AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Periglaciální a glaciální geomorfologie [MZ330P26, přednáška]
26.06.2013, Geografie, navazující magisterské
Vzhledem k nekonání přednášek jsme se ani nesetkali. Škoda, na přednášky jsem se těšila.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Fyzická geografie Asie [MZ330P38, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.04.2008, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Verbální projev byl vynikající. Jen mi přišlo, že množství místopisných pojmů, je trochu zbytečné - nedá se to vnímat, nebylo by lepší předat pouze soupis a zaměřit se na jednotlivé "zajímavosti", i odbornějšího charakteru, které by dokázaly upoutat pozornost (lépe se potom vybaví další souvislosti).
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, cvičení]
08.02.2016, Biologie, bakalářské
lepší barva písma v prezentacích a počítat více příkladů
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, přednáška]
03.03.2007, Biologie, bakalářské
HRUZA
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, cvičení]
09.06.2006, Geografie, bakalářské
Prednes byl naprosto srozumitelny, rozmysleny a profesionalni.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2010, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Uvítala bych hlasitější projev, i když chápu, že pokud studenti nejsou schopni udržet v posluchárně ticho, tak je to obtížné.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83G, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2005, 5. Ročník, Geologie, navazující magisterské
Povrchní přednáška, založená na povrchních znalostech problematiky - tak, jak to v geografii bývá.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví, převážně ledovce:)

- někdy použití lepších praktických vizuálních jednodušších příkladů

Jinak bez výhrad a díky
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento predmet nemam zapocten, cili se ke zkousce vyjadrovat nemohu.
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, přednáška]
18.12.2005, Geografie, bakalářské
Přednášky nebyly systematické a mnozí se obávali chtěného obsahu předmětu na zkouškách. Přesto byla zkouška především z rozsahu skript, doplňující otázky měly přemýšlivý charakter. Hodnocení pedagoga v mém případě jednoznačné spravedlivé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.05.2006, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Nebylo by špatné sjednotit probírání učiva na přednáškách a cvičeních. Hrozně jsme skákali z jednoho tématu na druhý at uz v smotných cviceních tak i v přednáškách
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
07.10.2005, Geografie, bakalářské
Domnivam se, ze vykon ohodnoceny u prof. Kalvody dobre mnohdy vyrazne prevysuje svou kvalitou vykon ohodnoceny u doc. Pribyla vyborne. V tomto ohledu se mi zda zkouska v tomto predmetu nerovna a zavadejici.
30.05.2006, Geografie, bakalářské
Prof. Kalvoda mluví velmi potichu a tak obecně, že je někdy velmi obtížné za celou přednášku postřehnout, o čem vlastně přednáška byla.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, cvičení]
07.10.2005, Biologie, bakalářské
Arogance, neochota, ponižování, nespravedlnost,...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Arogantní ke studentům
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
omlouvam se, hodnoceni cviceni jsem jiz provedl v sekci Matematicka geografie (prednaska).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná by nebylo špatné, kdyby pan Křížek trochu ubral na svém pocitu nadřazenosti a jednal se studenty lidštěji.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, přednáška]
11.10.2006, Biologie, bakalářské
Na tomto predmetu si vylamaly zuby cca 3/5 naseho oboru. Jenom tim, ze jim nebyl udelen zapocet. Kdo dostal zapocet, zkousku s prof. Kalvodou uz udelal. Nejen p. Krizek, ale i p. Sobr se vuci nam chovali trochu arogantne. Obtiznost zapoctoveho testu gradovala. Ve tretim terminu se v zadani objevily i priklady, jejichz reseni jsme o cvicenich nikdy nedelali... Rad bych dostal zapocet v tomto semestru, proto se radeji nepodepisu.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.11.2005, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
zápočtový test spočíval v tom, že jsme zuřivě bušili do kalkulaček a sypali ze sebe nadrcené vzorce - kde byl prostor pro vlastní přemýšlení a odvozování?!Kdo špatně zmáčkl tlačítko na kalkulačce byl ztracen. Na kontrolu nebyl čas. Takovým typem testu se rozhodně nezjistilo, zda student látce rozumí!
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, přednáška]
18.01.2007, Geografie, bakalářské
Na formě výuky výše uvedeného vyučujícího mě zarážel arogantní a přezíravý přístup ke studentům.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, cvičení]
17.06.2006, Geografie, bakalářské
Dost dobře nerozumím tomu, proč se bráníte zveřejnění slajdů ze cvičení na webu. Pokud je účast na cvičení povinná, studenti Vám tam stejně přijdou a pokud je výkladem dokážete aspoň trochu zaujmout, tak třeba budou dávat i pozor a budou mít ze cvičení lepší dojem než že hodinu a půl cosi ve spěchu opisovali... Když člověk něco zběsile opisuje, nestíhá jaksi vnímat obsah toho, co opisuje a ještě méně vnímá to, co k tomu říkáte. Pokud Vám snad jde o autorská práva ke slajdům, jistě víte, že prezentace lze vystavit na web ve formátu, ze kterého lze obsah "ukrást" jen obtížně a při tom není problém obsah třeba vytisknout.
RNDr. Miroslav Šobr, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, cvičení]
09.06.2006, Geografie, bakalářské
Mgr. Šobr je při vystoupení u tabule poněkud excitovaný :-) Jeho cvičení však byla přínosná.
doc. RNDr. Jan Votýpka, CSc. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83G, přednáška]
05.10.2005, Geologie, navazující magisterské
Povrchní přednáška, založená na povrchních znalostech problematiky - tak, jak to v geografii bývá.
doc. RNDr. Jan Votýpka, CSc. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83Z, přednáška]
02.10.2005, Fyzická geografie, magisterské
Přednášející se příliš věnoval promítání diapozitivů, aniž by dostatečně vysvětlil návaznost na probíranou látku. Přednáška tak měla poněkud laický charakter a nerozšířila znalosti studentů získaných na základní přednášce z geomorfologie.
10.07.2006, Fyzická geografie, magisterské
Používá spoustu fotografií -> myslím,že spousta z nás (včetně mě) vůbec poprvé konečně viděla jak všechny ty tvary ve skutečnosti vypadají!!! Coz je hrozně důležité!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví.

Zajímavý přednes pomocí diáků, dobrá změna a vizuální prezentace.

Trochu bych zauvažoval nad vysvětlením základů a typů př. co je pobřeží, vznik, popsání typů, pouští - vše jednoduše popsta na začátku v par minutách a tím usnadnit studentovi,aby student lépe pochopil celou přednášku

Příjemný přednes, s prvky zasmaní a úsměvů ze strany studentů, což vedlo k uvolnění unávy a zlepšení pozornosti:) Nezapomenutelné lítá tam jak hadr na holi, vebloudi, ksicht a samozřejmě auťáci:)

Díky a jinak předmět bez výhrad
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Příjemná změna - rozhodně se dá látka lépe osvojit při koukání na fotografie, ty nahradí hromady teorie. Fajn přednášky!
---, Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
17.06.2006, Geografie, bakalářské
Z přednášky jsem byl jednoznačně zklamán. Pan docent Přibyl na začátku říkal, že geomorfologii na fakultě učí už 30 let a můj dojem je takový, že ji učí stále stejně. Přeci jen dnešní technika umožňuje podstatně více než postupně odkrývat papírem zakryté pojmy natištěné na fólii. Možná by neškodilo inspirovat se u pana Vacka a jeho přednášky Základy geologie pro geografy, která se s geomorfologií částečně překrývala, ale na rozdíl od ní byla zajímavá, názorná, podnětná a dokázala zaujmout. Domnívám se, že Vám se bohužel nic z toho nepovedlo (o tom ostatně svědčí i počet studentů na přednáškách), což je u tak zajímavého předmětu, za který geomorfologii i navzdory svému negativnímu dojmu z přednášek stále považuji, docela škoda.
---, Dynamická geomorfologie [MZ330P83Z, přednáška]
17.01.2013, Geografie, navazující magisterské
Nebyly dostupné prezentace vyučujících. Pokud vyučující nechtějí poskytnout text nebo celé původní prezentace, stačily by prezentované obrázky a další grafika, která se dohledává v některých případech složitě. Pomohlo by to k lepší přípravě na zkoušku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK