AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Ivan Bičík, CSc. [31-340], Geografická analýza mikroregionu [MZ340P20A, cvičení]
25.07.2006, Regionální geografie, magisterské
Zvládnutí této zkoušky bylo opravdu jednoduché. Vždy večer před hodinou jsme s kolegou narychlo sepsali požadovaný úkol (např. vyjmenování různých kurzů, které by se mohli v Pečkách konat: takže kurz angličtiny, kurz práce na PC...) a bylo to (trvalo nám to asi max 30 minut). Pouze první úkol byl náročnější, zabral nám tak 1 den.
Na některých hodinách se řešilo to samé jako na minulé hodině, takže získané nové informace v nové hodině témeř žádné. Nedostali jsme nikdy přesné instrukce, jak se strategie rozvoje obce píše, což jsem právě myslel, že jsme se měli dozvědět. Takže ji každý psal jinak, ale asi nakonec bylo dobře všechno??? Doposud mi není jasné, jak jde posloupnost a co v jednotlivé úrovni má být napsáno (cíle, opatření...)to bylo vysvětleno naprosto nedostatečně a i v každé hodině jinak (zaměňování cíle/opatření...chaos).I když uznávám i svojí chybu, že se má člověk zeptat, což ale neomlouvá učitele, že to sám nevysvětlil, když toto má být právě probíraná látka! Snad příště.
Připadalo mi, že tam můžem napsat cokoli a je to dobře. Téměř nikdo nebyl opraven, že takto se strategie nepíše nebo že to je blbost něco takového navrhnout (pouze jsme se v poučili, že cyklostezky se do pečecka nehodí)
To že vůbec nemělo smysl naší strategii pro tento mikroregion dělat, snad všichni kolegové pochopili. Vím že ale někteří, kteří tuto skutečnost pochopili až na konci, byli celkem smutní:-)Nevadí mi, že to bylo k ničemu v praktické rovině, prostě to byl modelový příklad...ale že za to NIC, co jsme my studenti udělali jsme dostali 2000,-kč !!!to je neuvěřitelné. 2000,-, které jsme za "odvedenou práci" dostali nelze než darovat na charitu a pomyslet si, jak efektivně jsou finance v ČR využívány (už nevím zda to byly peníze od české vlády, regionálního úřadu či EU?)
...důležité je se z toho samozřejmě poučit pro příště...

doc. RNDr. Ivan Bičík, CSc. [31-340], Geografická analýza mikroregionu [MZ340P20A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.03.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.03.2013, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
doporučovala bych více takto prakticky zaměřených předmětů
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
30.10.2006, Biologie, bakalářské
Přednáška na úrovni, jakou bych na téhle škole očekávala. Bohužel úroveň, na které byl přednášen tento přemět, je na této škole výjimkou. Smekám před Vámi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
18.09.2008, Biologie, bakalářské
Pozor- Peter Hall!! :) Přednášky byly docela pěkné. Při zkoušce to už bylo horší- přišlo mi, že si zkoušející trošku zakládal na některých! věcech, které na přednášce nebyly řečeny...
Nicméně jinak díky za docela zajímavé informace z přednášek!
28.12.2008, Biologie, bakalářské
Stávalo se, že jsem ve VG nerozuměl každému slovu. Zkusil bych přidat na hlasitosti mluveného projevu.
doc. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní přednáška. Na jiných se chce třeba i spát, zde nikoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě.
12.10.2005, Geografie, bakalářské
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:) Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Výborný projev, znalosti. Vysoké požadavky, ale zcela oprávněné.
Konečně někdo, kdo má velkou budoucnost a hodně toho předá studentům. Nechápu, proč je stále ještě na TÉTO škole...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Chtěl bych poděkovat za velmi pěkné přednášky. Asi nejlepší se kterými jsem se v průběhu mého studia setkal...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Regionální rozvoj a regionální politika

Jiří Blažek přednáší první polovinu tohoto kurzu, prezentace posílá vždy mailem, technicky má přednášku zvládnutou. Začíná vždy přesně, nemá rád opozdilce, proto doporučuji chodit včas a nenarušovat přednášku. Na prezentacích je přesto dobře patrná hluboká nejistota pedagoga z hlediska odborného i pedagogického. Pokud má kvalitní výsledky, neměl by touto nejistotou trpět. Věřím a moc mu přeji, aby nalezl vnitřní integritu, která by ho posunula kupředu a řádově vylepšila jeho přednášky.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2007, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
doc. Blazek si, zpusobem, kterym pred posluchaci vystupuje, dokaze ziskat naprosty respekt. Na jeho prednaskach je klid a kazdy dava pozor nejen kvuli obtizne latce. Prednasky jsou logicky cleneny a dostupne v elektronicke podobe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
13.09.2007, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím absolutně profesionální přístup ke studentům. Oba pedagogové byli otevření a nápomocní. Přednášky byly jedny z nejkvalitnějších, které jsem na této škole zažila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
doc. RNDr. Hana Kühnlová, CSc. [31-340], Geografie malé oblasti [MZ340P94, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2007, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
paní docentka je člověk na svém místě, jen víc takových! geografie malé oblasti patří k nejzajímavějším předmětům, které jsem absolvovala. navíc je zde přímé napojení na praxi a člověk má alespoň pocit, že některé věci bude moci využít v budoucí profesi i v běžném životě. zpracování seminární práce je sice časově náročné, ale na zkoušení pak není třeba žádného memorování zpaměti. samotná zkouška probíhá formou dialogu o dané oblasti, o vytyčení hlavních problémů a možností rozvoje mikroregionu.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní rozvoj [MZ340P06U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá přednáška. Nemá chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška kterou jsem měla možnost navštěvovat. Vše bylo srozumitelné, výborně organizované. I když se přednášející střídali, učivo na sebe navazovalo a bylo podáváno v zajímavé formě s praktickými příklady. Děkuji.
18.09.2008, Biologie, bakalářské
Přednášky byly velmi kavlitní, zajímavé a přínosné. Účast na nich rozhodně nebyla "ztrátou času"- naopak!
Zkouška však vyžadovala opravdu důslednou přípravu!
28.12.2008, Biologie, bakalářské
Oproti doc. Blažkovi hlasitější mluvený projev (velké plus) a méně obsáhlé prezentace (menší mínus).
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Regionální rozvoj a regionální politika [MZ340P06Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Jedna z nejzajímavějších přednášek, kterou jsme během studia absolvovala. Škoda, že k tomuto předmětu není ještě cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Oba vyučující byli brilantní
-jen bych řekl že byly ohromné rozdíly v přísnosti hodnocení studentů(ústní forma zkoušky)u těchto dvou pedagogů
(Blažek -mírný, Perlín -přísný)
na konci zkoušky u pana Perlína jsem měl velice dobrý pocit a trochu mě rozladilo když z toho byla jen 3ka(a to možná jen taktak)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kvalitní přednáška, velmi oceňuji poskytnutí základu přednášeného textu předem v elektronické podobě. Praktické příklady usnadňují pochopení učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zajímavé, ale někdy podané formou "formulačne". Někdy by bylo dobré uvést příklad,na kterém by se daný problém ukázal. + Podat to také jako takové vyprávění o problému,aby do toho člověk nějak vniknul. Jinak nemohu vyučujím upřít snahu:)Velké + jim dávám za velké množství termínů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky k věci od člověka, ke kterému má člověk velký respekt,
a hodnocení za 3 při zkoušce mi udělalo velkou radost.
Smekám před Vámi!
01.06.2006, Geografie, bakalářské
U zkousky hodne zalezi na stesti, jakou clovek dostane otazku, muzete dostat uplne lehkou a za pet minut jit s dvoujkou pryc nebo takovou, na ktere nikdo neuspeje, protoze po nas pozaduji znalosti prinejmensim takove jake maji oni sami a pri sebemensim zavahani clovek leti. Zalezi jeste jestli jste ve vlne vyhozenych nebo proslych. U prvnich si vzdy neco najdou a u druhych mhouri az zaviraji oci. System zkouseni jsem opravdu nepochopila!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, ale bohužel mě už tak nebavilo téma jako u doktora Blažka. Ale děkuji za zajímavý předmět...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Přednášky Radima Perlína jsou srozumitelné, přehledné, vtipné a mají strhující spád. Projev je velice energický a nelze prakticky usnout. Vyučující má velkou přirozenou autoritu, přitom se chová mile a vstřícně. Má smysl pro humor a umí navázat vztah a kontakt s posluchači. Prezentace jsou skvěle zpracovány, navíc je posílá mailem ihned po přednášce. Zkouška je ústní, buďto u něj, nebo u jeho kolegy Blažka. Pokud uděláte zkoušku na první termín, přijdete o možnost porovnat přísnost obou pedagogů. Možná proto tuto zkoušku mnozí opakují. Neměl jsem při zkoušení pocit, že by byl Radim Perlín zvlášt přísný, drobné chyby v detailech pro něj nejsou rozhodující, i při zkoušce udržuje uvolněnou a bezstresovou atmosféru a pokud student věcně, správně a přesvědčivě vyloží položenou otázku a zodpoví případné doplňující dotazy, pak ho výborné hodnocení nemine.

Komplexní hodnocení: výborně.

Citáty:

Postavit barák je skvělá škola státní správy, potřebujete asi 50 razítek.

Pokračujeme močálem černým kolem bílých skal. (když jsme načali kraje)

Na poli nemůžete pěstovat rodinné domky, jak by si to mnozí přáli. (o zákoně na ochranu zemědělského půdního fondu)

Sejdou li se 3, získají 4 názory na to, jak zajistit ochranu a rozvoj území.

Obce také mohou zakládat různé akciové společnosti, to jsou známé Sady, lesy, pralesy a.s.

Kraje mají cennou pravomoc, navrhovat zákony. To třeba takový spolek chovatelů drobného zvířectva nemůže.

Neznám nic nebezpečnějšího než rozzuřené demonstrující matky, když chce zastupitelstvo zrušit školu.
01.02.2007, Geografie, bakalářské
Dr. Perlín dokáže svou hlasitou filipikou zaujmout publikum. Přednášky jsou zajímavé, látka je členěna do logických celků. Studijní materiály jsou dostupné v elektronické podobě, jelikož je přednášející posílá mailem. Tato přednáška mi dala trochu jiný pohled na jinak pro mě nezajímavou a nudnou sociální geografii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
kurz Regionalni rozvoj a regionalni politika Jiriho Blazka a Radima Perlina byl v tomto semstru jednoznacne nejlepsi a bohuzel take skoro jediny opravdu kvalitni, ktery jsem navstevovala. nemam vytek
nehodnotim zkousku, nebot me zkousel docent Blazek
13.09.2007, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím absolutně profesionální přístup ke studentům. Oba pedagogové byli otevření a nápomocní. Přednášky byly jedny z nejkvalitnějších, které jsem na této škole zažila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2008, 3. Ročník, Demografie, bakalářské
Kvalitní a zajímavé přednášky.
11.06.2009, Geografie, bakalářské
Tendle předmět se mi tentokrát dost líbil! A jak je mu hezky rozumět! A když o něčem mluví, uvede velice srozumitelné příklady, takže by to pochopil i hloupej.
11.06.2009, Demografie, bakalářské
Přednášel tak, že jsme to chápali a bylo to zajímavé!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2009, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Příliš mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2012, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
Skvělý předmět i vyučující, rozhodně jeden z nejvíce kvalitních předmětů, který jsem navštěvoval.
Jediná výtka by snad byla, že v nynějším roce u zkoušky se u některých otázek zbytečně slovíčkařilo.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní plánování a urbanismus [MZ340P16Z, cvičení]
26.11.2006, Geografie, navazující magisterské
vyučující mohl věnovat více času vysvětlení jak zpracovávat územní plnán obce, většina studentu i po absolvování prednasek nevedela co ma delat.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Územní plánování a urbanismus [MZ340P16Z, přednáška]
02.10.2005, Geografie, navazující magisterské
Zajímavá a příjemná přednáška. Navíc je odhozen hábit nepříjemného chlapíka ze druhého ročníku, kdy jste vrchním nepřítelem a je z Vás férový zkoušející. Paní Vopršálková a vesnická sámoška jsou pomalu legendární. Trocha vtipu, pravdy a reálnosti především nám neuškodí. Vy a pan Kopačka jste výborní v tom, že po teoretických úvahách nad vším kromě vzniku vesmíru nás usadíte zpátky na Zem. Vy naznačíte fungování úřadů a ukážete, že blbec zlomí každou odbornost a pan Kopačka nám zase sundá růžové brýle a vysvětlí, že korupce je a s ní taky nehneme.
Vaše přednáška na Odborném semináři o přípravě rozvojové strategie na Plzeňsku a imitace vedoucí odboru sociálních věcí je parádním příkladem naší budoucí praxe. Praktické předměty jsou slabostí katedry, tak alespoň díky za tyhle historky, pobaví a obrní.
Hodnocení je i k Venkovu. Ten byl taky supr, jen brzo ráno, ale to štvalo asi i Vás:o)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Mám výhradu k tomu, že ačkoli bylo už na začátku semestru řečeno, že se půjde dělat územní plán do terénu, šlo se až v zápočtovém týdnu a celý úkol zbyl plnit ve zkouškovém období, kde na něj nebyl téměř čas. Kdyby vyučující zorganizoval cvičení dříve, tak to probíraná látka bezproblému umožnila a nemuselo se nic honit na poslední chvíli. Děkuji pro příště!
13.10.2005, Regionální geografie, magisterské
Dr.Perlín je bezpochyby vynikající nejen odborník, ale i pedagog. Jeho přednášky byly názorné a studenty se snažil uvádět i do reality praxe. Vytýkám však chronické pozdní příchody na přednášky, čímž je Dr.Perlín již proslulý. Také terénní cvičení, které bylo součástí předmětu, bylo zorganizováno poměrně pozdě a studenti poté měli na zpracování výstupů málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2008, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
V materiálech je mnoho chyb a především jsou zbytečně zmateně řazené. Je paradoxní, že proti požadované přesnosti odpovědí u zkoušky stojí nepřesné nakládání se zkratkami v prezentaci, leckdy jsou tam také používané termíny které prezentace dříve uvádí jako zastaralé.Samotná zkouška není těžká kvůli rozsahu látky,ale především kvůli matoucímu způsobu pokládání otázek.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Geografická analýza mikroregionu [MZ340P20A, cvičení]
25.07.2006, Regionální geografie, magisterské
Zvládnutí této zkoušky bylo opravdu jednoduché. Vždy večer před hodinou jsme s kolegou narychlo sepsali požadovaný úkol (např. vyjmenování různých kurzů, které by se mohli v Pečkách konat: takže kurz angličtiny, kurz práce na PC...) a bylo to (trvalo nám to asi max 30 minut). Pouze první úkol byl náročnější, zabral nám tak 1 den.
Na některých hodinách se řešilo to samé jako na minulé hodině, takže získané nové informace v nové hodině témeř žádné. Nedostali jsme nikdy přesné instrukce, jak se strategie rozvoje obce píše, což jsem právě myslel, že jsme se měli dozvědět. Takže ji každý psal jinak, ale asi nakonec bylo dobře všechno??? Doposud mi není jasné, jak jde posloupnost a co v jednotlivé úrovni má být napsáno (cíle, opatření...)to bylo vysvětleno naprosto nedostatečně a i v každé hodině jinak (zaměňování cíle/opatření...chaos).I když uznávám i svojí chybu, že se má člověk zeptat, což ale neomlouvá učitele, že to sám nevysvětlil, když toto má být právě probíraná látka! Snad příště.
Připadalo mi, že tam můžem napsat cokoli a je to dobře. Téměř nikdo nebyl opraven, že takto se strategie nepíše nebo že to je blbost něco takového navrhnout (pouze jsme se v poučili, že cyklostezky se do pečecka nehodí)
To že vůbec nemělo smysl naší strategii pro tento mikroregion dělat, snad všichni kolegové pochopili. Vím že ale někteří, kteří tuto skutečnost pochopili až na konci, byli celkem smutní:-)Nevadí mi, že to bylo k ničemu v praktické rovině, prostě to byl modelový příklad...ale že za to NIC, co jsme my studenti udělali jsme dostali 2000,-kč !!!to je neuvěřitelné. 2000,-, které jsme za "odvedenou práci" dostali nelze než darovat na charitu a pomyslet si, jak efektivně jsou finance v ČR využívány (už nevím zda to byly peníze od české vlády, regionálního úřadu či EU?)
...důležité je se z toho samozřejmě poučit pro příště...

28.01.2010, Biologie, navazující magisterské
Tento předmět rozhodně má smysl! 2 výborní vyučující (skuteční odborníci)se snaží studenty zapojovat do diskuzí- chtějí od studentů náměty, návrhy na řešení určitých mikroregionálních problémů. Snaží se o to, aby člověk o problému opravdu přemýšlel. Navíc hodnocení je prováděno mj. na základě celosemestrální (průběžné) práce, takže končně také nějaký předmět, kde se známka nezakládá na biflování! Díky!
Malá připomínka pod čarou: snad vše bylo řečeno na poslední hodině+ k organizaci-(úkoly lépe rozplánovat)- na úkol, který zabral mnoho hodin jsme měli 2 dny (těžko se stíhá, když máte i jiné povinnosti) a na úkol, který obsahoval pár vět 14 dní...
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Geografická analýza mikroregionu [MZ340P20A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Opět se prokázala výhoda dvou vyučujících na jedné přednášce. Navíc ale kvalita náplně tohoto předmětu byla ne na úrovni,nýbrž nad úrovní!Spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.03.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice oceňuji výuku na přikladu konkrétního prípadu, formu diskuze všech nebo i dialogu mezi oběma vyučujícími. Také bylo zajímavé vyzkoušet si nové, kolektivní způsoby práce. Zajímavé je jistě rozkrytí řady souvislostí na rozhraní jednotlivých témat, která jsou v jiných tematicky zaměřených předmětech již trochu vyjetými kolejemi.
28.01.2010, Geografie, navazující magisterské
Doporučuji zadat jasné podmínky hodnocení zkoušky na začátku semestru (kolik absencí se toleruje apod.) Nelíbí se mi, když 2 osoby ze stejného týmu dostanou o dva stupně horší známku, chybí logika..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Tento předmět považuji za unikátní v nabídce předmětů na magisterském studiu SG. Nabízí představu praktického využití geografických znalostí. Podpora týmové práce a bohatých diskuzí patří mezi hlavní pozitiva předmětu, který ovšem klade poměrně velké nároky na studenty a jejich přípravu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.03.2013, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
doporučovala bych více takto prakticky zaměřených předmětů
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Rozvojové problémy venkova [MZ340P68, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Zpracování eseje bylo přínosné.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Rozvojové problémy venkova [MZ340P68, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2006, 2. Ročník, Geografie, navazující magisterské
RNDr. Perlín má nadání podat zábavnou a strhující formou i zcela formální až nudné věci. Na jeho hodinách se mi velmi líbí návaznost na praxi a že jde bez oklik přímo k věci. Velice oceňuju jeho hlasitý a prefektně zvládnutý projev, u něhož nelze (a není třeba) usnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Navrhuji přesunout přednášku z ranních hodin na pozdější dobu.
09.02.2007, Geografie, navazující magisterské
Prof. Perlín dává u zkoušky otázky, na které není odpověď v prezentacích. Studenti si musí potřebné informace vyhledat sami. Perlín u zkoušky nepochválí a odbočí od zadaného tématu a ptá se na jiné související věci.
12.02.2009, Geografie, navazující magisterské
Velmi zajímavý a poutavý přednes probíraných témat. Samotný výběr témat byl zvolen velmi dobře. Jako námět na změnu bych jen uvedl možnost omezení či vyřazení již nefungujících či neplatících fondů, zákonů atd z probíraných témat.

Velmi mě nadchlo zařazení přednášky irské geografky Mahon do kurzu, určitě bych uvítal rozšíření této praxe i v dalších předmětech vyučovaných katedrou. Jednak tato přednáška přinesla nové zajímavé informace o problémech Irska, navíc šlo o přínos ve smyslu jiného pohledu na probíraná témata.

Ke zkoušce bych měl pouze menší výhradu ohledně informací o rozsahu znalostí. Myslím, že by na přednášce mělo být jasněji řečeno, které informace by student měl ke zkoušce znát (například jak podrobně znát jednotlivé programy - čili znát obecně co program řeší nebo i jednotlivé části (osy...) programů).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice zábavný předmět, hodně příkladů z praxe a vtipný přednes pedagoga.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Odborný seminář ze SG [MZ340S03, seminář]
02.07.2006, Geografie, navazující magisterské
Obávám se, že tento předmět není tak přínosný jak by mohl být. Výuka i ve zkouškovém období by se dala jistě nahradit hodinou navíc během semestru.
18.08.2006, Geografie, navazující magisterské
nektere seminare,moc neoslovili, ale za nejlepsi a nejprinosnejsi povazuji ten posledni, kdy nas navstivil zamestnanec firmy INCOMA, jeho prednaska, byla jasna, velice zajimava a jedna z nejprinosnejsich. Budu doufam, ze takovychto lidi bude v pristim roce zvano vic.
David Vogt, 30.10.2006, 5. Ročník, Sociální geografie, magisterské
Šlo o cyklus zajímavých přednášek různých autorů z Česka i ze zahraničí, který dr. Perlín pouze moderoval a zřejmě zajišťoval organizačně, a sehnat relativně pravidelně různé přednášející je obdivuhodné. Zápočet byl udělován za pouhou účast, takže třetí otázka poněkud ztrácí smysl.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Odborný seminář z RG [MZ340S04, seminář]
13.10.2005, Regionální geografie, magisterské
Velmi zajimavy obsah, skvele je propojeni s praxi.Uvital bych, kdyby mel seminar vice promysleny "scenar", na zaklade nehoz by byli zvani odbornici z jednotlivych oboru praxe. V minulem roce byly nektere prednasky velmi prinosne,zatimco jine pomerne improvizovane a nezapadaly logicky do ramce vyuky socialni a regionalni geografie.
RNDr. Radim Perlín, Ph.D. [31-340], Tvorba územního plánu [MZ340S932, přednáška]
30.05.2013, Geografie, navazující magisterské
Vyuka nemela podle meho nazoru promyslenou koncepci, obsah kurzu se velmi podobal predchazejicimu predmetu Urbanismus a uzemni rozvoj. Udeleni zapoctu probehne az na konci semestru, ne jiz v zapoctovem tydnu. Tento kurz me velmi lakal, ale jeho prubehem jsem spise zklamana. Velice vsak ocenuji exkurze, ktere se v ramci tohoto kurzu konaly, povazuji je rozhodne za prinosne.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK