AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Ivana Císařová, CSc. [31-240], Laboratorní technika pro KATA [MC240C24, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2011, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Cvičení s doktorkou Císařovou probíhalo naprosto bez problémů, v případě nejasností byla vždy k dispozici. Atmosféra byla poklidná. Na zápočtu se objevily příklady z probíraných úloh. Celkově jsem spokojená, předmět se dal zvládnout levou zadní.
doc. RNDr. Jitka Eysseltová, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
16.09.2008, Biologie, bakalářské
Zprvu dojem nepřístupné paní,ale nakonec to byla opravdu fajn dáma,znalkyně oboru,která se snažila pomoci a vyjít vstříc.Člověk nemá dát jen na první dojem...
doc. RNDr. Jitka Eysseltová, CSc. [31-240], Praktikum z laboratorní techniky [MC240C39, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nektere ulohy se nedaly z casovych duvodu stihnout behem jednoho praktika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Je to dobra zkusenost pro lidi co nemaji s laborkami mnoho zkusenosti. Je treba vedet co budete u lanorky delat, ale nikomu nevadi kdyz si to ctete (nemusite umet zpameti postup). Proste prima
doc. RNDr. Jitka Eysseltová, CSc. [31-240], Anorganická chemie pro KATA [MC240P41, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2007, 1. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Zezačátku jsme si nemohli zvyknout na způsob výkladu, ale rozhodně nám cvičení hodně dalo.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tento předmět velmi výrazně přispívá k osvojení práce v chemické laboratoři. Návody k úlohám jsou srozumitelné.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jediné co mohu namítnout je způsob přihlašování na cvičení a kapacita semestru.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C23, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
doktor Gyepes je typ člověka, který je jako "pes, který štěká, ale nekouše". přísný, co se povinností týče, ale rozumný, mnohdy je s ním i legrace
doc. RNDr. David Havlíček, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
07.06.2006, Chemie, bakalářské
Pro mě to bylo opakování a procvičení mých laboratorních zkušeností,
ale v mnohem lepších podmínkách jak po stránce vybavení tak i přístupu...:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Havlíček je docela fajn, jakmile člověk vypracovává protokoly, tak jak chce, je za vodou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dr. Havlíček v pohodě pomůže s čímkoliv, při hodnocení protokolů není nijak přehnaně pedantský, ale vždy dokáže upozornit na případné nedostatky a musím říct, že je velmi spravedlivý při posuzování toho, zda je protokol třeba vypracovat znovu, či nikoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Laboratorní technika je předmět, který velmi pomůže zorientovat s v práci v chemikcé laborce. Dr. Havlíček každému ochotně pomůže a rozhodně nedělá žádnou vědu z drobných potíží.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
nevím nakolik je to mým nadšením a nakolik vyučujícím, nicméně ač biolog, byl to můj nejoblíbenější předmět v ZS.
doc. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
23.05.2006, Biologie, bakalářské
Pan Kotek působí dojmem Velkého Kinga, pro kterého jsou studenti banda nevzdělanců.
Nelíbí se mi, že pokaždé, když se ho v laboratoři někdo na něco zeptá, rázem z něho pan Kotek udělá idiota.
Naopak se mi líbí, že během předmětu si skutečně student vštípí zásady práce v laboratoři, zpracovávání výsledků, obsluhu přístrojů......
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
diky, už se nebojim tlakovych lahvi & dost mi to dalo
12.10.2006, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan Kotek by jen nemusel být tak arogantní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Fajn předmět, jen bylo špatné, když vypadl proud, což se stalo několikrát, jenže za to nemohou vyučující.. holt když měl člověk rozdělanou práci na různých zařízeních (jakože jsou asi dvě úlohy, kde se bez elektřiny obejdete), tak si to musel zopakovat, či nebyly výsledky moc přesné.. to spíš jen upozornění.
Jinak si myslím, že bylo dobře, že jsme museli mít hotové protokoly vždy už na další cvičení, a ne až po všech úlohách, protože by se při jejich předělávání a opravování člověk mohl zbláznit, nebo alespoň né moc dobře vyspat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.11.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předmět doporučuji!!! Je to základ, co by opravdu měl každý umět! I když se připravte, že s vámi občas budou jednat jako s ťulpasem...upozorňuji, že je to hodně náročné na čas-nejen 4-hodinovka týdně, ale ještě počítejte hodně času na vypracovávání protokolů, na které vyučující dost lpí, takže spíše počítejte dopředu s tím, že většinu budete ještě muset aspoň trošku předělávat...
19.12.2006, Biologie, bakalářské
Pan Kotek by si měl uvědomit, že učí studenty a nemá před sebou lidi z praxe. Na většině středních škol nemají laboratoře a studenti tedy přijdou nepoznamenaní praxí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Kvalitně zpracované (navržené) úlohy, i když trochu vyšší obtížnost u některých by nebyla na škodu.
18.02.2007, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bylo to takové zvláštní, moc zábavné ale občas moc velký stres
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2007, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Vřele doporučuji všem kdo mají zájem nejenom si vyzkoušet jak co funguje v laboratoři, ale i zároveň pochopit většinu reakcí proč reagují tak jak mají.
doc. RNDr. Jan Kotek, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
06.04.2008, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Praktická cvičení byla rozhodně přínosná a získané poznatky se daly využít i v jiných předmětech.
doc. RNDr. Vojtěch Kubíček, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
24.01.2007, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi haklive cvicenie. Clovek sa pred kazdym cvicenim triasol, aby neposlal do vzduchu celu chemicku budovu. Musim vsak velmi pozitivne ohodnotit pomoc laborantiek, ktore vzdy pomohli, ked sme sa dostali do uzkych. S vyucujicimi to bolo horsie, ti nam skor dali pocitit aki stupidni sme. Aby som to zhrnul, ulohy castokrat velmi zaujimave, vypracovanie protokolov castokrat uspavajuce, samotny priebeh uloh castokrat velmi stresujuci.
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2005, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Bylo by vhodné neplánovat ZLT tak, aby počet hodin absolutně přesně odpovídal počtu cvičení. V případě nutného vynechání jedné z úloh ke konci semestru vznikají potíže s jejím dokončením - Laboratoře ZLT jsou beznadějně plné a místo může být klidně až v půli dalšího semestru. Lepší je neubírat tolik hodin na začátku praktika.
30.05.2006, Biologie, bakalářské
Myslím že toto cvičení má mnohem menší praktický význam, než si někteří sestavovatelé studijních plánů myslí, toho využívají asistenti tohoto cvičení, aby si na studentech spravili svoje ego nehoráznejma požadavkama. Navíc náročnost získání zápočtu se u různých skupin výrazně liší, mělo by se to dělat víc centrálně, aby se vyloučil vliv vedoucích cvičení a (hlavně) jejich asistentů (samozřejmě jsou vyjímky a navíc sem ani zdaleka neměl čest jich velkou část poznat-spíš jen z doslechu, ale pro někoho to zkrátka bylo 6.kreditů zadarmo a pro někoho peklo. Celkově myslím že mi do života dala mnohem víc Mikroskopická technika (s vynikajícím Hamplem), kde to probíhalo víc "moderně" a s důrazem na opravdu důležité věci a naopak s mnohem menším důtazem na věci málo podstatné)
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C23, laboratorní práce]
26.10.2006, Chemie, bakalářské
Bylo to fajn, těšte se, kdo si to zapíšete. O Vánocích jsme už měli zápočet. Musí se psát kždej tejden protokoly, to je nic moc, ale jinak je to celkem zábavný.
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Praktikum z laboratorní techniky [MC240C39, laboratorní práce]
07.10.2005, Biologie, bakalářské
"Moderní chemie je hlavně o čistotě.. Běžte si umýt tu baňku máte ji celou zaprasenou." To je jediné na co si vzpomenu z těchto praktik.
07.10.2005, Biologie, bakalářské
Opravdu nám práci v laboratoři usnadnil, velmi nám pomáhal a byl nesmírně přátelský a ochotný. Doufám, že jste pochopili:)
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Praktikum z laboratorní techniky [MC240C40, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Pan Mosinger byl při cvičení jaksi "mimo sebe". mám pocit, že hlava mu létala kdesi v nebesích a neměl zcela pojem o tom, co že nás to vlastně učí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Praktika byly dobry,hlavne ocenuju trpelivost tech, co snaseli nase tupe otazky a tech co po nas cetli protokoly.Ovsem co se tyce fungovani pristroju, tak to byla hruza. Zpravidla pokud chcete neco pouzit, pripravte se na to, ze to nebude fungovat...jinak,ale nektery laborky byly tak zajimavy,ze se to dlao prejit:)
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie [MC240P29, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2007, 1. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Standardní cvičení, resp. jeho náplň; přednáška byla teoritická, cvičení praktické - počítání chemických příkladů.
doc. RNDr. Jiří Mosinger, Ph.D. [31-240], Anorganická chemie pro KATA [MC240P41, přednáška]
26.08.2006, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Prednaska byla podana prilis strucne a zrychlene, nezbyl cas pro pochopeni veci...nemyslim si, ze to bylo zpusobeno pouze prednasejicim, jeden semestr je proste pro objasneni anorganicke chemie dosti kratka doba...na druhou stranu prednasejici skoncil temer vzdy s prednaskou o hodinu drive,coz se mi nelibilo.
prof. RNDr. Ivan Němec, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
02.11.2006, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Byl v pohode a chapavy, ze preci jen nejsme chemici a můzeme nekdy neco pokazit.
prof. RNDr. Ivan Němec, Ph.D. [31-240], Laboratorní technika [MC240C23, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2007, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Doktor Němec je super člověk. Radost absolvovat s ním cvičení...
doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Měla jsem lab.techniku napůl s lidmi z ČVUT či odkud a oni to měli jako klasifikovaný zápočet... Postupně se mi začaly vracet protokoly, až jsem jich jednou najednou odevzdávala 7,ale zato jsem je dovedla skoro k dokonalosti. Také jsme narozdíl od jiných skupin několikrát psali z výpočtů (což jistě není na škodu následné přípravě, ale bylo to docela stresující). Tahle metoda biče nakonec vedla k tomu, že jsem se docela dobře vyznala ve skle a věděla, co kam zapojit... pro biologa dobrá zkušenost a navíc ráda vzpomínám na naše laboratorní poklesky a jejich nápravu :-)
02.11.2006, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Supr ucitel, vtipny a ochotny, co vic si prat.
doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Laboratorní technika [MC240C22, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.08.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Podle mě to bylo vedle "nepovinného cvičení" ze Základů molekulární biologie nejpřínosnější praktikum, které jsem zde absolvovala.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK