• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Rozhodně mě nadchly tyto exkurze, nikdy nezapomenu na ohrožené listonohy, nad kterými se v době naší návštěvy počínal klenout dálniční most, který je pravděpodobně odsoudí dříve či později k zániku.Praktické zkušenosti mi dají vždy více než jen teoretické přednášky. A taky je bezva pes pana přednášejícího!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
krasne stravene dny na exkurzich, brodeni se potokem a chytani raku a vsech moznych breberek me fakticky bavilo!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Při exkurzích jsme se podívali na skutečně pěkné lokality. O to větší škoda byla, že jsme nebyli rozděleni do menších skupin a pohybovali se v davu osmdesáti lidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vynikající! Hned bych jela znovu!
RNDr. Martin Černý, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.09.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Uplně úžasná přednáška, jeden z mála předmětů, který mě opravdu bavil. Snad jen nějaký skripta kdyby k tomu byly..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Zatím rozhodně nejzbytečnější předmět, co jsem měl tu čest absolvovat, a to jsem si říkal, že nic nudnějšího než molekulára už asi nepřijde. Aspoň člověk zjistí, čemu se člověk rozhodně nebude chtít dál věnovat. V mém případě tomu rozhodně napomohly nesympatie k přednášejícímu, jak jsem poznal u zkoušky, tak dokonce vzájemné nesympatie :). Ústní zkouška byla nejhorší jakou jsem zatím absolvoval, otázky byly dost nejasné, na čemž se shodnu i s řadou jiných studentů, ale asi jsme spíš natvrdlí... Jo a diskutovat o tom při zkoušce se nevyplácí...No trochu kritiky snad neuškodí, pan profesor má celkem velký "fanklub". Jinak zdravím, asi se ješte potkáme u zkoušky z ekologie, tak jsem si to snad moc u Vás nerozházel... :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
zajímavá přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Pan Černý dokázal přednáškou zaujmout a vpravit posluchače do prostředí se vším všudy. Jeho projev je neotřelý a živý. Vodní ekosystémy doporučuji i ostatním.
doc. RNDr. Lucie Juřičková, Ph.D. [31-170], Exkurze 'Mořská fauna Středozemí [MB170T103, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní docentka předávala zkušenosti studentům příjemnou a nenásilnou formou a dokázala nás nadchnout nejen pro malakologii. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.12.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
myslím, že k této exkurzi lze dodat pouze: SUPER!!!:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná se opakuji, ale píšu prakticky totéž co do hodnocení kurzu z ekologie. A znovu třikrát. Tato exkurze, stejně jako zmíněná ekologická, není "jen" o lidech. Alespoň ne "jen" o těch zde jmenovaných. Bylo by záhodno hodnotit celek a poděkovat všem, kteří ho spoluutvářeli a byli kdykoliv po ruce s radou či vysvětlením, a to včetně odborníků terestrických. "Fauna Středomoří" byla exkurzí, která rozhodně stojí za absolvování. Organizace brilantní, informace zajímavé a zážitků dostatek. Závěrečný test adekvátní obsahu kurzu. Není co dodat :o)
Olga
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2007, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Chcete zažít, co jste ještě (možná) nezažili? Chcete poznat ostrov Brač a přilehlé okolí? Chcete zjistit, co všechno žije pod hladinou moře a co vám to případně může udělat? Chcete vidět spousty a spousty krásných nejen vodních zvířat? Chcete si udělat aktivní dovolenou spojenou s nějakým tím studiem? Chcete poznat nové kamarády? Pojeďte na tuto exkurzi :)
RNDr. Marcela Pálková, Ph.D. [31-170], Exkurze 'Mořská fauna Středozemí [MB170T103, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.12.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
myslím, že k této exkurzi lze dodat pouze: SUPER!!!:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná se opakuji, ale píšu prakticky totéž co do hodnocení kurzu z ekologie. A znovu třikrát. Tato exkurze, stejně jako zmíněná ekologická, není "jen" o lidech. Alespoň ne "jen" o těch zde jmenovaných. Bylo by záhodno hodnotit celek a poděkovat všem, kteří ho spoluutvářeli a byli kdykoliv po ruce s radou či vysvětlením, a to včetně odborníků terestrických. "Fauna Středomoří" byla exkurzí, která rozhodně stojí za absolvování. Organizace brilantní, informace zajímavé a zážitků dostatek. Závěrečný test adekvátní obsahu kurzu. Není co dodat :o)
Olga
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Odborný seminář oboru Ekologie [MB160S01, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2006, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Jakub Žárský
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dva příjemné skorojarní výlety za vodou stojatou i tekoucí. Cedníkování bahna, hledání pijavek, lovení kamomilů, brodění se studenou vodou, listonozi, žábronožky, děšení domorodů. Co víc si může terénní biolog přát?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
krasne stravene dny na exkurzich, brodeni se potokem a chytani raku a vsech moznych breberek me fakticky bavilo!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vynikající! Hned bych jela znovu!
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Vodní ekosystémy [MB162P01, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška pěkná, uspořádaná, dodávaná i s PP prezentací. Zkouší oba vyučující, je to trochu přesilovka:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Podle mého názoru to byl A.Petrusek lepší z dvojice přednášejících, ale stejně to byla ukrutná nuda....
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášku jsem si zapsal ze zájmu a líbila se mi! Jediné s čím zásadně nesouhlasím, je výsledek zkoušky, protože byly požadovány vědomosti, které nebyly probírány a logické uvažování nad problematikou (posouzení mnoha faktorů na výsledném fungování celku) bylo považováno za "náhodné tipování" a výsledek tak byl dán subjektivním dojmem mého vystupování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vodní ekosystémy mě opravdu zaujaly a nadchly. Látka je zajímavá a podle mě není přehlcena zbytečnými informacemi. Při přednášce se člověk i zasměje. Opravdu doporučuji.
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Příprava a prezentace vědeckého výzkumu [MB162S01, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2008, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Velmi doporučuji přípravu a prezentaci vědeckého výzkumu absolvovat: dozvíte se spoustu užitečných informací o psaní BP/DP/článku, vyhledávání časopisů a článků, financování vědy atd. Nahlédnutí do života recenzenta také stálo zato :-). A velmi mě potěšilo, že poster, který jsem vytvořila pro zápočet, vyhrál cenu ve studentské soutěži na Zoodnech 2008 :-).
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Mořská fauna Středomoří [MB170S105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
zajimava prednaska, super prednasejici (oba dva:-))
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Seminář 'Mořská fauna Středomoří' [MB170S105, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tenhle seminář se mi moc líbil, protože byl spíš odpočinkový a během semestru přede mnou defilovaly běžné druhy živáčků Středozemního moře a dozvěděla jsem se o nich nejen základní informace, ale i všeliké zajímavosti.
prof. RNDr. Adam Petrusek, Ph.D. [31-162], Exkurze 'Mořská fauna Středozemí [MB170T103, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.12.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
myslím, že k této exkurzi lze dodat pouze: SUPER!!!:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná se opakuji, ale píšu prakticky totéž co do hodnocení kurzu z ekologie. A znovu třikrát. Tato exkurze, stejně jako zmíněná ekologická, není "jen" o lidech. Alespoň ne "jen" o těch zde jmenovaných. Bylo by záhodno hodnotit celek a poděkovat všem, kteří ho spoluutvářeli a byli kdykoliv po ruce s radou či vysvětlením, a to včetně odborníků terestrických. "Fauna Středomoří" byla exkurzí, která rozhodně stojí za absolvování. Organizace brilantní, informace zajímavé a zážitků dostatek. Závěrečný test adekvátní obsahu kurzu. Není co dodat :o)
Olga
---, Vodní ekosystémy [MB162P01, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla od obou vyučujících po všech stránkách vynikající. Jen stále nechápu proč má o jeden kredit nižší ohodnocení, než terestrické ekosystémy, které mají navlas stejný rozsah a navíc nejsou vůbec tak kvalitní.
---, Exkurze 'Mořská fauna Středozemí [MB170T103, exkurze]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Exkurze byla parádní, všichni z vedení se nám plně věnovali a hodně nás naučili. Pro další generace se ale přimlouvám za lepší autobus. Nevím, kolik z vybrané částky za kurz šlo na dopravu, a jak tedy byla jízda rozpadající se karosou výhodná, ale ta cesta byla takřka životu nebezpečná. Místa na nohy sice bylo požehnaně, ale na každé "technické zastávce" jsem se modlili abychom dojeli živí :)