AnketaAnketa(verze: 652)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Helena Dračínská, Ph.D. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2012, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Průběh praktik mě iritoval, většinu času jsme trávili díváním se z okna a svačinami v bufetu. Nemožnost samostatné práce (návod sám o sobě neumožňuje samostatné provedení úlohy), natož nemožnost rozvrhnutí práce v času mě dovedla k přesvědčení, že praktika nemají valného přínosu. Také by bylo pěkné, kdyby vyučující v praktiku rozuměli všem úlohám a dokázali je vysvětlit..
RNDr. Simona Eklová [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, laboratorní práce]
06.01.2006, Biochemie, bakalářské
vtahuje se k praktiku-dobre, ze clovek uvidi alespon nektere techniky, ale praktickych hodin je stale malo
RNDr. Veronika Hýsková, Ph.D. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Vyučující si byla často nejistá s dotazy studentů týkajících se úloh a někdy i s otázkami v testech.
RNDr. Jiří Liberda, Ph.D. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Myslím, že by bylo přínosnější kdyby na praktiku vyučující pomáhal a vysvětlil...
RNDr. Petr Novák, Ph.D. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Pan Novák prokazoval vysokou úroveň pochopení problematiky úloh v praktiku a ochotně se o tyto znalosti se stuenty podělil. Konzultace problémů s ním byla vždy přínosná.
doc. RNDr. Helena Ryšlavá, CSc. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Biochemické praktikum bohužel nemá žádnou úroveň. Úlohy jsou nezajímavé, nudné a pouze zabírají čas (většinu času student sedí a kouká, protože mu běží pokus). Tím že se pracuje ve dvojicích je pocit ztráty času ještě mnohem větší a navíc v některých skupinách veškerou práci oddře jen jeden ze dvojice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Možná by bylo lepší praktika z biochemie uspořádat turnusově. Náplní je většinou zdlouhavá práce, vyplněná neustálým čekáním. To samozřejmě k laboratorní práci také patří, ale proč tím trápit studenty v pátek odpoledne? Navíc zde zcela odpadá možnost se naučit rozvrhnovat vlastní práci. Škoda. Prezentace na konci praktika je ale dobrý nápad.
doc. RNDr. Helena Ryšlavá, CSc. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Praktika byla pro mě zklamáním, z celého vedení jsem měla pocit, že jsou tam jen z povinnosti, pro mě se tedy brzy cílem stalo totéž.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2013, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Kvalitní vyučující na svém místě. Jen bych vytkl, že připomínky k práci studentů byly někdy mírně pejorativní na úkor věcnosti.
Mgr. Alice Šonská, Dr. [31-250], Biochemické praktikum [MC250C31N, praktická cvičení]
19.06.2009, Chemie, bakalářské
Zatím nejhorší praktikum na oboru chpv. Úkoly a principy metod jsou nejasně definované, ze studijních textů špatně pochopitelné a vedoucí praktik je často nevysvětlí (buď nevědí, nebo odkáží na text). Jejich přístup ke studentům je nejhorší, jaký jsem mezi pedagogy na vysoké škole zažil.
---, Biochemické praktikum [MC250C31N, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2005, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Cele praktikum pro me nemelo velkeho prinosu. Co jsem se vazne vyborne naucil, byla prace s pipetou :( Byla to otrocina a navic vedeni nebylo prilis vstricne. Zatim nejhorsi predmet, ktery jsem na fakulte absolvoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Líbilo se mi, že jsem pochopila, co dělám, proč to dělám, bylo to dostatečně názorný.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK