AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zuzana Bosáková, CSc. [31-230], Analytická chemie I (kata) [MC230P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.12.2007, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Vše je vždy dobře vysvětleno a dobře předneseno. Také ochota a přístup ke studentům jsou na úrovni.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Separační metody (kata) [MC230P51, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2008, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Vaše přednášky prostě byly super, co víc říct... Bylo fajn, že jste sem tam přihodil vtípek (PC:)), případně předvedl chování anylytu...
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Analytická chemie - seminář [MC230S04N, cvičení]
02.01.2009, Chemie, bakalářské
Domnívám se, že tato cvičení jsou prakticky v současné podobě zbytečná, protože neposkytují skoro žádné nové informace. Osobně jsem je prakticky nenavštěvoval.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Praktikum z analytické chemie [MC230C01N, laboratorní práce]
27.06.2006, Biochemie, bakalářské
Dobre je, ze kazdy si vse muze vyzkouset sam. Zajimavy napad je prakticka zkouska na konci praktika.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Praktikum z analytické chemie [MC230C11, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2006, 3. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
praktika měla profesionální organizaci a přesné návody k úlohám. Pedagogický dozor byl pořád v laboratoři, když někdo potřeboval poradit, měl za kým jít. Všichni ochotně pomáhali a radili jak postupovat při řešení úloh.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I (kata) [MC230P35, přednáška]
18.12.2007, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Přednášky byly naprosto v pořádku, jen při laboratorních praktikách, jsem se ještě nesetkala s arogantnějším chováním...
...aby se student ani nemohl podívat na test (v kterém nebyly udány ani tabulkové hodnoty, jako například hustoty apd. že prý to je samozdřejmá znalost studenta, proč by se měl student učit na zpaměť hodnoty, které se dají najít v tabulce a zbytečně se tím zatěžovat), a po požádat o vysvětlení je odmítnut s hysterickým tónem, to je vaše věc (vyjádřeno velmi slušně) je velmi nevhodné. Takovýto pedagog, je na škole zcela zbytečně a nemá tam co dělat. K čemu těm studentům je, když odmítá vysvětlit chyby v testu, aby se jich znovu student nedopustil. To považuji za velmi hrubou chybu pedagoga. Myslela jsem, že se spýše upřednostňuje logické uvažování studenta a schopnost studenta si věci odvodit, ale u paní Sobotníkové je tomu naopak, učení na zpamět je zde spíše přednostní!! No ale asi hormony hýbou námi všemi asi a vzhledem k požehnanému stavu pedagoga se není ani čemu divit :o)
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Analýza složek životního prostředí [MC230P52N, přednáška]
03.10.2005, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Není moc vhodné na určité části přednášek nahrazovat profesora Ševčíka profesory z VSCHT, jelikož nejsou informováni o tom, jaké zkoušky už máme, mnohdy vykládají látku z našich jiných přednášek nebo jejich přednáška z části neodpovídá sylabu a probírané látce a zbytečně se pak potřebné neprobere...
prof. RNDr. Eva Tesařová, CSc. [31-260], Separační metody (kata) [MC230P51, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2008, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Přednes se mi příliš nezamlouval, byl monotónní a rychlý.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK