• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie - praktická cvičení [MB150C27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení byly moc fajn,strašně moc zajímavé a hlavně jsme dostali možnost si vyzkoušet dělat histologické preparáty, což se nám jen tak nepoštěstí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bezvadná praktika, krásné preparáty, které si sami připravíte... Po jejich absolvování se nebudete muset učit zpaměti postupy, jak připravit histologický preparát, stačí si vzpomenout, proč a jak jste jednotlivé kroky dělali.
doc. RNDr. Kateřina Komrsková, Ph.D. [31-170], Histologie - praktická cvičení [MB150C27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tohle nám závidí medici- oni se sice učí, jak dlouho se co barví v jakém roztoku, ale nikdy si to nevyzkouší prakticky. My si naopak můžeme pod dohledem hrát i s fluorescenčním mikroskopem... Jako praktické doplnění "teoretické" histologie doporučuji!
RNDr. Tereza Tlapáková, Ph.D. [31-151], Buňky a tkáně in vitro [MB150P23, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.07.2006, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Cviceni bylo prijemne, diky mensimu poctu studentu ve skupine mel kazdy moznost zkusit si vse, co chtel. Rozsahem odpovidal zakladum, tedy byl urcen spise pro ty, kdo tkanove kultury bezne nedelaji (treba ja:-))S timto predmetem jsem byla spokojena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2008, 2. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
Praktika byla velmi uzitecna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2008, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Vyučující byla nucena kvůli velkému zájmu udělat skupiny po 10-11, což přesahovalo možnosti místnosti, např. 1 sterilní box. Museli jsme se proto v praktických činnostech střídat, většinu času jsme jen koukali na ostatní. Ovšem ke získání povědomí o sterilní práci s buňkami to bylo dostačující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2008, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
praktika byly moc fajn, jen tak dál :-)
RNDr. Tereza Tlapáková, Ph.D. [31-151], Buňky a tkáně in vitro [MB150P23, přednáška]
Lucie Vinklářová, 29.04.2015, 1. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
Skvělý a užitečný předmět. Vyučující je velmi vstřícná, zodpoví veškeré dotazy a dává mnoho příkladů ze své praxe.
---, Buňky a tkáně in vitro [MB150P23, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Parazitologie, doktorské
Fajn předmět, který studenty uvádí do problematiky kultivace buněk, a to jak teoreticky, tak prakticky. Úvodní přednášky, u nichž oceňuji blokovou formu, jsou dobře strukturované a VYSVĚTLUJÍ základní principy používaných postupů a metod. Na ně navazují další lekce věnující se základním i pokročilejším technikám užívaným při práci s buněčnými kulturami. Teoretické pasáže jsou proloženy bohatými osobními zkušenostmi přednášející s probíranými tématy, což výkladu přidává na kvalitě.

Týdenní praktická cvičení nabízejí začátečníkům možnost seznámit se v přátelském prostředí s různými aspekty práce s buněčnými kulturami. Ti, kdo s tím už nějaké zkušenosti mají, mohou okouknout, jak se dané postupy/metody provádějí jinde, a srovnat s tím, co sami znají/umějí. Právě toto srovnání a zamyšlení se na výhodami/nevýhodami různých přístupů mi přišlo nejužitečnější.