AnketaAnketa(verze: 699)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, cvičení]
  • Ano, zcela souhlasím, proto v novém akademickem roce 06/07 zcela jinak, zdravi DD

    Dagmar Dzúrová, CSc.
    prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Zdraví je jistě pole, kde se geograf uplatnit může, přesto bych jej přenechal demografům.
    RNDr. Václav Frajer [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 4. Ročník, Regionální geografie, magisterské
    některé přednášky byly o ničem (zbytečné) - část Dr. Červinky byla rozhodně zajímavější a přínosnější
    RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Toto cvičení bych ráda ohodnotila velmi kladně.Vyučující se snažil vést cvičení zajímavou a velmi zábavnou formou.Pro lidi, kteří mají zájem o životní prostředí to bylo velmi inspirativní, pro ty, kteří takový zájem nemají určitě velmi informativní. Velmi jsem si z tohoto cvičení odnesla.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2011, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Přístup doktora Matějčka se mi vlemi líbil a naprosto mi vyhovoval.
    RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Způsob zkoušení -test-0-4 odpovědi správné by chtělo přehodnotit. Dokáže se tím opravdu, na kolik je student na zkoušku připraven a zda problematice rozumí?...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a zkoušející ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2011, 1. Ročník, Demografie, bakalářské
    Celkem zajímavě pojaté přednášky a cvičení, především u T. Matějčka, ale dobře pojaté i u J. Spilkové a V. Tremla. Zvláště přednášky V. Tremla se však neprolínají s mým okruhem zájmu. Jediná vážná věc, kterou bych vytkl, je podle mého názoru vysoko daná hranice 75% bodů na splnění předmětu (a z ní vycházející hranice pro další známky)
    doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
    prednasky Jany Spilkove pokryvaji atraktivni temata, prezentace prednasejici je ok,jen zaber byl trochu povrchni

    celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
    doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Od přednášky ŽPČ jsem očekával více.
    Rozhodně jsem nečekal přednášky o pravěku, které skoro nikdo v souvislosti s životním prostředím nevyužije.
    Zadání referátů na "aktuální" téma jako jsou lovci mamutů do tohoto předmětu také nepatří.
    Velmi oceňuji poskytnutí studijních materiálů v elektronické podobě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Toho pravěku a geochemie (hnojení, prvky v půdě a atmosféře) bych snesl i méně. Spíše by mne zajímalo něco přímo k ekologii, ÚSESu, biokoridorům ... prostě to více zaměřit na krajinu než na její složky, i když bez seznámení s nimi by to také nebylo úplně to pravé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a studenti ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
    prednasky Vaclava Tremla byly nekvalitni - spatny prednes a schopnost vysvetlit terminy, nedokazal zaujmout pro zajimavou a dulezitou problematiku.pokud student na zaklade teto zkusenosti prednasky nenavstevoval,coz povazuji za zpetnou vazbu pedagogovi, byl odkazan na poskytnute prezentace,z nichz se neda skoro nic naucit nebot u grafu chybeji popisky a rozliseni obrazku je tak spatne,ze tam nic neni videt...dostupnost dalsi doporucene literatury nebyla idealni,ale to nepovazuji za zasadni problem
    celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test - otazky vaclava tremla byly o kategorii tezsi nez otazky zbylych prednasejicich coz vzhledem ke kvalite prednasek povazuji vpodstate za skandalni
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2007, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
    magisterské, Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 4. Ročník, Regionální geografie, magisterské
    Dr. Červinka by si neměl hrát na takového drsňáka - před zkouškou nahání zbytečně strach (i když je zkouška u něho v pohodě)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.11.2005, 4. Ročník, Regionální geografie, magisterské
    jak pane Červinko můžete v přednášce mluvit o ekologii a životní prostředí, jak je nenávratně ničeno...a o přestávce si dojít pro kafe z automatu-tedy v plastovém kelímku na jedno použití!!!!???
    Copak nemůžete mít v kabinetě svůj hrnek a varnou konvici??!!!! to je opravdu neuvěřitelné
    ---, Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2006, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
    Ne zrovna přínosný předmět, alespoň pro mne.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK