AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu.
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Lucie Juřičková, Ph.D. [31-170], Zoologie bezobratlých [MB170P09U, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Některé části byly super (škeble a ulity), jiné trošku ubíjející, dlouhé, únavné, ale ne nezajímavé! Moc se mi líbily medúzky. Oželela bych pitvy, i když chápu, že je ostuda, aby učitel biologie tímto neprošel. Nevím, proč existuje zvyk pitvat žížaly a šneky, nemyslím, že je to významně obohacující (nejde tu z mé strany o soucit se zvířátky). Škoda, že není terénní cvičení o prázdninách, o zkouškovém si je nemůu dovolit. Kdyby byla někdy v budoucnu v červenci, srpnu, případně v září, hned se hlásím, moc ráda bych na něj.
doc. RNDr. Lucie Juřičková, Ph.D. [31-170], Zoologie bezobratlých [MB170P09U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Velmi přístupná, pohodový vyučující.
prof. RNDr. Jaroslav Smrž, CSc. [31-170], Zoologie bezobratlých [MB170P09U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
smrzovy prednasky jsou zazitek, dobre se pobavite. horsi uz jsou testy.......chce i to, co nevyklada.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2005, 4. Ročník, Biologie, magisterské
určitě jedna z nejlepších přednášek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednasky byly uplne vynikajici. Ale prijde mi nespravedlive, ze jeden z terminu zkousek byl vyrazne lehci nez ostatni. Kdyz uz si pan profesor zaklada nanarocnosti, tak by nemel jen proto, aby alespon trochu vzrost pocet uspesnych studentu, davat lehci varianty a jeste to uvest tak, ze dnes doufam dorovname 100, kdyz do Te doby to udelalo 70 lidi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.11.2005, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Výborný zábavný člověk, dokáže zaujmout, jeho přenášky jsou nabité informacemi a ke všemu vtipkuje a dokáže odlehčit téma. Vřele doporučuji všem, ale dost těžká zkouška!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2006, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Myslím si, že je to jedna z nejlepších přednášek, kterou jsem za své studium na fakultě absolvovala. Má "hlavu a patu", je doplněna prezentacemi i ilustračními videi a místy je doplňována i "vtipnými historkami z natáčení", které zpříjemní a odlehčí dobu strávenou zapisováním poznámek. Kdyby takových přednášek bylo víc, rozhodně by to nebylo na škodu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Zoologie bezobratlých je jednou z nejlepších přednášek, které jsem měla možnost na této škole absolvovat. Obrovskou zásluhu na tom má profesor Smrž, který dokáže předat své obrovské nadšení pro všechny "breberky" i svým studentům. Líbil se mi nejen jeho způsob výkladu, ale i prezentace se spoustou obrázků a hlavně videí. Byla to jedna z mála přednášek na kterou jsme se opravdu těšili. Jediné, co bych hodnotila negativně je způsob zkoušení. Písemný test podle mého názoru není úplně spravedlivý. Záleží hodně na štěstí. Některé termíny jsou těžší a jiné lehčí. I když jsou písemné zkoušky teď "v módě" myslím, že je lepší klasická ústní zkouška. Minimálně to studenty více motivuje přečíst si i doporučenou literaturu.
  • Děkuji za pochvalu přednášky, nezpychnu a naopak mě to bude pořád pohánět k dalším připravám.S nevhodností písemného zkoušení souhlasím, ovšem při počtech studentů (před dvěma léty 330!) se jeví zcela nereálným zkoušení zvládat ústně. Takže to není móda či moje libůstka, ale , bojužel, nutnost. S lehčími či těžšími termíny naopak nesouhlasím. Zkouším tentýž test dát ve dvou náhodně vybraných termínech a každý rok to dopadá skoro stejně: dvě různá "skóre". Dle mého dojmu to spočívá spíše v přípravě různých skupin studentů. Leč, o tom by se mohla vést dlouhá diskuse. Jen pro ilustraci: ze zhruba 180-i potenciálních uchazečů v tomto školním roce udělalo zkoušku 129 a 31 z nich bylo hodnoceno známkou "výborně". Samozřejmě neslíbím snížit paušálně úroveň testů pro zlepšení hodnocení přednášky¨, ale lze se, byť to bude "po", sejít na naprosto neformálním sezení a třeba i vybrané problémy probrat. včetně lehčích a těžších testů. Rád celý problém proberu se zainteresovanými

    Jaroslav Smrž, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Poslouchat Smrže je opravdový zážitek (v kladném slova smyslu). Pestré, jen je toho trochu moc a 4 hodiny za sebou poslouchat jednoho člověka je docela náročné (i když je to právě pan profesor Smrž) :-)
  • Opět nezbývá než poděkovat a dále se každou jednotlivou přednáškou zabývat a ladit ji. Věřte, že se zase na přednášky těším. Na zkoušky, asi jako studenti, se netěším. Proč, to jsem již vysvětloval na přednášce.Jen pro upřesnění: přednáška trvá tři hodiny. I tak souhlasím s náročností udržet pozornost, člověk ji po hodině ztrácí a přichází epidemie spavé nemoci. Ale to je asi všude - výuka, projevy, sympózia.

    Jaroslav Smrž, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Přednášky byly vždy velmi zajímavé a dobře připravené. Problém bych viděl v obtížnosti některých variant zkouškových testů. Některé termíny tak byly mnohem více obtížné než některé další.
  • Děkuji za pochvalu. O testech jsem diskutoval s kolegyní v předchozím příspěvku, potvrzuji svoji ochotu to probrat na neformálním sezení.

    Jaroslav Smrž, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Přednášky byly opravdu výborné a zajímavé. Studenty výklad, podaný zábavnou formou, bavil, o čemž svědčila i zaplněnost místnosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Jedna z nejlepších přednášek, které jsem navštívila:o)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2007, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
    Velmi zajímavé přednášky v úžasném podání. Pan profesor je sympaťák, který oživuje naši školu a pro mě je to veliký popularizátor svého oboru. Rozhodně se nás nesnaží ohromit tím, co všechno umí, ale tím, co všechno jsme my schopni dostat do své kebule a nad čím vším můžeme žasnout. Kdyby jeho přednášky běžely jako štědrovečerní program vedle tří oříšků a šreka, neváhala bych ani minutu ;-). Těším se, že až budu mít čas, stavím se na nějaké další přednášce a lituji toho, že jsem nemohla být na všech jeho přednáškách během semestru "mých bezoušů".
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Výborně vedené přednášky, celkový dojem z předmětu kazí mně nevyhovující formát zkoušky (aspoň tedy písemné termíny) a pocit občasného přílišného zaobírání se detaily na úkor odpřednášení všech taxonů bezobratlých.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2009, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Páteční přednášky profesora Smrže byly to nejlepší z celého týdne. Týden se neskutečně vlekl, ale přesto jsme ve čtvrtek neutíkali domů, protože jsme se těšili na páteční "bezouše", kteří vždy zpříjemnili odjezd na víkend. Přednášky nejenže měly hlavu patu, to má kdekterá, ale hlavně byly přínosné a NEZAPOMENUTELNÉ! Holá fakta se člověk dozví leckde, ale zajímavé příběhy o zviřátkách málokde. Profesor Smrž je opravdu PROFESOR a profesora nedělá titul před jménem. Je vidět, že tématem žije, přednášky jsou připravené do nejmenšího detailu a byť tříhodinové, tak jsem se ani jednou nekoukl na hodinky, kdyže bude konec....Jsem moc rád, že jsem měl předmět povinně, kdežto moji o rok mladší kolegové nemají, protože podle názvu bych si "bezouše" nikdy dobrovolně nezapsal. VÍCE TAKOVÝCH VYUČUJÍCÍCH A BUDE NA FAKULTĚ OPRAVDU RADOST STUDOVAT!!!
  • Važený pane kolego, moc děkuji za Vaše vyjádření, které mi dodává další sílu a invenci k příštím přednáškám. Věřím, že znalosti zoologie, alespoň na středních školách i mnohých školách vysokých, i nadále považované za jasnou součást biologie, vám všem umožní být skutečně kvalitními pedagogy, ale také šiřiteli komplexního pohledu na biologii i přes někdy negativně, a věřím, že krátkodobě působící vlivy. Tyto snad budou brzy eliminovány a poslány tam, kam v moderní vysokoškolské výuce a vědě patří, a biologie bude zase tím vůdčím agens vývoje nejen pro znalosti samotné, ale i pro zachování zdraví planety. Bioidiverzita by skutečně neměla být jen proklamací, ale skutečností.
    Bylo mi potěšením s vaším ročníkem spolupracovat při přednáškách a letos se váš přístup k zoologii projevil výrazně i u zkoušek. Zcestná tvrzení, že zoologie představuje jen seznam druhů a budoucí učitel je již osvobozen od požadavku "znát všechny brouky na světě" (toto tvrzení jsem skutešně slyšel před řadou svědků z úst málem povolaných), patří, dle normálního myšlení na periférii vysokoškolské výuky a návazně i vědy.
    Zdravím všechny, kteří chtějí být dobrými biology!

    Jaroslav Smrž, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2009, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Musím říct, že přednáška ze zoologie bezobratlých byla nejlepší přednáškou jakou jsem během studia na přírodovědecké fakultě navštěvovala! Byla zajímavá, nebyla nudná. A člověk si z ní odnesl spoustu znalostí. Kdyby takových přednášek bylo líp, bylo by studium zajímavější a snazší, není nic lepšího než se těšit na přednášku!
    ---, Zoologie bezobratlých [MB170P09U, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2007, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Zoologie bezobratlých- fenomém PřF, ačkoli jsem byl od svých starších kolegů už dopředu vystrašen byl jsem překvapen neuvěřitelně zábavnou přednáškou o které neváhám tvrdit, že to byla pro mě zatím nejúžasnější přednáška vůbec.No a zkouška? Jak jinak než velice drsná(otázky týkající se detailů byly občas až moc "detailní".)
    Jinak ale musím panu profesorovi Smržovi moc poděkovat za úžasný výkon na přednáškách.
    Co poradit kolegům kteří si je ještě nezapsali? Aby si bezouše zapsali, protože jsou opravdu fenomenální..
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK