AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zdeněk Čermák, CSc. [31-340], Sociální geografie ČR [MZ340P08, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavá přednáška, bohužel problematice obyvatelstva a osídlení bylo věnováno málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Doc. Čermák byl jediný z trojice vyučujících, který nám něco dal. I za ostatní děkuji za vyvedení z nudy a stereotypu!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Přenášky Zdeňka Čermáka v tomto kurzu se podobají přednáškám z Geografie obyvatelstva a sídel. Dá se tedy říct, že rozdíl je pouze ve velikosti studovaného regionu a z toho vyplývající konkretizace jevů a minimálního podílu teorie. Přednášky jsou dobře strukturovány a podávají dostatečný základ k zodpovědné přípravě na zkoušku. Přednášející má velmi precizně propracované prezentace v Power Pointu, které navíc prokládá různými odkazy na internetu a také ilustračními ukázkami sídlení struktury ze satelitních snímků. Zkouška je písemná, hodnocení probíhá na základně součtu bodů z jednotlivých částí tj. obyvatelstvo, ekonomika, zemědelství. Žádný vyučující tak nemá rozhodující slovo v tvorbě konečné známky.
doc. RNDr. Zdeněk Čermák, CSc. [31-340], Geografie ČR [MZ340P57, přednáška]
30.10.2006, Biologie, bakalářské
Markantní rozdíl mezi poznámkami z přednášek a otázkami v testu. Stejné jako u GOSu. Možná by to stálo za zamyšlení.
RNDr. Tomáš Havlíček, Ph.D. [31-340], Cvičení z ekonomické geografie II [MZ340C02, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 4. Ročník, Regionální geografie, magisterské
od tohoto předmětu jsem očekával, že se něco naučím, ale skutek utek`, jenom vypisování ze statistik a okecávání
09.11.2005, Regionální geografie, magisterské
toto platí i k havlíčkovi i k Jančákovi: měli jsme anylyzovat nějaký periferní mikroregion a navrhnou pro něj nějakou strategii rozvoje.-Nikdy ná ještě nikdo neřekl, jaké jsou takové možné strategie, jak je určit jak vybrat...jaké jsou možnosti...takže ani na tomto cvičení jsme se to nedozvěděli.
05.01.2006, Regionální geografie, magisterské
smysl tohoto předmětu mi uniká (objem nových znalostí nulový) a organizace ze strany dr. Jančáka a Mag. Havlíčka byla prachbídná. zkusme se trochu obrátit do praxe a začít řešit skutečné problémy a ne pouze cosi od stolu vymýšlet v zadaných územích. navíc mám ten dojem, že cvičení částečně sloužilo ke zpracování grantového projektu vedoucích, což mi přijde bez předchozí domluvy krajně neetické... holt studenti jsou levnou pracovní silou. tento předmět naprosto neodpovídá třetímu ročníku vysoké školy... kdyby cvičení zažil například medik ze třeťáku, tak by se asi divil "náročnosti" našeho oboru...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
bylo to bezva
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Mám několik drobných připomínek a námětů na zlepšení.
Na průběžně odevzdávané písemně zpracované úkoly jsem nedostal (jsme nedostali) žádnou zpětnou vazbu, hodnoceny byly jen ústní prezentace na občasných diskuzích (které byly skutečně podnětné).
Nebylo by lepší zpracovávat analýzy regionů v týmech? Při vyžadování tak velkého rozsahu indikátorů jsem měl pocit, že mé analýzy jsou značně povrchní, protože jsem v kontextu dalších předmětů nemohl věnovat tolik času zjišťování relevantnosti dostupných dat (příkladem je třeba analýza podnikatelských subjektů-setkal jsem se s tím poprvé), dělba práce by jistě zvedla kvalitu výstupů.
Byly výsledky našeho snažení někomu užitečné? (Maličkost, ale potěší...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Celkove mi tento predmet nic moc nedal, spise mi vzal mnoho casu, ktery jsem potrebovala na vypracovani bakalarske prace. Tema bylo sice zajimave, ale vyucujici nebrali vubec ohled na to, ze vetsina studentu v seminari soucasne vypracovava bak. praci a ze je casove dost narocne soubezne vypracovavat jeste dalsi 40 ti strankovou praci...
RNDr. Tomáš Havlíček, Ph.D. [31-340], Geografický výzkum periferních oblastí Česka [MZ340P972, přednáška]
31.01.2007, Geografie, navazující magisterské
Schopnost Dr. Havlíčka položit otázku a podnítit diskuzi jednoznačně zvyšovala úroveň přednášky.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. [31-370], Tematická kartografie [MZ350P17U, cvičení]
22.07.2006, Biologie, bakalářské
Spousta prací byla podle mě vracena dost bezdůvodně. Vše bylo zaměřeno spíš na detaily, než na pochopení smyslu práce. Je dobré, že člověk umí po tomhle kurzu vyrobit mapu "na koleni", což je pro učitelskou praxi asi fajn. Ale době vládne něco jiného než např: "...řada deseti odstínů modré pastelky...", která stejně bude u výsledného hodnocení pojata jako "...moc barevné..." atd.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. [31-370], Tematická kartografie [MZ350P17U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Výtečný a přátelský přístup ke studentům.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. [31-370], Tematická kartografie [MZ350P17Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
neměl jsem tu čest
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, seminář]
06.02.2007, Geografie, bakalářské
Problém geografického prosemináře je především v tom, že jeho obsah je vcelku bezúčelný, nudný a nepřináší nic nového.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Geografický výzkum periferních oblastí Česka [MZ340P972, přednáška]
31.01.2007, Geografie, navazující magisterské
Kvlaitní předmět s kvalitními pedagogy.Velmi se mi líbila aplikace tohoto předmětu pro vypracovávání DP a BP.
doc. RNDr. Pavel Chromý, Ph.D. [31-340], Geografický výzkum periferních oblastí Česka [MZ340P973, cvičení]
23.01.2007, Geografie, bakalářské
Seminář se mi líbil. Konečně předmět, kde se pořádně diskutovalo. Možná by bylo dobré ze strany vyučujících více komentovat zpracovávané práce (připadalo mi, že moje práce nikdo nečetl, tak proč se měly posílat do určeného termínu?).
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Kartografie pro demografy [MZ300P17Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2006, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
nejlepší předmět během semestru tvorba map je velice zábavná
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2008, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
no, tak tady jsem nepochopila proč je jedna písemka z řek a měst a v další se nás ptají na jméno děkana a barvu časopisu, řekla bych že je to pod naší úroveň, u prezentací a seminárních prací si ale člověk osvojil nějaká pravidla, která může i použít
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Metody v SG I [MZ340C01Z, cvičení]
11.06.2009, Geografie, bakalářské
Doktor Jančák je dobrej, zbytečně to nehrotí a snaží se se studenty.
12.06.2009, Geografie, bakalářské
Slečna Dvořáková ve většině z nás Bohužel nejenže nevzbudila o předmět zájem, ale dokonce ho v části z nás téměř ubila.
Nebyla si zcela jista výkladem zadání prací, což byl celkem problém. Určitě se hodně snažila, ale nejsem si jist, zda to bylo něco platné - pravděpodobně prostě jen nemá zkušenosti s výukou, ale my nechceme být pokusní králíci bez možnosti bránit se - proč mají některé skupiny mít lepší (byť přísnější) vyučující...
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Cvičení z ekonomické geografie II [MZ340C02, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 4. Ročník, Regionální geografie, magisterské
od tohoto předmětu jsem očekával, že se něco naučím, ale skutek utek`, jenom vypisování ze statistik a okecávání
05.01.2006, Regionální geografie, magisterské
smysl tohoto předmětu mi uniká (objem nových znalostí nulový) a organizace ze strany dr. Jančáka a Mag. Havlíčka byla prachbídná. zkusme se trochu obrátit do praxe a začít řešit skutečné problémy a ne pouze cosi od stolu vymýšlet v zadaných územích. navíc mám ten dojem, že cvičení částečně sloužilo ke zpracování grantového projektu vedoucích, což mi přijde bez předchozí domluvy krajně neetické... holt studenti jsou levnou pracovní silou. tento předmět naprosto neodpovídá třetímu ročníku vysoké školy... kdyby cvičení zažil například medik ze třeťáku, tak by se asi divil "náročnosti" našeho oboru...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
bylo to bezva
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Geografie ČR [MZ340P57, přednáška]
30.10.2006, Biologie, bakalářské
Vždy ochotný, co odpřednáší, to požaduje ve zkoušce. Co dodat?
12.06.2009, Demografie, bakalářské
Dobře strukturované přednášky, celkový přístup vyučujícího byl vstřícný a sympatický.
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Tematická kartografie [MZ350P17U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
jancak vicemene opakuje to, co vyklada vozenilek. ukoly jsou jednoduche, je ochotny poradit a zapoctovy test je zadarmo. staci precist poznamky.
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Tematická kartografie [MZ350P17Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Tři mapy (vytvořené s použitím GIS jeden den) a k tomu lehký test, dohromady 4 velmi velmi lehké kreditý. Předmět potřebuje skutečného odborníka.
RNDr. Vít Jančák, Ph.D. [31-340], Tematická kartografie [MZ350P17Z, přednáška]
23.09.2005, Geografie, bakalářské
obsah učiva tohoto předmětu je část předmětu, který jsme již absolvovali v prvním ročníku - Geografická kartografie a nic nového jsme se nedozvěděli. Předmět je ohodnocen 4-mi kredity, což je stejně jako např. ve 4. semestru Regionální geografie Evropy, která se prakticky skládá ze dvou částí, tudíž dvou zkoušek a nároky jsou nesrovnatelné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Obsah přednášky byl zopakováním asi 10 % předmětu Geografická kartografie z 1. ročníku, nic nového nepřináší, dr. Jančák rozhodně nevzbuzuje dojem, že problematice rozumí.
27.09.2005, Geografie, bakalářské
predmet by mel mit spise formu cviceni, literatury v tomto oboru je dostatek pro samostudium. asi by to taky chtelo mnohem vice zadani (i vice narocne) a nasledne konzultace. navic se obsah pomerne z velke casti kryje s predmetem geograficka kartografie doc. Vozenilka (jedno z reseni by bylo rozsirit hodinovou dotaci geograf. kartografie a tematickou kart. zrusit)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Dobré
-ale:to už jsme slyšeli v minulém semestru,no co,kredity se vždycky hodí.
05.10.2005, Geografie, bakalářské
faktografická náplň byla z valné části probrána již v rámci Kartografie (Voženílek) v prvním ročníku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
pouze opakování z předmětu Geografická kartografie, ocenil bych spíše tvorbu tematických map v prostředí GIS.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Poznámka do příště - naučte se vykládat něco nového a nepapouškujte studentům věci ze skript. Druhá možnost - seberte tomuto předmětu 3 kredity ze 4 a předejte je Reg. geografii Evropy.
doc. RNDr. Leoš Jeleček, CSc. [31-340], Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, seminář]
29.05.2006, Geografie, bakalářské
Podle mého názoru by se měl RNDr.Jeleček vyvarovat odbíhání od tématu (tím mám na mysli, vyprávění historek - co se mu stalo tam a tam) a věnovat se více studentům
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.11.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
určitě by prospěl větší důraz na orientaci v knihovně a internetových zdrojích
RNDr. Jiří Kastner [31-330], Geografie ČR [MZ340P57, přednáška]
28.09.2005, Demografie, bakalářské
Zcela nechápu z jakého důvodu mají přednášku fyzická geografie ČR povinnou i studenti oboru demografie a sociální geografie.
  • Nechápu to ani já, avšak doporučuji tento problém řešit s garantem oboru DSG. Na zařazení tohoto předmětu mezi povinné předměty jmenovaného oboru nemám osobně žádný podíl.

    Jiří Kastner
    30.10.2006, Biologie, bakalářské
    Možná obtížnější,ale rozhodně se v testu vždy požaduje jen to, co bylo odpřednášeno, nebo zadáno k samostudiu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.10.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
    vyučující předpokládal, že všichni studenti již mají dostatečné informace o fyzické geografii Česka. u mě, jako studentky demografie a sociální geografie tomu tak nebylo, což značně komplikovalo orientaci při přednášce (neznalost pojmů a procesů,které nebyly vysvětlovány)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
    Dle mého názoru je pro náš obor (demografie se sociální geografií) zbytečná tak podrobná znalost fyzické geografie. Na začátku semestru byl pan Kastner v zahraničí (což mu nevyčítám:)), ale jak už je na fakultě běžné, nikdo to studentům nedal vědět (není přece takový problém poslat emaily studentům zapsaným na předmět)
    doc. RNDr. Zdeněk Kliment, CSc. [31-330], Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, seminář]
    25.05.2006, Geografie, bakalářské
    Semináře pro studenty byly přínosem, vyzkoušeli si formou prezentace přednést zadanou látku, naučili se regionálku světa a osvojili si citační normu ISO 690. V celkem pěti testech student prokazoval osvojení geografických pojmů a schopnost citovat podle uvedených údajů. Po celý semestr Dr. Kliment ukazoval odborné geografické časopisy, ze kterých studenty v jednom testu také vyzkoušel.
    31.12.2008, Geografie, bakalářské
    Náročnost předmětu byla dle mého názoru zbytečně nadnesená. Přílišné dbaní na úkony, které si člověk stejně osvojí až postupným využíváním v průběhu studia. Zaměření cvičení pouze na memorování citačního vzoru, bezduché doplňování slepých map mi totiž nepřijde jako ideální náplň pro motivační předmět při počátku studia.
    RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Ekonomická geografie [MZ340P02U, přednáška]
    02.01.2008, Biologie, bakalářské
    Během přednášek bylo několikrát avizováno, že u zkoušky bude vyžadována a hodnocena ve velké míře schopnost vlastního uvažování a prezentace vlastních názorů. Zkouška nakonec vypadala docela jinak. Přehršel otázek typu vyjmenuj, o kterých jsem sice věděl, že budou též požadovány, mi ale toho moc nepřinesly. Stačilo se naučit na co se otázka ptá a pak umět vyjmenovat správné odpovědi. Pranic to ale neukazuje na to, jak student látku chápe. Je to škoda, snaha se cení, ale jsem toho názoru, že původně zamýšlený formát zkoušky by vyhovoval více lidem.
    RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Ekonomická geografie [MZ340P02Z, přednáška]
    23.12.2008, Demografie, bakalářské
    naprosto nezáživná přednáška, ze které si člověk vubec nic neodnese, o průmyslu toho moc nepadne, spíš člověk poslouchá názory vyučujícího
    RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Sociální geografie ČR [MZ340P08, přednáška]
    20.09.2005, Geografie, bakalářské
    Myslím si, že přednáška neměla hlavu ani patu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    v podání pana Kopačky se opakovaly tytéž chyby jako o semestr dříve, to, že pro úspěšné zvládnutí zkoušky bylo potřeba přesně vyjmenovat VŠECHNY památky UNESCO mi nepřišlo šťastné, na přednáškách se vyzdvihují především trendy, tendence, schopnost uvažovat nad problémy a ve zkoušce se pak vyžaduje naprostý opak !!!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
    Rád si pane doktore poslechnu vaše přednášky, i když je nemožné si dělat poznámky a spíš než daného předmětu se týkají všeobecného rozhledu, ale musím se přiznat že jsem do dnes nepochopil co po nás v testech chcete... V testu ze sociální geografie ČR jsem vaší část nesplnil a přitom jsem si po testu myslel, že tam mám vše co po nás chcete. Myslím že by neuškodil trochu větší systém v přednáškách a pokusit se víc zdůraznit to nejdůležitější.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
    Přednášky Ludvíka Kopačky se nesou ve stejném stylu jako přednášky z průmyslu a dopravy v zimním semestru. Rozdíly panují v užším záběru a z toho vycházející menší obecnosti. Přednášející používa více ilustračního a faktografického materiálu, každopádně ale opět dává větší důraz na vazby, příčiny a souvislosti. Jeho díl přednášek, týkající se ekonomické geografie ČR není souborem lokalizačně datových telefonních seznamů, které by se studenti učili zpaměti, jak to často bývá na středních školách. Snaží se poskytnout studentům geografický vhled do fungování české ekonomiky v historických souvislostech a v komparaci s vývojem především v okolních zemích. Opět poskytuje kvalitní materiál ke zkoušce na CD obsahujícím spoustu grafů, obrázků a doprovodného textu. Zkouška je hodnocena docela přísně, přesto spravedlivě. Jeho styl výuky je vcelku povedenou ukázkou, jak se má učit regionální ekonomická geografie.

    Komplexní hodnocení: výborně.

    Citáty:

    Když selže technika a přidá se lidský faktor, tak selže systém. A proto nejsem stoupencem systémového přístupu, člověk vytvoří systém a začne mu věřit.

    Měli bychom se srovnávat s vyspělým zahraničím a pak taky s vlastní minulostí.

    Celá ekonomika žije v teplíčku, ale smrádečku.

    Emoce odezněly a zůstala realita. (o sametové revoluci)

    My jsme úplně jiní, Rusa poznáte na ulici na první pohled, my jsme Evropani.

    Armáda je symbolem státu.

    V jižních Čechách nenajdete barák z vepřovic. (jako příklad pracovitosti jihočechů)

    Plzeň – všechny cesty tam vedou, a taky řeky si rozmyslely, kudy maj téct, a tečou přes Plzeň.

    Čechy a Morava, to je pivo a víno.

    To se říká, že dvě generace musí vymřít, takže k nim zřejmě patřím i já. Ale jste vy připraveni to táhnout dál?

    To, co se tady odehrává je buď socialismus s kapitalistickou tváří, nebo kapitalismus se socialistickou tváří.

    Protěžování průmyslu je historický velkoomyl!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Přednášky byly velmi zajímavé, dynamické. Pozitivní hodnotím především objektivní reakce na aktuální události, jejich zapojení do obecných souvislostí a propojení s daným předmětem. Historický (vývojový) přístup považuji za velmi přínosný.
    Uvítala bych více času při písemné zkoušce. Lepší by jistě byla ústní zkouška.
    24.05.2007, Geografie, bakalářské
    Typ vykladu Dr. Kopacky se hodi tak do hospody. Prednasejici neustale skepticky kritizuje snad vse, o cem se zmini. Vyklad dane latky je velmi casto dopravazen dlouhymi odbockami typu: "U te zrudnosti na Karlaku meli tenkrat byt geografove. Ti by tam nechali tu trznici...". U zkousky Dr. Kopacka vyzaduje nesmyslne uceni se ruznych ukazatelu, jejich typu a podtypu. Od tohoto predmetu jsem si sliboval vice, prednaskou jsem byl doslova zdesen a jedine, co jsem si pravidelne po skepticke devadesatiminutovce odnasel, byl pocit marnosti vseho pocinani v nasem state a litost nad promarnenym casem stravenym na prednasce.
    RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Geografie ČR [MZ340P57, přednáška]
    27.09.2005, Demografie, bakalářské
    Měla jsem pocit, že pan doktor celý semestr opakoval v podstatě ty samé myšlenky,které nám vštěpoval již na přednáškách z Ekonomické geografie. Jeho krédem je, nezabívat se detaily, s čímž souhlasím, ale dle mého názoru jsou přednášky dr.Kopačky obecné až příliš, což vede k opakování stále stejných myšlenek, které jsou sice zajímavé a podnětné, ale na jejich vyslovení stačí první 3 přednášky.
    30.10.2006, Biologie, bakalářské
    Na přednášce jako by se celý semestr probírala osnova.
    25.12.2008, Demografie, bakalářské
    Nesouhlasím s tím, jakým způsobem vyučující prezentuje své názory (a to na věci relativně nesouvisející s přednáškou, nebo související spíše okrajově) - že jsou lékárníci zloději, jak nikdo z revizorů nemůže být inteligentní člověk atd...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Zkouška z Geografie ČR pro učitelské studium je velice náročná díky tomu, že se jedná o zkoušení z učiva za dva semestry. Co kdyby to bylo odděleno jako u oboru Ge-Ka (tedy fyzická a sociální, z každého zkouška zvlášť)? Nejsem si též jist, zda existovala možnost alespoň z fyzické geografie (v ZS přednášené dr. Kastnerem) udělat část zkoušky s předstihem během zkouškového období v ZS. Myslím, že i to by pomohlo... Oceňuji ale poměrně rychlou kooperaci mezi jednotlivými zkoušejícími, ač to při počtu zkoušených nemají vůbec jednoduché...
    RNDr. Jiří Vágner, Ph.D. [31-340], Ekonomická geografie [MZ340P02U, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    pedagog ukázal skvělé znalosti turistických lokalit po celém světě. je na něm vidět, že přednáší předmět, jehož obsah je zároveň jeho koníčkem.
    ---, Úvod do studia a geografický proseminář [MZ300S01Z, ]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2004, . Ročník,
    Chtěl bych poprosit jednotlivé vyučující mající každý jinou skupinu, aby sjednotili svoje požadavky na studenty, rozdíly v náročnosti byly a pravděpodobně zůstali ohromné. To se týka časti cvičení. Pro čast přednáškovou by bylo asi žádoucí, aby bylo studentům předem oznámeno, kdo, co a kdy bude přednášet, předejde se tak nevalným účastem (např. 4 studenti z cca 200).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2004, . Ročník,
    Souhlas s kolegou. Účast na cvičeních znamenala pro mne většinou jen ztrátu času a spánku, přesto byly i výjimky.
    Přednášky (účastnil jsem se pouze cca poloviny)měli velice rozdílnou kvalitu. Nejvíc mě zaujal pan Dostál. Kromě
    ještě jedné přednášky si vyučující nedokázal udržet pozornost
    ---, Cvičení z ekonomické geografie II [MZ340C02, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Kdyby tak člověk mohl mít od začátku představu, co je účelem vší té práce a celého předmětu ...
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK