AnketaAnketa(verze: 652)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Daniel Frynta, Ph.D. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Kolik je na světě ještěrek a kolik jich Daniel Frynta zná? Další milé překvapení těchto praktik!
prof. RNDr. Ivan Horáček, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
ucivo teto prednasky by se spise veslo do 2semestralni prednasky. bylo toho opravdu moc a clovek se v tom topil
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Nezapomenutelný týden plný ptačího křiku. Ivan Horáček je skvělý průvodce přírodou.
20.12.2006, Biologie, bakalářské
možná by bylo na čase vyměnit lihové preparáty za nové..
19.06.2008, Biologie, bakalářské
Preferoval bych pravidelná praktika více než bloková - během dvou dnů člověk nestihne vstřebat takové množství informací, na jednotlivé zástupce fauny zbývá málo času. S podobným názorem jsem se setkal u více studentů.
Termíny zápočtů byly vyhlašovány tesně před jejich konání, takže se stalo, že jsem několikrát propásl temín zápisu zápočtů, i když jsem nástěnku kontroloval předchozí den. Přitom by nebyl takový problém, aby zápis provedli vedoucí praktik po jejich absolvování na posledním cvičení.
30.03.2010, Biologie, bakalářské
Ornitologická část byla velmi vyčerpávající. Zvládnout si zapamatovat za tři hodiny všechny nejdůležitější ptáky (i když hlavně jen fauny ČR)je pro studenta, který maximálně rozpozná čápa od kosa, velice náročné.
prof. RNDr. Ivan Horáček, CSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Rozhodně je dobré absolvovat tuto přednášku aslespoň v minimální návaznosti na morfologii živočichů. Jinak je to rpo lidi, kteří se zoologii nezabývají, relativně náročné. Já byla velmi spokojená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly sice zajímavé, ale dost chaotické a nesrozumitelné.
Pan Horáček by měl zmírnit tempo a přednášky více ucelit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Snaha sdělit co nejvíce informací na úkor kvality. 200 slidů jsem za jednu přednášku jinde neviděla.
04.11.2005, Biologie, bakalářské
Máte celkem slušné prezentace, ikdyž některé slajdy se moc často opakují. Každopádně se jich při přednášce držte, neskákejte z pátého na deváté, ať si z toho mohou studenti udělat logicky navazující zápis. Po pravdě řečeno, přednáška z obratlovců mě (po přednášce prof. Smrže) moc nenadchla. Doufám, že biogeografie už bude lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.12.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
škoda jen, že na vyšší taxony nezbylo více času během přednášek...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Moc prosím o novou učebnici, Geisler už je tak salátový ve všech vydáních, co v knihovně mají, že se nedá použít. Když si přestane hrát s ukazovátkem, bude výklad pana Horáčka naprostá bomba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Pan profesor má až nepoředstavitelně obrovské znalosti a snaží se nám předat vše, co ví. Za jeho přímo encyklopedijní znalosti ho musím obdivovat. To je jistě chválihodné, ale nedopadá to dobře. On totiž pak přednáší příšerně rychle a prokliká obrovské množství slajdů. Stačilo by pětinové množství. Obrázky se opakují, mnohé jsou nekvalitní a zbytečné. Takže ve výsledku má člověk z jeho fantastických vědomostí jen to, co si ořečte ve 20 let staré učebnici. A to je špatně...
04.10.2006, Biologie, bakalářské
Výklad pana Horáčka bych vystihla slovy: chaos, zmatek, žádný řád. Při učení na zkoušku jsem zápisky z přednášky musela zahodit, protože nebylo možno se z nich učit a vzhledem k tomu, že nejsem jediná, kdo to tak řešil, domnívám se, že chyba není v mé neschopnosti dělat si zápisky. Tento semestr jsem si chtěla zapsat biogeografii, ale když jsem zjistila, že ji vyučuje pan Horáček, tak jsem ji škrtla...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Pan profesor Horáček je člověk, který svou přednáškou polovinu lidí nadchne a zaujme a druhou od tohoto předmětu totálně odradí. Já patřím asi k té první skupině.
Výklad mě ze začátku působil zmateně a také zmatený byl. S postupem času se jeho systematičnost zlepšovala, ale přesto to nikdy nebylo úplně ono. Jediným řešením je, od začátku rezignovat na psaní jakýchkoliv poznámek a všechnu mozkovou kapacitu nasměrovat na porozumění přednášce. Teprve pak si to člověk pořádně užije a něco si odnese. Přednášky se mi opravdu líbily, jen bych byl býval radši slyšel více o těch zviřátkách a méně o paleontologii a evolučních souvislostech. Zkouška byla fajn a její poloústní písemná forma si myslím prověří znalosti lépe a hlavně spravedlivěji než jakýkoliv test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Ačkoli byly přednášky prof.Horáčka poněkud "hrrfrr", daly by se nazvat (zoologicko-divadelnim) zážitkem :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Je vážně škoda, že se tento předmět bere takovým fofrem....člověk, který se tomu chce věnovat se vlastně extra nic nového nedozví...navíc se mi nelíbilo, že poslední dvě velké a významné skupiny (savc, ptáci) se studenti museli naučit doma sami.
Přednáška mě celkově mooc bavila a chodila jsem na ni ráda, ale rozhodně bych zvolila delší časový úsek na tak obsáhlý předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Živější a zajímavější část přednášky, chvílemi se bavíme i o živých tvorech a jejich ekologii. Jinak systém, kosti, lebky, zuby...
PS: Přednášku přejmenovat na: Srovnávací systém obratlovců
doc. RNDr. Petr Musil, Ph.D. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Bylo milé, že když jsem se v univerzálních hnědých ptácích úplně ztratila, pan Musil mi bez řečí pomohl je naurčovat. A je škoda, že si nepamatuji jména všech ochotných diplomantek a doktorandek, které mi celá praktika stejně nezjištně s určováním pomáhaly!
prof. RNDr. Jan Zima, DrSc. [31-170], Zoologie obratlovců [MB170P13A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Děkuji za vývojové stromy a apomorfie, hodně pomohly při zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Ke struktuře bych měl jedinou výhradu: pan profesor si nezjistil kolik hodin vlastně máme a nerozdělil látku podle časových dispozic. Jednotlivé skupiny pak byly probírány nevyváženě. Jinak se mi přendáška moc líbila a jeho výklad byl mnohem lepší než kolegy Horáčka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.09.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Zajímavá a zábavná přednáška!
23.12.2008, Biologie, bakalářské
zabavná přednáška, ale moc stromečků (fylogenetických), ve kterých se člověk špatně vyzná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.12.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Chvílemi se člověk ztrácí v pojmech, obzvlášt vyhynulé formy jsou nudné... o živých zvířatech se člověk moc nedozví:( Je to hlavně systém a morfologický vývoj linií. Letos se došlo dál než k rybám, což je pokrok
---, Zoologie obratlovců [MB170P13A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Takové cvičení, jaké jsou studenti nuceni absolvovat, je naprosto zbytečné, nesmyslné a nehodné Univerzity Karlovy. Určování ryb, které ohmatávali již moji dědečkové a zbavili je všech znaků, podle kterých se dají určit, to znamená šupin, ploutví (všetně hřbetních i ocasních) a mnohdy ještě něčeho dalšího; hrabání se v žábách a ještěrkách, které jdou rozlišit pouze opravdu velkou náhodou, neb to nesvedou ani sami asistenti je opravdu a naprosto zbytečné. 40 obrázků by toto všechno nahradilo s noblesou a efektivitou o několik set procent vyšší. Opelichané vycpaniny jež, svým množstvím obyčejného člověka doslova zavalí, z čehož plyne, že si absolutně nic nezapamatuje. A hlavně to po nikom nikdo nechce!!!!!!! Něco poznat není pro absolvování zkoušky vůbec zapotřebí, tu může udělat i ten, kdo si plete kuře s prasetem. Jediná rozumná část byla ta savčí, kde se alespoň řešila úloha okopčená z biologické olympiády, a která měla alespoň nějaký řád a asi i smysl, pro nebohého studenta. Můj pocit ze cvičení je ten, že ten, kdo je připravuje naprosto neví proč a jediným jeho důvodem asi je, že cvičečení vždy bylo a tudíž by i mělo být nadále a to, co se tam bude dít to je vlastně jedno, protože jeho smysl není v tom, aby se studenti něco naučili, či byli donuceni se něčemu potřebnému naučit, ale prostě jen v tom, aby bylo.
---, Zoologie obratlovců [MB170P13A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Zřejmě by se mělo uvažovat o uvedení nějakých prerekvizit (nebo alespoň doporučení v anotaci přednášky). Přednášející byl upřímně zděšen, když zjistil, že asi 70% přítomných studentů je z prvního ročníku a nemají za sebou některé jiné předměty. Mně osobně chyběl hlavně předmět Morfologie živočichů - často jsem kvůli neznalosti některých termínů vůbec nevěděla, o čem je právě řeč.
---, Zoologie obratlovců [MB170P13A, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.10.2004, . Ročník,
Nemyslím, že tento nový písomný model skúšania je spravodlivejší ako bol pôv. ústny..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.10.2004, . Ročník,
Je jen škoda, že se všechny informace musí vejít do tříhodinové přednášky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK