AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jiří Petrák, Ph.D. [31-170], Proteomika [MB170P112, přednáška]
Stanislav Vosolsobě, 20.01.2009, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Vynikající přednáška. Skvělá kombinace praktických zkušeností s teoretickým základem, postihuje celé spektum proteomické problematiky a poskytuje výtečný podklad pro práci v oboru. Přednášející je i přes náročnost problematiky schopen velmi zaujmout posluchače pro téma a udržet jejich pozornost po celou dobu turnusu. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2010, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
U zkoušky jsme zabíhali do krajin, které s tématem až tak nesouvisely. A ano, stejně si pořád myslím, že není v zásadě problém počítat cokoli (i buňky a jablka) na moly. Jinak nemám žádné výhrady.
14.01.2013, Biologie, navazující magisterské
Celý kurz je zaměřen prakticky, což je jeho velké plus. Během semestru, ale i teď po absolvování zkoušky, mám jednoznačně pocit, že byl pro mě přínosem a že jsem se dozvěděla něco, co budu potřebovat. Zkouška je také založena na řešení praktického problému (díky čemuž byla příprava na zkoušku příjemnější a byl vidět smysl kurzu pro praxi). Obsah kurzu, jeho organizaci a přístup učitele proto hodnotím velmi kladně a těším se na praktika.
doc. Mgr. Pavel Stopka, Ph.D. [31-170], Ekofyziologie živočichů a člověka [MB150P81, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Možná by mohlo být na přednášce víc o mimosavčích skupinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
velice dobrá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2011, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velice zajímavé, zábavné a i pro mě srozumitelné, i když jsem neabsolvoval žádnou jinou přednášku z fyziologie živočichů. Zkouška u docenta Stopky byla velmi příjemná, takové povídání, takže mohu v klidu doporučit.
doc. Mgr. Pavel Stopka, Ph.D. [31-170], Ekologie savců [MB170P61, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.05.2010, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Přednášky byly moc zajímavé, bavily mě. Zkouška nebyla těžká, jen by bylo lepší, kdyby nám nebylo předem řečeno, že se v podstatě nemusíme učit. Pro mnohé pak bylo překvapením, že se učit měli :).
doc. RNDr. Stanislav Vybíral, CSc. [31-152], Ekofyziologie živočichů a člověka [MB150P81, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Možná je příliš mnoho prostoru přednášky věnováno (v porovnání s jinými adaptacemi) adaptacím na teplotu a zřetel je výrazně posunut směrem k savcům a člověku. Některé probírané fyzikální základy se nevztahují zcela zřejmě k probíraným fyziologickým dějům - ačkoliv tam určitě souvislost je, není vždycky úplně jasné, jak spolu tyto jednotlivé tématické celky souvisí.
---, Mikroskopická technika [MB160C45, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.10.2004, . Ročník,
Myslí si, že pro toho, kdo na střední škole pracoval se světelným mikroskopem, nebylo toto cvičením ničím přínosné. Ale je to jedna z mála praktických věcí, které si můžete v 1.ročníku vyzkoušet.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK