AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Tomáš Bayer, Ph.D. [31-370], Tvorba interaktivních map [MZ370P13, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Přednášky byly pečlivě připravené, výklad srozumitelný, probírané algoritmy se mi určitě někdy budou hodit.
26.06.2006, Kartografie, magisterské
Pan doktor Bayer je dobrym pedagogem, bohuzel predmet odpadal diky statnim svatkum.
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Kartografie [MZ350P03Z, přednáška]
05.02.2011, Geografie, bakalářské
Výklad posluchači velmi přístupný a co nejvíce zjednodušený, včetně nutných vsuvek k zachování pozornosti při přednášce. Možná chybí promyšlenější propojení nadšení přednášejícího a výkladu "nezáživné" teorie.
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Seminář z kartografie [MZ350S44, seminář]
25.09.2005, Geografie, bakalářské
K zápočtu stačila jen seminární práce, a tak jsem si probíranou látku osvojila až na terénním cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zdařilá komická vystoupení kolegy Čábelky byla občas proložena něčím kartografickým. Chtělo by asi věnovat méně času historii a více se zaměřit na praxi, např. přípravu na terénní cvičení.
27.09.2005, Geografie, bakalářské
zmeny rozvrhu po uzavreni SISu mi prijdou nepripustne. a at uz chyba byla kdekoli, na strane studenta ne!!! (ja jsem v predbeznem zapisu seminar uvedeny mel, to ze tak vetsina mych spoluzaku neudelala neni muj problem!) a tim jsem splnil vsechny podminky. chyba tedy byla na strane katedry nebo SISu nebo systemu predbezneho zapisovani (studenti k tomu vlastne nejsou nuceni). tim padem mel byt predmet v dobe kdy byl rozvrhovan, pripadne v dobe kdy by to vsem, zduraznuji vsem vyhovovalo a ne vetsine! nebo kdyz uz, tak v prvni rade tem, kdo si predmet v predbeznem zapisu zapsali! navic argument, ze v dobe noveho terminu cviceni nemame vyuku by byl relevantni do uzavreni systemu. po tomto datu (kdy padlo definitivni rozhodnuti o termiu cviceni) jiz je zcela nepodstatne proc student v novem terminu na cviceni nemuze a zda mu v tom brani jine skolni povinnosti anebo ze se zrovna chce prejit v parku! ochota reseni tohto problemu mi prisla rekneme „neprofesionalni“ kde student taha za kratsi provaz.

k obsahu: 4 hodiny k historii je snad trochu moc (navic je to material, ktery nepotrebuje zvlastni komentar a vysvetleni a je podrobne popsan v literature), nemyslite?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Seminář svým obsahem neodpovídal návaznosti na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zde mě mistr Čábelka zklamal, i když velmi pobavil...
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Terénní cvičení z kartografie [MZ350T08, terénní práce]
20.09.2005, Geografie, bakalářské
To byla hrůza, skupiny po 20 lidech, to se přece nedá pořádně vyzkoušet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
...a tady mě pan ing. Čábelka mile překvapil a stále dobře bavil, nad očekávání brilantní!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Poměrně náročné ale pestré a přínosné
Perfekt
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2009, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Je nutné mít do skupiny počítač (svůj).
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], WEB pro GIS a mapování [MZ370P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Na přednášce hlavně oceňuji, že jsem se zde poprvé seznámil s problematikou webových standardů a přístupnosti stránek a možnostem rozvržení stránky bez použití tabulek pomocí css. Mysím, že tématu přístupnosti webu by mohl být v přednášce věnován ještě větší prostor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2006, 5. Ročník, Kartografie, magisterské
Prednasku hodnotim kladne, uz proto, ze se jedna snad o jedinou sveho druhu na cele sekci.. Negativne hodnotim, ze nebyl cas (nejdna se o chybu pedagoga) dostat se k vyspelejsem technikam (xhtml, xml, dhtml zvlaste v souvislosti s navrhem a rizenim mapovych serveru a interaktivnich mapovych prezentaci). Jiste by stalo za to poskytnout problematice modernich webovych technologii vetsi prostor ve vyuce, napr. zvysenim dotace hodin formou volitelnych predmetu (jsem presvedcen ze zajem ze strany studentu by byl znacny, ne-li enormni).
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Seminář z geoinformatiky [MZ370P22, seminář]
11.06.2009, Geografie, bakalářské
Inženýr Čábelka je taky frajer.
07.05.2010, Geografie, bakalářské
zajímavý předmět i vyučující na úrovni
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Distribuce prostorových dat [MZ370P27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
zajimavy vyber semestralnich prac
Ing. Miroslav Čábelka [31-370], Distribuce prostorových dat [MZ370P27, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
predmet byl zajimavi, poucni, bavil mne a rad sem na nej chodil
Ing. Eva Štefanová, Ph.D. [31-370], Terénní cvičení z kartografie [MZ350T08, terénní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Nejsme studenti ČVUTu!
doc. RNDr. Přemysl Štych, Ph.D. [31-370], Informatika pro geografy [MZ350C45, cvičení]
12.09.2006, Geografie, bakalářské
Cvičení vedl Libor Bravený.
08.01.2007, Geografie, bakalářské
Zbytecne mnoho casu bylo venovano Excelu. ArcGIS ve verzi 9.2 umi importovat excelovske soubory a neni tudiz treba ztracet cas probiranim jednoduche latky - ukladani dat do DBF a export z excelu. Navic je mozne srovnat vstupni uroven znalosti studentu samostudiem dane problematiky. Vyuka GIS byla zajimava a prispela ke zvladani zakladnich dovednosti s programem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK