AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Petr Hodek, CSc. [31-250], Biologie a biochemie mikroorganismů [MC250P08, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pokud beru laboratore k teto prednasce jako cviceni, tak musim rict, ze to byly jedny z nejlepsich cviceni co jsem mel. Ulohy v praktiku nebyly zdlouhave, a behem 3 dnu clovek udelal docela dost veci, od zakladu az napriklad k transformaci bakterii.

Zvlast se mi libil pristup doktora Sulce, ktery kladl duraz na porozumeni uloze a mel velice zajimave pripominky a dotazy.
prof. RNDr. Petr Hodek, CSc. [31-250], Biologie a biochemie mikroorganismů [MC250P08, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.10.2005, 4. Ročník, Biochemie, magisterské
Moc se mi nelíbili praktika. Byla sice zajímavá,ale pokud je ve skupině 5 lídí moc si toho nevyskoušíte. Bylo sice fajn, že jsme protokoly vypracovávali ve skupině dohromady a né každý zvlášt. Pedagog i my máme méně práce, ale raději bych byla donucena protokoly vypracovat sama za sebe... přece jenom vypracováním protokolu si znalosti upevníte a znovu zopakujete.
24.10.2005, Biochemie, magisterské
K této přednášce nemám co dodat, snad jen že prezentace, které byly promítány, mohly být napsány podrobněji - student, který byl místo přednášky v práci, se z prezentací dozvěděl asi výrazně méně, než kdyby šel na přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
V tomto pripade bych zvyraznila schopnost upoutat pozornost k vykladu uciva a vzbudit zajem o dany predmet.
25.09.2006, Biochemie, bakalářské
V některých předmětech je po studentech u zkoušky vyžadováno daleko více znalostí než si dokáží zapamatovat na delší časový úsek, výsledkem toho je vlastně nedostačující znalost probrané látky. Předmět biologie a biochemie m. mě v tomto ohledu příjemně překvapil, protože i po absolvování zkoušky mám pocit, že si z dané látky něco pamatuji. Děkuji*
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Mikrobiologie byla předmětem, jehož učivo se moc obtížné nezdálo, ovšem zkouška patřila k jedněm z těch náročnějších. Možná trochu nespravedlivé bylo, že varianta testu byla stejná u prvních tří termínů, takže zatímco na prvním prošlo 6 lidí z asi 30, tak na druhém už to byli skoro všichni.
Podklady jsou ke stažení na internetu; ty se vytisknou, přinesou na přednášku a poznámky se dopisují do nich - zrychlí to zápis, neboť se dopisují pouze podrobnější informace a vysvětlení (tento způsob mě ale nevyhovoval).
Přednáška byla dobře koncipována - asi dvě hodiny systému (pro mě tak akorát - docela podrobně, ale ne moc), hodina historie, podrobný popis bakteriální buňky, nemoci způsobené bakteriemi. Na metabolismus se už moc nedostalo (přednáška mikrobiologie je před přednáškou z biochemie, takže to šlo pomalu) a na genetiku bakterií se nedostalo vůbec.
Jako dobrý nápad považuji zkušební test v půlce semestru - kdo chce, ten se může naučit a získat tak nějaké body (test je na 20b), které se pak mohou hodit na konci semestru u zkoušky (test na 90b.
Praktikum, které probíhá jako součást předmětu, považuji za jedno z nejpřínosnějších, kterým jsem prošel. Student pozná metody od barvení, mikroskopie, identifikace přes izolaci kultur, kultivaci bakter. kultur až po transformaci kompetentních buněk. Je škoda, že praktikum probíhá "z dobré vůle" pedagogů při přednášce - chtělo by to samostatný předmět - dva a půl dne není zrovna moc. Toť asi tak vše...
  • Važený kolego, děkuji za opravdu zevrubné posouzení předmětu, které je pro nás inspirující a přínosné. V souladu s vaším návrhem se opravdu v novém akademickém roce daří oddělit praktika, které se stávají samostaným předmětem.

    Petr Hodek, CSc.
    prof. RNDr. Petr Hodek, CSc. [31-250], Aplikovaná biochemie [MC250P51, přednáška]
    19.06.2007, Biochemie, navazující magisterské
    Vetsi blbost jako prednasku si jen tezko predstavit....
  • Vazeny kolego, dekuji za vasi reakci. Nerad bych ale mel dojem, ze vas kriticky soud vznikl pod vlivem sloganu reklamy motivujici studenty k ucasti v ankete: "Nastval vas pedagog, prispejte do ankety!"

    Petr Hodek, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2007, 1. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
    Tuto přednášku bych nezařazovala jako povinnou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
    Tuto přednášku bych viděl spíše jako volitelnou než povinnou (podobně jako Klinickou biochemii). Kladně hodnotím dostupnost prezentací z přednášek na internetu. Obsah přenášky mne nijak zvlášť nezaujal.
    12.06.2014, Chemie, navazující magisterské
    Degustace vín byla vynikajícím doplněním teoretických znalostí z přednášky.
    prof. RNDr. Jiří Hudeček, CSc. [31-250], Život - molekuly a biochemie [MC250P70, cvičení]
    04.02.2015, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Pro ostatní studenty mi přišel frustraci fakt, že za svou usilovnou práci byli ohodnocni stejně jako já bez jediné čárky.
    doc. RNDr. Miroslav Šulc, Ph.D. [31-250], Pokročilé praktikum II [MC250C08, laboratorní práce]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2006, 4. Ročník, Biochemie, magisterské
    Praktikum pana Dr. Šulce pro mě bylo velmi přínosné a zajímavé a jsem rád že tato možnost byla.
    doc. RNDr. Miroslav Šulc, Ph.D. [31-250], Praktická cvičení z biochemie a biologie mikroorganismů [MC250C09, praktická cvičení]
    26.06.2016, Biochemie, bakalářské
    ''Vy nejste islámista?'', ''Četl jste Korán?'', ''Někomu sluší nůž mezi lopatkama'', ''Vypadám snad jako retard? Já jsem to naředil na 10 ml! (řečeno asi 3x ve vzdálenosti půl metru od Vás)'', ''Vy nejste 300 let starý?'', ''A co jsme udělaly ráno? (celkem zopakováno asi 15x)''...a mnoho dalších hlášek, které přicházeli během 2,5 denních praktik z úst pana docenta Šulce vždy velmi hlasitě, aby ho slyšely i ve vedlejších místnostech. Myslím si, že tohle by do praktik patřit nemělo. Plus zkoušení brutální formou rozhodně neodpovídá kreditovému ohodnocení, to se na mě nezlobte...
  • Dobrý den nepodepsaná/ý,
    použité výroky v uvozovkách (jako citace mých výroků) jsem neřekl a ohrazuji se i k popsané formě. Asi jsem byl v jiných praktikách. Pokud taková vážná a dle mého názoru nepravdivá obvinění zveřejňujete anonymně, je mi to předně velice líto. Nejsem si také jist, že si uvědomujete závažnost takového činu. Pokud si o zmíněné situaci budete chtít seriosně popovídat, můj email znáte. Budu čekat na vaši reakci a věřte mi, že jsem vděčný za jakoukoli konstruktivní zpětnou vazbu a snesu i kritiku.
    S pozdravem,
    Miroslav Šulc


    Miroslav Šulc, Ph.D.
    doc. RNDr. Miroslav Šulc, Ph.D. [31-250], Biologie a biochemie mikroorganismů [MC250P08, cvičení]
    18.05.2008, Biochemie, bakalářské
    Byla bych pro lidštější přístup a stejné podmínky všem
    doc. RNDr. Miroslav Šulc, Ph.D. [31-250], Biologie a biochemie mikroorganismů [MC250P08, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.10.2005, 4. Ročník, Biochemie, magisterské
    Moc se mi nelíbili praktika. Byla sice zajímavá,ale pokud je ve skupině 5 lídí moc si toho nevyskoušíte. Bylo sice fajn, že jsme protokoly vypracovávali ve skupině dohromady a né každý zvlášt. Pedagog i my máme méně práce, ale raději bych byla donucena protokoly vypracovat sama za sebe... přece jenom vypracováním protokolu si znalosti upevníte a znovu zopakujete.
    24.10.2005, Biochemie, magisterské
    K této přednášce nemám co dodat, snad jen že prezentace, které byly promítány, mohly být napsány podrobněji - student, který byl místo přednášky v práci, se z prezentací dozvěděl asi výrazně méně, než kdyby šel na přednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Pedagog nam studentum vysel vstric a snazil se nam vzhledem k nasim dosavadnim znalostem ulehcit probiranou latku, ktera byla pro nas obtizna. Nasi vinou, kdy jsme se nebyli schopni vyjadrit k navrhovane uprave usnadneni uciva, to pro nas bylo kamenem urazu pri zkousce, ovsem nikdo necekal, ze ve stejnem rozsahu se to v testu objevi. Pro me to osobne znamena pouceni pro priste. Ocenuji predevsim nabizenou pomoc ze strany pedagoga.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Nebylo by na škodu tuto přednášku zařadit až za molekulární biologií.
    18.05.2008, Biochemie, bakalářské
    U powerpointové prezentace by měla být příště zvolená lepší barevná kombinace, protože nynější jde přečíst jen z předních lavic.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Začáteční přednášky doktora Šulce patřily mezi nejzajímavějsí, ale také nejobtížnější. Škoda, že jsme v tu chvíli neměli již za sebou biochemii. Bylo by to snažší pro nás, i pro pana doktora Šulce.
    doc. RNDr. Miroslav Šulc, Ph.D. [31-250], Aplikovaná biochemie [MC250P51, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2007, 2. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
    Tuto přednášku bych viděl spíše jako volitelnou než povinnou (podobně jako Klinickou biochemii). Kladně hodnotím dostupnost prezentací z přednášek na internetu. Obsah přenášky mne nijak zvlášť nezaujal.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK