Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Viktor Goliáš, Ph.D. [31-430], Základy mineralogie [MG431P52, cvičení]
Good morning Mrs Irena!
Well,this is Nambala naftal the foreign student. I would like to know what can i do now because i dont really know how things works in Chalres University. Would you help me please. my e-mail is,khamanambala@yahoo.com
my fone is 732857012
have a nice day!
doc. RNDr. Pavel Kašpar, CSc. [31-430], Základy mineralogie [MG431P52, přednáška]
Znacne narocny predmet, mozna az zbytecne velky duraz na stereogramy a presny popis krystalovych ploch (coz muze mnohe odstrasit) namisto treba podrobneho vykladu procesu, pri kterych mineraly vznikaji, ale celkove dost kvalitni zaklad pro dalsi studium geologie.
Bylo by dobré z výuky odstranit úplně zbytečné stereogramy a věnovat vice prostoru významu a fci krystalových mřížek,jelikož to je hlavní gro,ktere by si mel student odnest z tohoto kurzu,aby pochopil další návazné souvislosti,které se pak horko těžko dohání!!! Zbytečně se s nimi ztrácí čas!!!!!
Předmět je zajisté zajímavý, ale pod názvem mineralogie jsem si představoval něco jiného, než studium laboratorních metod, jimiž je zkoumáme. Myslím si, že přednášky byly hodně těžké a bylo v nich mnoho věcí, jimž jsem nerozuměl. Bylo by vhodné přednášet pomaleji a mluvit více česky, mnoho neznámých cizích slov znesnadňovalo pochopení dané látky. Nakonec jsem zkoušku napsal, tudíž si nemám na co stěžovat, nutno říct, že test byl udělán tak, aby se dal napsat, což naopak musím pochválit, neboť z úkolů jsem neměl moc bodů a přesto jsem to napsal, tudíž kdo se naučí, ten to napíše, ale samotný předmět mi přišel příliš těžký na to, abych se jím chtěl dále zabývat.
Děkuji za názor. Mineralogie se od svého popisného charakteru v minulosti stala vědou exaktní a pouze porozumění vlastnostem minerálů nám může dát odpovědi na otázky nastolované seriózním studiem minerálů a jejich vzájemných vztahů. Proto byly v rámci kurzu probírány některé analytické metody používané ke studiu nerostů. Pokud jde o zmíněnou obtížnost, každý z posluchačů měl možnost se během přednášky minimálně 2x zeptat na cokoli z probírané látky, pokud by jí nerozumněl - jestliže této možnosti nebylo využito, nepovažuji to za svoji chybu.