AnketaAnketa(verze: 652)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zdeněk Čermák, CSc. [31-340], Sociální geografie [MZ340P04Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2008, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
nechápu proč nám pak Čermák neustále ukazoval údaje a data z let 70. a dřív....v případě počtu obyvatel je to jako ukazovat nám kostru dinosaura
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2010, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Látka předmětu obsáhlá, leč zajímavá a docela ráda jsem se ji učila. Pan docent Čermák toho hodně ví, a taky vám to poví, když budete chtít poslouchat.
prof. RNDr. Dušan Drbohlav, CSc. [31-340], Sociální geografie [MZ340P04Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2008, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Pan docent Drbohlav chodil často na přednášky pozdě a končil i o 20 minut dřív (ale asi spíše nevědomky). Jeho přednášky byly zajímavé, přínosné.
15.02.2010, Geografie, bakalářské
" Bez teorie není věda!" Je to asi pravda, ke kt. se postupně prokousám, ale momentálně se to špatně stravuje!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2010, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
Jeho přednášky bývají plné, umí zaujmout, navázat kontakt s publikem.
doc. RNDr. Martin Ouředníček, Ph.D. [31-340], Geografie obyvatelstva a sídel I [MZ340P04Z, cvičení]
25.09.2005, Geografie, bakalářské
Cvičení, které opravdu bylo k něčemu a které pomůže při psaní bakalářských prací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Náročné, ale velmi přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.11.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Zdálo se mi,že pan Ouředníček si často protiřečil a používal dvojí metr při hodnocení zápočtových prací.
Vysokou časovou náročnost hodnotím kladně, ovšem v takovém případě značně pokulhává dotace kreditů -podle mě největší problém
08.01.2006, Geografie, bakalářské
"+" je zadávání prací a tedy komunikace se studenty prostřednictvím webových stránek (i když barevná kmpozice ubírá na čitelnosti)
"-" pomalé, nepružné a s rozdílnými měřítky hodnocení seminárnch prací
28.05.2006, Geografie, bakalářské
PAN Ouředníček je velmi arogantní, dává to najevo všem studentům. Byla jsem svědkem toho, jak křičel na mou kolegini, přitom neměl pravdu, sama mu to dokázala a on se ji ani neomluvil.
PAN Ouředníček po nás chce kartografická "díla" maximálně dokonalá. ... Stojí za zkouknutí jeho magisterská práce, doporučuji všem (viz mapová příloha)...xxx
01.06.2006, Geografie, bakalářské
Spousta zbytecnych praci, ktere clovek musi opravovat nejmene 3x a v danych terminech se proste nedaji stihnout. Pak nemame venovat se predmetum, ktere by nas opravdu zajimaly...
11.06.2006, Geografie, bakalářské
Nároky na uznání prací ze cvičení se liší každý den. Nikdo neví zda má práce teď už dobře, to je závislé na momentálním stavu cvičící ho.
---, Sociální geografie [MZ340P04Z, přednáška]
08.03.2014, Geografie, bakalářské
Přednášky ze sociální geografie by bylo potřeba aktualizovat. V prezentacích se objevují velmi stará data. U vývoje obyvatelstva si myslím, že by bylo vhodné snažit se o co nejaktuálnější informace, minimálně z posledního sčítání. Dále si myslím, že kreditové ohodnocení předmětu neodpovídá jeho nárokům a je zbytečně vysoké.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK