AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
30.10.2006, Biologie, bakalářské
Přednáška na úrovni, jakou bych na téhle škole očekávala. Bohužel úroveň, na které byl přednášen tento přemět, je na této škole výjimkou. Smekám před Vámi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
18.09.2008, Biologie, bakalářské
Pozor- Peter Hall!! :) Přednášky byly docela pěkné. Při zkoušce to už bylo horší- přišlo mi, že si zkoušející trošku zakládal na některých! věcech, které na přednášce nebyly řečeny...
Nicméně jinak díky za docela zajímavé informace z přednášek!
28.12.2008, Biologie, bakalářské
Stávalo se, že jsem ve VG nerozuměl každému slovu. Zkusil bych přidat na hlasitosti mluveného projevu.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní přednáška. Na jiných se chce třeba i spát, zde nikoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě.
12.10.2005, Geografie, bakalářské
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:) Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Výborný projev, znalosti. Vysoké požadavky, ale zcela oprávněné.
Konečně někdo, kdo má velkou budoucnost a hodně toho předá studentům. Nechápu, proč je stále ještě na TÉTO škole...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Chtěl bych poděkovat za velmi pěkné přednášky. Asi nejlepší se kterými jsem se v průběhu mého studia setkal...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Regionální rozvoj a regionální politika

Jiří Blažek přednáší první polovinu tohoto kurzu, prezentace posílá vždy mailem, technicky má přednášku zvládnutou. Začíná vždy přesně, nemá rád opozdilce, proto doporučuji chodit včas a nenarušovat přednášku. Na prezentacích je přesto dobře patrná hluboká nejistota pedagoga z hlediska odborného i pedagogického. Pokud má kvalitní výsledky, neměl by touto nejistotou trpět. Věřím a moc mu přeji, aby nalezl vnitřní integritu, která by ho posunula kupředu a řádově vylepšila jeho přednášky.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2007, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
doc. Blazek si, zpusobem, kterym pred posluchaci vystupuje, dokaze ziskat naprosty respekt. Na jeho prednaskach je klid a kazdy dava pozor nejen kvuli obtizne latce. Prednasky jsou logicky cleneny a dostupne v elektronicke podobe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
13.09.2007, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím absolutně profesionální přístup ke studentům. Oba pedagogové byli otevření a nápomocní. Přednášky byly jedny z nejkvalitnějších, které jsem na této škole zažila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
11.06.2009, Geografie, bakalářské
Pan Blažek dokáže mluvit srozumitlně a jasně. A když o něčem mluví, uvede velice srozumitelné příklady, takže by to pochopil i hloupej.
11.06.2009, Demografie, bakalářské
Trochu moc se v tom rejpal a trochu moc je zaměřen na Británii!Ale přednášky byly srozumitelné a zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Příliš mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Teorie regionálního vývoje [MZ340P12, cvičení]
05.01.2006, Regionální geografie, magisterské
cvičení formou referátů je poněkud nešťastné, protože jen málokdo dokáže své téma natolik zvládnout, aby jeho prezentací pomohl ostatním a sobě osvětlit látku z přednášek. možná by bylo lépe, kdyby články s praktickými aplikacemi jednotlivých teorií představoval sám doc. Blažek - jistě by to pomohlo s pochopením některých složitých teorií (př. t. strukturace apod.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět mi byl uznán, proto nehodnotím.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Teorie regionálního vývoje [MZ340P12, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
nesouhlasím s vypisovaním termínu zkousek na poslední chvili...napr, 3 dny pred zkouskou
05.01.2006, Regionální geografie, magisterské
hodně obtížný předmět, ale v podání doc. Blažka výborný jako vždy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2008, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Velice poutavý předmět zejména v podání p. Blažka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět mi byl uznán, proto nehodnotím.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj I [MZ340P19A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Prezentace byly přínosné a k tématu.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj I [MZ340P19A, přednáška]
13.10.2005, Regionální geografie, magisterské
Doc. Blazek je nejen nejoblibenejsim,ale i objektivne nejlepsim pedagogem na fakulte.
02.07.2006, Geografie, navazující magisterské
Jeden z nejzajímavějších předmětů na katedře. Velmi vysoká úroveň přednesu a připravených informací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Oceňuji poskytnutí studijních materiálů předem a v elektronické podobě.
16.01.2008, Geografie, navazující magisterské
V tomto kurzu doc. Blazek podle meho nazoru opet potvrdil, ze je nejlepsim prednasejicim na katedre. V kazde jednotlive probirane oblasti prednasejici vzbuzuje dojem, ze se v ni dokonale orientuje a ma aktualni prehled o jejim soucasnem stavu v Cesku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.02.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Jeden z mála předmětů, kde si skutečně dokáži představit, že znalosti budu moci uplatnit v praxi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Skvělý předmět, zejména oceňuji příklady a aplikaci látky do PRAXE!
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj II [MZ340P19B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vytvoření strategického plánu je výborné z hlediska praxe a také velmi zábavné.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Lokální a regionální rozvoj II [MZ340P19B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Vážený pane docente,
teoriemi se na katedře zabýváme velmi usilovně a dlouze. Jsou nesporně důležité, zajímavé a nezbytné, ale prosil bych o trošku praxe.
Aplikovaná geografie je výborný počin, ale proč nepřidat další? (možná proto, že už máte přednášek a diplomantů až na půdu – u Vás je to pravda) Třeba předmět "SWOT, studie proveditelnosti a cost-benefit analýza". Obsahem tohoto předmětu by mohla být společná příprava těchto jednotlivých analýz. Celý semestr by byl rozdělen na tři části podle jednotlivých studií. První hodina bloku by rozebrala danou analýzu z hlediska teorie a historie. Vybral by se úkol a společně zkoušelo, co je nejlepší použít pro zpracování uvedených analýz. Bylo by možné použít povinných osnov jednotlivých analýz (kromě SWOT) podle jednoho vybraného OP nebo JPD. Vše by se dalo doplnit Vašimi zkušenostmi, jaká data byla použita na dokázání reálnosti konkrétních projektů. Ve škole pracujeme s počtem obyvatel, hustotou zalidnění, indexem EAO, indexem stáří. Ale v praxi se používají i jiná data, někdy pro nás zcela neznámá (cena pozemků, willigness to pay analýza apod.). A SWOT? Ten ve třetím a čtvrtém ročníku již každý děláme rádoby briskně a precizně. Za pět minut ji máme hotovou, ale opravdu podrobně a do hloubky je vysvětlena až ve čtvrťáku. To je trošku zvláštní. Jen pan profesor Hampl všem lehce naznačí, že první je poloha pak dlouho nic a pak zbytek...
Chodil jsem na aplikovanou geografii a byla výžně výborná. Ale přece jen dokud jsem v práci nedokončil kompletaci žádosti do SROPu, tak jsem pořád nevěděl, jaké místo v žádosti zabírá feasibiltka, jakou povinné a nepovinné přílohy apod. Ale je samozřejmé, že tohle všechno naučit nemůžete. Praxe je praxe a tu nám škola nenahradí.
Za Váš přístup k nám a k výuce děkuji, Laďa Čermák
02.07.2006, Geografie, navazující magisterské
Regionální politika EU a dokumenty pro Strukturální fondy a jejich hodnocení by chtěly spíše samostatný předmět (volitelný), látka mi přišla dost obsáhlá na to, aby se jí dalo při přípravě na zkoušku z celého roku zvládnout na takové úrovni, jakou by zasluhovala a jakou by sám student chtěl a měl mít. Seminární práce byla oproti prvnímu semestru zajímavá, přínosná a praktická.
25.07.2006, Regionální geografie, magisterské
Pan Blažek nerespektoval rozsah probírané látky a u ZK požadoval o dost více !!Kolegy zkoušel z otázky o rozvojových agenturách v čr, přičemž tuto látku s námi vůbec neprobíral (asi na to zapomněl, protože s o rok staršími studenty ji probíral), takže pak několik lidí u ZK tuto otázku vůbec nevědělo.
jinak, učení na tuto zk bylo dost náročné (10 dní učení)jedna z nejtěžších zk za studium vůbec (na 1.místě jsou Blažkovy teorie RP a RR ze 3.ročníku)
Blažek přednáší moc dobře, zábavně...lidi se i zasmějou (smějou se ale ZÁBAVNÉMU BLAŽKOVU TóNU A PODÁNÍ, NIKOLI OBSAHU JEHO SDĚLENÍ, PROTOŽE TOMU OBSAHU SAMOZŘEJMĚ VĚTŠINOU ANI NEROZUMÍ)
Příde mi ale hrozná úroveň cvičení - těch prací a prezentací studentů: dělají chyby, které by už neměli dělat někdy ve 2. ročníku (např. dělají úplně špatné SWOT analýzy) a udivující je, že pan Blažek je opraví naprosto ojediněle-- Ostatní studenti tak mylně nabydou dojmu, že referát byl dobrý a opakují ty stejné chyby, tzn. že se vlastně naučíme úplně špatné věci (jak se dělá swotka, jak se dělá strategie rozvoje, jaké nápady jsou vhodné do jaké obce apod.)Takže bych rád poradil: opravujte všechny chyby co studenti ve svých prezentacích mají, vždyť tím se všichni naučí, jak to má být správně! Samozřejmě při vytýkáná chyb je třeba říci je taktně, aby se z toho student nezhroutil a nebyl ztrapňován, ale to vy takové taktní chování ovládáte skvěle (na rozdíl od pana Dostála, který, když se mu studentův referát nelíbí, tak ho dokonale ztrapní, poníží, chová se naprosto netaktně, neslušně, povýšeně,.. naprosto se za něj stydim...).
Takže: přednášení Vám jde dobře, pouze u těch cvičení bych se nebál ukazovat chyby ve studentských prezentacích!
Mějte se :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Rozsah látky za dva semestry byl opravdu veliký, celkově tato zkouška byla náročná, ale tématika předmětu je velice užitečná a zábavná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Předmět Lokální a regionální rozvoj považuji za jeden z nejlépe vedených a nejpřínosnějších předmětů. Byla jsem spokojena i s přístupem pana doc.Blažka.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Aplikovaná geografie [MZ340P452, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 5. Ročník, Regionální geografie, magisterské
Aplikovaná geografie vhodně navazuje na přednášku Lokální a regionální rozvoj II. Umožní Vám lépe se zorientovat v problematice strukturálních fondů a formou vytváření fiktivního projektu financovaného z ESF také pochopit základní logiku, pravidla a praktické aspekty vytváření projektů. Přednášky doc. Blažky se týkají zpracování jednotlivých fází přípravy projektu a jsou doplněny kratšími přednáškami externích odborníků z praxe. Jsou zváni lidé ze všech oborů týkajících se SF - odborný konzultant, vedoucí odboru regionálního rozvoje krajského úřadu aj. Díky praktickému zaměření je tato přednáška ideální pro studenty 5. ročníku.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Aplikovaná geografie [MZ340P453, cvičení]
02.10.2005, Geografie, navazující magisterské
Dobrý den, pane docente,
mnohokrát díky, jen víc takových předmětů. Navrhněte kolegům. ať se připojí. Já už budu sice končit, ale mladší studenti to taky ocení. Když nejde o známku ani "výkon" v podobě papouškování skript, článků, knihy atd. Alespoň jeden takový předmět v semestru "bodne". Snad jen panové periferníci a cvičení pana Profesora Hampla jsou přínosná. I když pan Profesor a jeho sloh je poněkud náročnější:o)
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Aplikovaná geografie [MZ340P453, přednáška]
02.02.2008, Geografie, navazující magisterské
Jedna z nejlepších přednášek na katedře, velmi cenný kontakt z praxí i vedení pedagoga k vypracování projektu. Kladně hodnotím též externí hosty, kteří k tématu měli připravené vždy kvalitní přednášky. Doporučuji všem studentům NMgr
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá přednáška. Nemá chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
18.09.2008, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velmi kavlitní, zajímavé a přínosné. Účast na nich rozhodně nebyla "ztrátou času"- naopak!
Zkouška však vyžadovala opravdu důslednou přípravu!
28.12.2008, Biologie, bakalářské
Oproti doc. Blažkovi hlasitější mluvený projev (velké plus) a méně obsáhlé prezentace (menší mínus).
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
-jen bych řekl že byly ohromné rozdíly v přísnosti hodnocení studentů(ústní forma zkoušky)u těchto dvou pedagogů
(Blažek -mírný, Perlín -přísný)
na konci zkoušky u pana Perlína jsem měl velice dobrý pocit a trochu mě rozladilo když z toho byla jen 3ka(a to možná jen taktak)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě. Praktické příklady usnadňují pochopení učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:)Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky k věci od člověka, ke kterému má člověk velký respekt,
a hodnocení za 3 při zkoušce mi udělalo velkou radost.
Smekám před Vámi!
01.06.2006, Geografie, bakalářské
U zkousky hodne zalezi na stesti, jakou clovek dostane otazku, muzete dostat uplne lehkou a za pet minut jit s dvoujkou pryc nebo takovou, na ktere nikdo neuspeje, protoze po nas pozaduji znalosti prinejmensim takove jake maji oni sami a pri sebemensim zavahani clovek leti. Zalezi jeste jestli jste ve vlne vyhozenych nebo proslych. U prvnich si vzdy neco najdou a u druhych mhouri az zaviraji oci. System zkouseni jsem opravdu nepochopila!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, ale bohužel mě už tak nebavilo téma jako u doktora Blažka. Ale děkuji za zajímavý předmět...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Přednášky Radima Perlína jsou srozumitelné, přehledné, vtipné a mají strhující spád. Projev je velice energický a nelze prakticky usnout. Vyučující má velkou přirozenou autoritu, přitom se chová mile a vstřícně. Má smysl pro humor a umí navázat vztah a kontakt s posluchači. Prezentace jsou skvěle zpracovány, navíc je posílá mailem ihned po přednášce. Zkouška je ústní, buďto u něj, nebo u jeho kolegy Blažka. Pokud uděláte zkoušku na první termín, přijdete o možnost porovnat přísnost obou pedagogů. Možná proto tuto zkoušku mnozí opakují. Neměl jsem při zkoušení pocit, že by byl Radim Perlín zvlášt přísný, drobné chyby v detailech pro něj nejsou rozhodující, i při zkoušce udržuje uvolněnou a bezstresovou atmosféru a pokud student věcně, správně a přesvědčivě vyloží položenou otázku a zodpoví případné doplňující dotazy, pak ho výborné hodnocení nemine.

Komplexní hodnocení: výborně.

Citáty:

Postavit barák je skvělá škola státní správy, potřebujete asi 50 razítek.

Pokračujeme močálem černým kolem bílých skal. (když jsme načali kraje)

Na poli nemůžete pěstovat rodinné domky, jak by si to mnozí přáli. (o zákoně na ochranu zemědělského půdního fondu)

Sejdou li se 3, získají 4 názory na to, jak zajistit ochranu a rozvoj území.

Obce také mohou zakládat různé akciové společnosti, to jsou známé Sady, lesy, pralesy a.s.

Kraje mají cennou pravomoc, navrhovat zákony. To třeba takový spolek chovatelů drobného zvířectva nemůže.

Neznám nic nebezpečnějšího než rozzuřené demonstrující matky, když chce zastupitelstvo zrušit školu.
01.02.2007, Geografie, bakalářské
Dr. Perlín dokáže svou hlasitou filipikou zaujmout publikum. Přednášky jsou zajímavé, látka je členěna do logických celků. Studijní materiály jsou dostupné v elektronické podobě, jelikož je přednášející posílá mailem. Tato přednáška mi dala trochu jiný pohled na jinak pro mě nezajímavou a nudnou sociální geografii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
nehodnotim zkousku, nebot me zkousel docent Blazek
13.09.2007, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím absolutně profesionální přístup ke studentům. Oba pedagogové byli otevření a nápomocní. Přednášky byly jedny z nejkvalitnějších, které jsem na této škole zažila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
11.06.2009, Geografie, bakalářské
Tendle předmět se mi tentokrát dost líbil! A jak je mu hezky rozumět! A když o něčem mluví, uvede velice srozumitelné příklady, takže by to pochopil i hloupej.
11.06.2009, Demografie, bakalářské
Přednášel tak, že jsme to chápali a bylo to zajímavé!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Příliš mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2012, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Skvělý předmět i vyučující, rozhodně jeden z nejvíce kvalitních předmětů, který jsem navštěvoval.
Jediná výtka by snad byla, že v nynějším roce u zkoušky se u některých otázek zbytečně slovíčkařilo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK