AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Zuzana Limpouchová, CSc. [31-260], Fyzika [MC260P24, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2005, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
je to zajímavé
24.10.2005, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Přednášky poměrně nudné a nezajímavé. Folie z přednášek byly někdy špatně čitelné a vzorce bez vysvětlení jaká písmena co znamenají.
30.05.2006, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Asi zalezi na tom, jak ma kdo rad fyziku a jak ji zvlada.Pro me to bylo priserne, ale p.Limpouchova je hrozne hodna a ochotna vam cokoli vysvetlit treba desetkrat. Chodit na prednasky je v celku zbytecne, protoze v podstate projizdi materialy, ktere jsou na internetu, ti, co na fyziku nejsou nadani, to z vykladu stejne nepochopi a ti kteri nadani jsou, tomu rozumi i bez vykladu. Ale je pravda, ze kdyz ji chodi na prednasku ctyri lidi, tak si je pamatuje a u zkousky je pak hodnejsi. Ve zkouskovem vypsala kazdy tyden termin a neuspesne pokusy ve zkouskovem nam brala jako konzutace. Nejprve nasleduje pisemny test, ktery musite napsat na polovinu bodu, pak si vylosujete dve otazky. Da se. Jsem na fyziku uplny strevo a mam za dve na prvni pokus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2007, 1. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Opravdu mě fascinovalo zaujetí s jakým nám přednášela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2007, 1. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Přednášky zábavné, nechyběla ani důležitá praktická znázornění. Byl to sice jeden z těžších předmětů, ale díky vůli pani Limpochové se dalo vše bez problémů zvládnout.
01.10.2008, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyplatí se, když si na test před ústní zkouškou vypracujete vlastní otázky s lidmi z přednášek. Otázky pak znáte a nejste zaskočeni. Ústní zkouška se dá zvládnout, pokud se na to podíváte. Paní Limpouchová rozhodně nemá v úmyslu nikoho potápět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.10.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Paní Limpouchová mě dokázala naprosto nadchnout a upevnit ve mně zálibu ve fyzice. Její přednášky pro mne byly velmi zajímavé, přehledně strukturované a na to, jaký záběr témat měly, mi přišly i dobře přístupné pro pochopení. Velmi se mi líbily! Přistupovala k nám velmi lidsky a vstřícně, čehož si cením.
23.12.2008, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Látky je fakt moc-není to na semestr - nic si z toho člověk neodnese-je toho moc
08.02.2013, Chemie, bakalářské
Paní doc. Limpouchová je celkově vynikající pedagog. Snaží se studentům vysvětlit veškeré fyzikální otázky. Dává prostor pro diskuze. Její snahou je, aby student látku pochopil a dostal do krve. Dokáže problém vyložit 10-krát jinak a pokaždé jednoduše a bez složitého mat. aparátu.
doc. Ing. Zuzana Limpouchová, CSc. [31-260], Fyzika I [MC260P34, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Velmi přínosné cvičení. Student danou látku opravdu procvičí. Látka je podána maximálně srozumitelně a přehledně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.10.2010, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Paní docentka Limpouchová rozhodně přispěla k pochopení probírané látky na přednáškách. Dokáže vhodným způsobem podat probíranou látku a reagovat na dotazy studentů. Možná by mohla přímo přednášet místo doc. Chmelíka.
doc. Ing. Zuzana Limpouchová, CSc. [31-260], Fyzika II [MC260P35N, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2012, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Docentka Limpouchová je zlatá cvičící, měla s námi neuvěřitelnou trpělivost, velmi rád jsem chodil na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Vyhovovala mi forma cvičení: vyučující ve zkratce zopakuje jistou část látky, vztahy odvozuje na tabuli. Potom se počítají příklady, jeden student je vždy vyvolán k tabuli. Vyvoláváni jsou však neúměrně častěji studenti, kteří látku zvládají lépe.
doc. RNDr. Milan Zvára, CSc. [31-260], Fyzika II [MC260P35N, přednáška]
20.10.2005, Chemie, bakalářské
Chtělo by to lepší materiály k optice.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK