick-witted nature, cooperative spirit, and encouraging demeanor create a positive atmosphere in the classroom. Notably, he is open to questioning the norm and remains receptive to improved solutions.
I also had the opportunity to experience his teaching during a couple of lectures when Professor Bartak was unavailable. Despite encountering unexpected technical glitches in the slides, Professor Švancara ensured a smooth and enjoyable learning experience. It has indeed been an honor to be his student.
Vojtěch Kycelt, 02.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Skvělá komunikace, feedback.
Připomínka k předmětu, Umělá inteligence 1 [NAIL069, cvičení]
Cvičení nejsou povinná, ale hodí se a jsou fajn. Úkoly byly zábavné a člověk si i může rozvrhnout, jak s nimi bodově vyjde. Přijde mi škoda, že jsou jen jednou za týden. Myslím, že by se toho mohlo dělat víc.
The tutorials are very well presented. They are very conversational.
As for the cohesion of the lectures, the tutorial does not cover all the topics discussed. I believe this to be the case due to the assignment design, which reasonably focuses more on certain parts of the course.
If anything, I had some trouble with the technical adaptation of the assignment codebase. I think the documentation could be compressed into a blueprint of the necessary information, which is enough to solve the exercises.
Musím říct, že jsem s úkoly nejprve spokojený nebyl, protože jsem měl pocit, že příliš času trávím nad tím, jak se má vlastně co napsat a kde hledat které atributy a metody. Nakonec se mi ale moc líbily. Přišlo mi, že mi pomohly i lépe pochopit jednotlivé algoritmy, jak se kde dají aplikovat a podobně.
Vojtěch Kycelt, 02.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Cvičení zajímavé, ale jednou za 14 dní je za mě málo.
Připomínka k předmětu, Umělá inteligence 1 [NAIL069, přednáška]
Fajn předmět, kde se člověk dozví hodně o "klasické" AI. Jen mi přijde trochu škoda, že co jsem slyšel, tak se dost obsah překrývá s bakalářským úvodem do AI. To by chtělo nějak lépe rozdělit.