• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Petr Boschek [31-340], Statistická analýza dat II [MD360P25, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2005, 5. Ročník, Regionální geografie, magisterské
Dr. Boschek vychazi ve stylu prednaseni i organizaci zkousky studentum maximalne vztric.Snazi se zapojit studenty do deje, je kdykoli (behem prednasky i ve volnem case) ochoten latku individualne vysvetlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Provázanost přednášky se cvičeními mohla být lepší.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Statistická analýza dat II [MD360P25, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Cvičení velmi přispělo k osvojení probírané látky. Hodinová dotace cvičení by mohla být větší na úkor přednášek.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Statistická analýza dat II [MD360P25, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2005, 5. Ročník, Regionální geografie, magisterské
Cviceni Dr. Dzurove jsou dobre zorganizovane,rozsah uciva je optimalni a odpovida potrebam studentum (probiraji se pouze nejdulezitejsi statisticke metody).Formalni stranka je na vysoke urovni - vyklad je diky polopatickemu vysvetlovani a pouziti mnozstvi prikladu z (geograficke) praxe srozumitelny a pochopitelny. Zkouska patri k nejnarocnejsim na fakulte - dostatecne proveri znalost latky, ale neklade prehnane naroky na studenty.Ocenuji velkou vztricnost vuci studentum - stejne jako u Dr.Boschka.
---, Statistická analýza dat II [MD360P25, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Jako jediný problém bych viděl v tom, že výuka probíhala v učebně Z3, kde je omezené množství počítačů v hlavní místnosti. Tudíž při cvičení muselo sedět více studentů (2-3) u jednoho počítače. Jelikož je cvičení zaměřeno na práci s programem SPSS, mělo by být postaráno o to, aby u jednoho počítače seděl jeden člověk. Vlastimil Peterka