AnketaAnketa(verze: 682)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Pavel Matějíček, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
28.10.2005, Biochemie, magisterské
Přístup pana doktora Matějíčka ke studentům je podle mého názoru příkladný - nelpí na zbytečnostech, připravení studenti dostávají zápočet napoprvé.
prof. RNDr. Miroslav Štěpánek, Ph.D. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2005, 3. Ročník, Biochemie, magisterské
Spolu se svym kolegou byli ke svym studentum velmi vstricni a tolerantni. Oproti dalsim spoluzakum, kteri meli jine pedagogy, nasi skupinu praktikum bavilo a nebylo pro nas nocni murou.
28.10.2005, Biochemie, magisterské
Přístup pana doktora Štěpánka ke studentům je podle mého názoru příkladný - nelpí na zbytečnostech, připravení studenti dostávají zápočet napoprvé.
doc. RNDr. Iva Zusková, CSc. [31-260], Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2005, 3. Ročník, Organická chemie, magisterské
Nekdy to byla otrava, ale jinak vselku dobre
04.10.2005, Biochemie, magisterské
Praktika byla dobře zorganizována a byla opravdu přínosem. Jen by to chtělo méně arogantní chování ke studentům.
12.10.2005, Chemie, magisterské
Myslím si, že dávat vstupní test poté, co člověk zvládl zkoušku je trochu zbytečné. Navíc bylo řečeno, že se máme naučit teorii, kterou máme v návodech, ale písemka byla v podstatě z celé fyzikály, tzn. další menší zkouška. Vůbec si myslím, že s fyzikálou je spojeno příliš zbytečností a problémů. Mnohem více, než třeba s organikou nebo anorganikou, přitom právě tyto dva předměty jsou pro výuku na střední škole důležitější, než fyzikála (čímž ale její důležitost nepopírám).
23.11.2005, Organická chemie, magisterské
S tímto předmětem jsem rozhodně nespokojen. Nesmylsná přísnost mnohdy hraničí s buzerací. Zbytečně podrobné protokoly málem jako v prvním ročníku. Občas až arogantní chování (hlavně asistentky). Toto všechno mi rozhodně nedodává motivaci se věnovat předmětu, který mě tematicky vůbec nezajímá.
---, Praktikum z fyzikální chemie [MC260C45, laboratorní práce]
07.12.2005, Chemie, magisterské
muj nazor na celou fyzikalni chemie je, ze pani Zuskova ma moc velke naroky na to ze my jsme jen ucitele a to co se tam uci moc potrebovat nebudeme ma sve zasady pres ktere nejde jako treba vstupni test do praktik kde se nervujeme jestli vubec ho napiseme protoze na poporve to napise jen malo kdo!prijde mi divne ze tento test jdou lidi psat na podruhe a je to skoro vetsina je chyba v studentu? ze by se vestina lidi na to vykaslala?stejne tak jako kdyz se minuly rok psal vystupni test z techto praktik a napsali to jen 2 studenti z 20 lidi neni to divne???a jak je mozne ze u jinych praktik kde to neni pod vedeni Zuskove to napisou vsichni!a pritom to jsou jen praktika!!!!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK