AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jindřiška Fišerová, Ph.D. [31-151], Praktikum :Rostlinná buňka [MB130C30, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi příjemná a zajímavá praktika. Jen to chvílemi bylo dost utahané. Pořád se čekalo až se to obarví a až se uvolní místo a tak. Ale jinak to bylo fajn.
RNDr. Lenka Havelková, Ph.D. [31-130], Praktikum: Rostlinná buňka [MB130C30E, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Super hodina, není proč se bát ani stydět. Příště více sebevědomí, je na co.
RNDr. Jana Krtková, Ph.D. [31-130], Praktikum: Rostlinná buňka [MB130C30E, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Příjemná hodina, oceňuji umění přístupu k lidem a jejich znalostem.
RNDr. Andrea Kuthanová, Ph.D. [31-130], Praktikum :Rostlinná buňka [MB130C30, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi příjemná a zajímavá praktika. Jen to chvílemi bylo dost utahané. Pořád se čekalo až se to obarví a až se uvolní místo a tak. Ale jinak to bylo fajn.
RNDr. Kateřina Schwarzerová, Ph.D. [31-130], Praktikum :Rostlinná buňka [MB130C30, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tohle cvičení je něco jako histologie-praktická cvičení: nechají vás si vlastníma rukama ledacos zkusit, obarvit a prohlédnout. Ačkoliv jsem neměla ani jednu pilotní přednášku, zápočet jsem dostala bez problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi příjemná a zajímavá praktika. Jen to chvílemi bylo dost utahané. Pořád se čekalo až se to obarví a až se uvolní místo a tak. Ale jinak to bylo fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Praktikum se mi rozhodně líbilo, oceňuji možnost práce s fluorescenčním mikroskopem, na jiných praktikách nás k němu tolik nepouštěli. Ale právě díky množství krásných, barevných obrázků mi připadá zbytečné pozorované organely ještě kreslit do protokolů. Abychom si jen nepamatovali, že "endoplazmatické retikulum je zelené", mohly by se k protokolům přikládat výstupy z jednotlivých kanálů. Stejně tak přepisování protokolu, který jsme dostali, vlastními slovy, podle mě trochu postrádalo smysl.
13.09.2008, Biologie, bakalářské
Oceňuji, že jsme dostali vytisknuté protokoly - možným vylepšením by mohlo být očíslování jednotlivých úloh, aby se v nich dalo lépe vyznat (i když by neodpovídalo pořadí, protože jsou plněny napřeskáčku).

Nejvíce kladně hodnotím a snahu všech organizátorů (organizátorek) o to, abychom probírané věci opravdu pochopili, což u jiných praktik nebývá běžné.

Při několikahodinovém pozorování preparátů v konfokálním mikroskopu by byla vhodná uprostřed alespoň malá, pětiminutová pauza.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2009, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
svěží příjemný exkurz do rostlinné cytologie.úlohy jsou zajímavé a pochopitelné i pro "nebílého" biologa.



RNDr. Kateřina Schwarzerová, Ph.D. [31-130], Praktikum: Rostlinná buňka [MB130C30E, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Báječný předmět, který je opravdu přínosný pro praktické využití. A dle mého jeden z nejlepších vyučujících na škole.
RNDr. Kateřina Schwarzerová, Ph.D. [31-130], Rostlinná cytologie [MB130P30, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Rychlé, náročné a vyčerpávající přednášky, ale také smysluplné, skvěle vysvětlené a vhodně informační, a dobře udělané prezentace.
Učí se takřka samo.
28.01.2010, Biologie, bakalářské
Vím, že je asi nepříjemné zkoušet velké množství studentů ústně, ale písemný test se mi zdál celkem nešťastně sestaven. Osobně mám největší problém s dvojitým záporem v otázkách a také dotaz na velikost mitochondriálního genomu nemá úplně jednoznačnou odpověď. Navrhovalo bych písemné zadání přepracovat. Otázky zadat klidně konkrétněji a s jednoznačnějšími odpověďmi a několik jich nechat opravdu hodně obecných, aby se zjistili fatální neznalosti. Příslušně je obodovat a poté vyhodnotit.
11.02.2010, Biologie, bakalářské
opravdu bych ocenila mírnější tempo přednesu, opravdu si z toho člověk tolik neodnese v te rychlosti
24.02.2010, Biologie, navazující magisterské
Docela těžká zkouška na základní přednášku, ale test byl spravedlivý a myslím, že i docela férový. Ale těžký. Obzvláště není snadné formulovat jasně otázku, na kterou se dá jasně odpovědět. Velice kladně hodnotím přednes Dr. Schwarzerové (jeden z nejlepších) - artikulaci, krásnou SPISOVNOU češtinu, která se bohužel na přednáškách objevuje čím dál méně!!! Přednáška měla "hlavu a patu", obsahovala nejnovější informace, snahu zaujmout studenty obrázky, videy...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předmět je vyučován kvalitně, bavil mě mnohem víc než jsem původně očekávala. Co bych ovšem vytkla, jsou nepopsané obrázky v prezentacích, ač byly popisky slíbeny. Černobílé obrázky z mikroskopu jsou sice zajímavé, ale pokud obrázek není popsaný, těžko se jde naučit, co na něm člověk vidí. Kladně hodnotím průběžný test, stejně tak mi přišel férový test závěrečný.
Šárka Škorpíková, 20.01.2016, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Z hlediska učiva celkem obsáhlý předmět, jako EkoEvo bych ho doporučila až po absolvování "buňky" nebo současně s ní. Ale není to nic, co by se nedalo zvládnout. Pokud je někdo jako já, tedy rád si toho zapisuje při hodině co nejvíc, aby se pak v učení neztrácel, může občas na přednášce malinko nestíhat. Jinak perfektní výklad i prezentace, je kladen důraz na komunikaci se studenty a prezentace obsahují desítky názorných schémátek a obrázků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předmět mě až překvapivě hodně bavil. Důvodem bude nejspíš způsob, kterým paní doktorka přednáší (energický, smysluplný a faktický výklad látky) a zájem paní doktorky o to, jestli a jak moc studenti látce rozumí (zájem o zpětnou vazbu od studentů po každé přednášce, test v polovině semestru,...). Také mě mile překvapilo zadání zkoušky. Otázky byly sestavené tak, aby prověřily, zda student rozumí látce do souvislostí (nevýhodou je, že je test dlouhý, ale není nic horšího než "multiple choice" testy, takže jsem naprosto spokojený).
14.07.2016, Chemie, bakalářské
Výborná a zaujímavá prednáška z morfológie. Je len škoda, že sa na prednáškach o mitochodrii a plastidoch nevenovala viac biochemickým procesom. Jedinou vhodnou študijnou literatúrou je snáď len text z prednášok. Skúška bola vzhľadom na rozsah odprednášaného učiva jednoduchá, je zvládnuteľná aj v prvom ročníku. Odporúčam aj študentom nebiologických odborov.
---, Praktikum Rostlinná buňka [MB130C30, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.04.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Praktikum bylo výborně zorganizované a celkově velice zajímavé. Určitě bylo přínosné i pro nebotaniky díky možnosti vyzkoušet si práci s fluorescenčním a konfokálním mikroskopem a další zajímavé metody.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK