AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Karel Berka, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi děkuji panu Berkovi za skvělá cvičení, na kterých se člověk skutečně něco naučil, bez nich by pro mě zkouška byla asi velmi těžko zvládnutelná.
RNDr. Peter Košovan, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Velmi dobrý cvičící se srozumitelným výkladem, beroucí ohled i na ty nejméně zdatné studenty, zároveň však ochotný odpovědět na jakoukoli byď záludnou otázku.
RNDr. Mgr. Tomáš Kubař, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
28.11.2005, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
opravdu kvalitní výklad, lidský a ochotný přístup cvičícího
06.10.2006, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Kubař je v pohodě. Nakonec dá zápočet každýmu a hlavně obdivuju jeho trpělivost :-)
Mgr. Jitka Kuldová, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
cvičení probíhalo v příjemné atmosféře a paní Kuldová se nám snažila se vším pomoct a vysvětlit
doc. RNDr. Pavel Matějíček, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Líbilo se mi, že vyučující dával důraz na pochopení látky v kontextu. Cvičení bylo přiměřeně náročné. Je ovšem možné, že se někteří mohli ve výkladu hůře orientovat.
RNDr. Eva Muchová, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Toto cvičení bylo velmi příjemné a pomohlo mi procvičit a rozvinout informace ziskané na přednášce.
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška probíhala v docela šíleném tempu a kdo neumí pořádně fyziku tak je ztracený, výklad byl velice často zmatený a neměl hlavu ani patu. Navíc opisovat z tabule nečitelné vzorečky a nepopsané grafy a současně se snažit vnímat o čem je zrovna řeč je nad lidské síly
prof. RNDr. Karel Procházka, DrSc. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, přednáška]
28.11.2005, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tempo vykladu bylo vzhledem k obtiznosti latky velmi vysoke, coz ho ocinilo velmi tezko stravitelnym. Spise me to od chemie jako takove odradilo. Literatura (Obecna chemie /Vacik) je obtizne sehnatelna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Pan Procházka příliš učit neumí, z jeho výkladu má člověk v hlavě guláš. U zkoušky je naopak velice hodný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
U zkousky byl velice hodny.mel dobry syllabus a na posledni prednasce ekl,z jekeho tema bude jedna ze 2 otazek.
06.10.2006, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Procházka mluví celou dobu a docela rychle. Člověk má pocit, že mluví i při nádechu a že se tudíž musí zákonitě začít dusit. Jinak se nebojte, sice celé hodiny něco odvozuje na tabuli, že z toho lezou oči z důlků, ale u zkoušky je to hodný dědeček.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Výklad probírané látky na mě působil poněkud zmateně. Místy jsem se ztrácel v tom, co se prof. Procházka snaží vyložit. Domnívám se že jako jemný úvod do chemie by bylo možná lepší některé detaily oželet a dát raději přednost jasnému a srozumnitelnému vysvětlení. Přesto tato přednáška rozhodně byla jedna z lepších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan profesor prednasa s velkym nasadenim, elanom a dokaze nadchnut pre preberanu latku. Prednasky su teda moc energicke, zaujimave a zabavne. V prvom rocniku asi najlepsi predmet.
09.02.2007, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prochazka jako pedagog, hmmm, asi potrebuje rady od Cernyho!!!
Jestli Vam nezapise kredity v SIS-u vcasne, tak ho budete shanet asi behem celeho studia. Na mail rozhodne neodpovida. Je takovy naladovy, ale mozna ze mate stesti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Uvítala bych, kdyby přednáška z obecné chemie byla doplněna prezentacemi s výkladem, které by byly studentům přístupné pro další studium. Značně by usnadnily orientaci v přednášené látce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky z obecné chemie byli sice docela zajímavé, ale občas dosti těžko pochopitelné a stravitelné díky psaní na tabuli. Příště by určitě pomohlo, kdyby informace mohli být promítány na slidech.
23.01.2008, Chemie, bakalářské
Myslím, že zápis na písemnou část zkoušky mohl být také v sisu. Nebo zápis na ústní zkoušku mohl být na tom stejném papíře, kam jsme se zapisovali na písemnou část zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Pan profesor občas příliš složité věci příliš rychle a je těžké informce pochytit a zpracovat hned, na další přednášce ale opakuje podrobně nápň té minulé a tím pádem má student de facto dvě příležitosti všechno pochopit, čímž se věc usnadňuje.
06.03.2009, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
jediným materiálem na učení jsou přednášky, které jsou dost zmatené, předpokládají znalost matiky(dif.rovnice hlavně) a jsou dost rychlé. Jinak se učí podle knihy Obecná chemie od vacíka, ale ta není už běžně k sehnání, takže to chce stáhnout z internetu, nebo se ptát starších spolužáků.Konečná zkouška nakonec není tak obtížná, jak to na první podled vypadá. Jinak znalosti z obecky se hodně hodí v biochemii a celkově i v biologii a chemii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky byly děsivé, pan profesor odvozoval podle mě i neodvotitelné. Ovšem nic z toho se neobjevilo u zkoušky - alespoň ne ve zkoušení biologů. Bohudík.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
přednáška měla šílené tempo a kdo neměl pořádnou fyziku na sřední tak byl ztracený. moc se mi nelíbil styl přednášky, byla podel mě velice zmatená a nenavazovala
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na téhle škole jsou mnohem horší věci. :-)
20.06.2009, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Při přenášce mi strašně chybělo shrnutí základních informací, většinou se rovnou začalo vysvětlovat něco složitější, co na ně navazovalo. Např. definice pojmů, o kterých přednáška byla, nezazněly. Když už řečeny byly, tak jedním dechem bez vysvětlování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednášky prof. Procházky byly naprosto excelentní. Na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil, naopak byly velmi zajímavé a poskytovaly zajímavý nadhled nad probíranou látkou, což někdy při samostudiu schází. Naopak mě velmi zklamaly přednášky jedné přednášející, která suplovala hodiny prof. Procházky. Abych se dvě hodiny musel dívat, jak přednášející opisuje na tabuli své poznámky a to ještě v několika případech špatně, bez jakékoli přidatné hodnoty, k tomu nepotřebuji jezdit 30 km do školy. To si to mohu nastudovat doma z knih a správně. :-)
27.02.2010, Chemie, bakalářské
prednasky byly bohuzel casto pretahovany
Ing. Mariusz Marcin Uchman, Ph.D. [31-260], Obecná chemie [MC260P33, cvičení]
06.03.2009, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pokud berete cvika jako dovysvětlení přednášky, tak bych doporučovala jiného cvikaře. Tady to probíhalo tak, že témeř každý dostal př., měl týden na to si zjistit, jak ho počítat a pak ho předvíst na tabuli. O ničem jiném to nebylo. Takže pokud něčemu nerozumíte, tak googlujte nebo se ptejte zkušenějších spolužáků. Jinak zápočtové testy jsou o hodně těžší než samotný zkouškový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Vzhledem k náročnosti probíráné látky myslím, že praktikum bylo velmi přínosné a užitečné
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK