AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Miroslav Marada, Ph.D. [31-340], Teorie a praxe geografického vzdělávání [MZ340P100, cvičení]
19.09.2008, Biologie, bakalářské
Jedinou výtku mám asi k zápočtového testu, který se podle mého názoru skládal z části, která se hodnotila dosti subjektivně a nějaká vaše příprava to příliš neovlivní...
Jinak výborná byla exkurze do rádia- více takových!!! :)
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Terénní cvičení z geogr. vzdělávání [MZ300T03, terénní práce]
19.09.2007, Biologie, bakalářské
Terénní cvičení mi dalo mnohem víc, než velké množství hodin proseděných na přednáškách (samozřejmě nějaká teorie se musí umět, ale "praxe" je mnohem užitečnější! Díky Vám moc!! :)
doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D. [31-340], Teorie a praxe geografického vzdělávání [MZ340P100, přednáška]
28.12.2008, Biologie, bakalářské
Možná by stálo za to zvážit větší koordinaci mezi ostatními předměty z kategorie didaktik, psychologií a spol., aby se nestávalo, že polovinu probírané látky slyšíme na přednáškách didaktik z obou studovaných předmětů. A na psychologiích v I. ročníku NMS znovu...
21.01.2015, Geografie, bakalářské
Chtělo by to nějak lépe promyslet, o čem má předmět být. Sice jsem si užil skládání písně, ale mnoho mi to nedalo. Z výuky dr. Řezníčkové jsem neměl skoro nic. Zadání nastudování RVP a školského zákona, které bylo nutné k napsání zápočtového testu, nějak vyšumělo, jen v prezentaci se objevil slide s tímto úkolem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK