AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Robert Černý, Ph.D. [31-170], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Skvělý předmět! Vždycky jsem se těšila na další. Všem rozhodně doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
byla jsem spokojena, nemam zadne namitky na pristup k vyuce ani k ohodnoceni studentu, ktere povazuji za spravedlive
06.03.2009, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
zajímavá praktika, stručná. Vyžadovány jsou pouze protokoly vypracované na místě (až na jeden). Člověk se tady doví základy z mikroskopie v různých oborech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.03.2009, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
tento předmět jsem měla až ved druhém ročníku, takže mě nic nové nenaučilo, ale myslím že pro první ročník je to docela názorné a poučné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Pěkné seznámení s možnými postupy...určitě plusový předmět.
20.01.2010, Chemie, bakalářské
Tento pán je jistě velice inteligentní, ale za to i velice nepříjemný. Skoro žádné nové informace jsem se od něj nedozvěděl.
doc. Mgr. Vladimír Hampl, Ph.D. [31-161], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nepříliš náročné cvičení. Nepříjde mi, že bych se na prvních dvou cvičeních dozvěděla něco objevného - buď to byly úplné základy, nebo naopak složité fyzikální principy speciálních mikroskopovacích metod, které jsem někdy nepochopila (dlužno dodat, že ty po nás pak ale ani nikdo nechtěl). Ani počítání mikroskopických objektů se mi nezdálo nijak zásadní, ačkoli to byly příjemné čtyři hodiny (vážně! nevím proč, ale bavilo mě to). Analýza obrazu byla docela přínosná - dozvěděli jsme se, že to je, a taky jsme si něco sami zkusili.
Jinak jsem ráda, že nás nikdo nenutil v limitovaném čase malovat hory protokolů, což vede k přístupu "cokoli, jakkoli, jen aby se to stihlo".
Nemyslím, že bych byla o něco ochuzena, kdybych si tohle cvičení nezapsala, ale zase proč ne.
13.03.2009, Biologie, bakalářské
praktikum bylo spíše průměrné, ale jednoduše umožní studentům "osahat si mikroskop" a získat praxi v zaostřování atd., některé části praktik nebyly příliš dobře vedené, jedna z praktikantek měla velmi nejistý projev a téměř nic jsem se od ní nedozvěděla, příště lépe vybírejte...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Pěkné seznámení s možnými postupy...určitě plusový předmět.
20.01.2010, Chemie, bakalářské
Velice dobrý výklad učiva. Vyučující má zájem o to, aby se student hlouběji seznámil s problematikou.
Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Celkem v pohodě cvičení, první a třetí blok byl fajn, protože člověk opravdu něco pozoroval a zakresloval (nehrotilo se malířské (ne)nadání), druhé mí přišlo celkem nudné a zbytečné, protože prezentaci jsem si prošla doma a vyprávění o elektronových mikroskopech jsem si poslechla při úvodním soustředění... Jako zpestření výuky fajn, ale při srovnání s praktiky z buňky mě to nějak extra nenadchlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2012, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Nechápu proč se na cvičení věnovanému světelné mikroskopii museli barvit a pozorovat prvoci, když s rostlinnými i živočišnými vzorky se pracuje lépe (lépe se barví, preparát většinou opravdu obsahuje co by měl). A už vůbec nechápu, proč bylo mnohem větší úsilí věnováno popisu buněčných struktur excavatních prvoků, než základní práci s mikroskopem. To samé se týká i fluorescenční mikroskopie.
Celkově na mě kurz působil dojmem reklamy na katedru parazitologie, s tím že mikroskopovat se nakonec prváci naučí úplně jinde (Anatomie rostlin?). Přínosná byla pouze část týkající se skenovací elektronové mikroskopie, kde se doopravdy řešila především technika a práce s ní.
doc. Mgr. Vladimír Hampl, Ph.D. [31-161], Mikroskopická technika [MB160C45, cvičení]
22.05.2006, Biologie, bakalářské
¨Na to jak je mladej podal velice dobrý výkon, leckterý zkušenější pedagog by se od něj mohl učit. Avšak povinně by se od něj měli učit všichni jeho kolegové-vrstevníci, kteří ani zdaleka nedosahují jeho úrovně (Šmejkal)
24.09.2006, Chemie, bakalářské
nic moc mi předmět nedal. především myslím vinou toho, že vyučující (nejen V. Hampl) bohužel nedokázali látku dostatečně zajímavě podat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Moc prima cvičení, zápočet je za účast (alespoň tři cvičení ze čtyř), protokoly, někdo musel něco málo říct o mikroskopu, ukázat, že s ním umí pracovat...
01.11.2006, Chemie, bakalářské
Je to celkem fajn, někdy moc zajímavý, nezapomenutelný byl zážitek od fluorescenčního mikroskopu, pěkná je analýza obrazu, ale i ostatní. Cvičení se dá ale absolvovat i tak, že to člověka ani nepoznamená - nepíše se test, je to jen za čtyři čárky...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tenhle předmět mě trochu zklamal co do obsahu. Očekávala jsem, že se třeba naučím nějaké barvicí techniky a podobně, ale nenaučila jsem se vůbec nic. Jeden den jsme ztrávili prohlížením nějakých prvoků... co je to za techniku? Co jsem se naučila? Tak jedině že mám k obrázku psát zvětšení... V anotacích je psáno, že se studenti naučí přípravu barvených preparátů, ale barvení se účastnil jen jeden člověk v řadě a myslím že i ten jen pasivně. Další den jsme se kochali elektronovým mikroskopem a v duchu se modlili, abychom nic neshodili. Ale i přes neustálý strach, že rozbiju něco hrozně drahého, to byl docela zážitek. A něco málo jsem se i dozvěděla... třeba že mikrořezy se dělají tepelnou roztažností, což pro mě do té doby bylo poměrně znepokojivou černou skříňkou. Další den bylo počítání objektů. To jsem si z celého dne odnesla 2 informace:1)plankton se počítá na sklíčku s ohrádkou 2)hydrobiologie je děsná piplačka .Opět mám pocit, že má očekávání od předmětu s názvem Mikroskopická technika nebyly tímto naplněny. To poslední téma, analýza obrazu, bylo celkem přínosné, uznávám. Celkově mi přijde, že tenhle předmět má velký potenciál, ale jeho náplň je odfláknutá. Proč jsme tolik času strávili kreslením? Na našem uměleckém talentu se tím nic nezměnilo a na znalostech mikroskopování také ne. A přitom jsme se tomu věnovali většinu prvního dne i většinu toho "počítacího dne". Místo nekonečného kreslení by se mohlo zařadit víc barvicích technik a hlavně by si to měl vyzkoušet každý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Příliš nového jsem se zde nenaučil. Zejména při fluorescenční a elektronové mikroskopii to byla spíš exkurze do místnosti s mikroskopem než reálná práce s přístroji. Zajímavá byla naopak analýza obrazu.
RNDr. Petr Jan Juračka, Ph.D. [31-162], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
28.01.2016, Biologie, bakalářské
Elektronová mikroskopie byla jednou z nejlepších částí, super výklad :)
Mgr. Pavel Němec, Ph.D. [31-170], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
byla jsem spokojena, nemam zadne namitky na pristup k vyuce ani k ohodnoceni studentu, ktere povazuji za spravedlive
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Pěkné seznámení s možnými postupy...určitě plusový předmět.
20.01.2010, Chemie, bakalářské
Velice dobrý výklad učiva. Vyjadřování, artikulace v pořádku.
RNDr. Veronika Sacherová, Ph.D. [31-162], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
byla jsem spokojena, nemam zadne namitky na pristup k vyuce ani k ohodnoceni studentu, ktere povazuji za spravedlive
21.02.2009, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Moc pěkně zvládnuté, zajímavé, bez nudy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Pěkné seznámení s možnými postupy...určitě plusový předmět.
16.05.2009, Biologie, bakalářské
Cvičení na počítání mikroskopických objektů bylo srozumitelně a jasně vysvětleno, takže se dalo vše dobře pochopit a podařilo se úspěšně vytvořit tabulku s populační hustotou. Celkově cvičení proběhlo v živém tempu a paní Sacherová byla moc příjemná a ochotná poradit.
20.01.2010, Chemie, bakalářské
Velice dobrý výklad učiva. Vyučující má zájem o to, aby se student hlouběji seznámil s problematikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
výborné cvičení
RNDr. Veronika Sacherová, Ph.D. [31-162], Mikroskopická technika [MB160C45, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Jista davka neprijemnosti vuci studentum byla prospesna, alespon jsme si zafixovali nektere bezne veci, jako napr. kresleni tuzkou, nikoli propiskou, psani k obrazkum z mikroskopu pouzite zvetseni...
RNDr. Lenka Zídková, Ph.D. [31-161], Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
30.01.2008, Biologie, bakalářské
Vyucujici je lehce arogantni, ve vykladu se obcas vyskytly nektere nepresnosti ci omyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.08.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení bych vytkla hlavně malé množství termínů zápočtů, na takový počet lidí jen dva temíny je málo, nebylo tedy divu, že se tvořily dlouhatánské fronty...
16.09.2008, Biologie, bakalářské
Opravdu milé pro mě první setkání s mikroskopy.Všichni byli milí a ochotní nás naučit,jak správně zacházet s mikroskopy.Náplň byla také zajímavá,jen ta fronta při zápisu zápočtu nebyla tak příjemná.Příště možná více termínú,i když vím,že asi nemáte tolik času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
byla jsem spokojena, nemam zadne namitky na pristup k vyuce ani k ohodnoceni studentu, ktere povazuji za spravedlive
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Srozumitelný a kvalitní výklad, spoustu času na pozorování vybraných organismů (narozdíl od praktika z parazitologie,kde se všechno bere hopem a člověk se nestihne podívat nato,co ho zajímá)
RNDr. Lenka Zídková, Ph.D. [31-161], Mikroskopická technika [MB160C45, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení bylo dobré, ale v administrativních záležitostech byl trochu problém: do indexu jsem dostala zapocet, ale na SIS mi ho nikdo nezapsal.
24.01.2007, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Mozno by stalo za zvazenie udelovant zapocty hned na poslednom praktiku, aby clovek nemusel cakat na udelenie jedneho podpisu do indexu dve hodiny, ako to bolo tento semester.
---, Mikroskopická technika [MB160C45, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2009, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
Sympatické, příjemné, ne příliš náročné praktikum, které zahrnovalo i prohlídku laboratoří elektronové mikroskopie (pozlacené preparáty byly opravdu kouzelné). Dobré bylo, že si student sám mohl vybrat konkrétní dny cvičení z celkem velkého počtu nabízených termínů, takže se tento předmět dal pohodlně skloubit i s náročnějším rozvrhem. Ani s udělením zápočtu nebyly problémy.
21.09.2011, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tady si uvedomis kouzlo toho, co vse pod mikroskopem videt muzes:-)vhodne pro prvaky!!
---, Mikroskopická technika [MB160C45, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.04.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Seznámení s mikroskopem... a hodiny kreslení :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení bylo poměrně zajímavé, ale vadil mi způsob zapisování zápočtů. Proč nemohou být protokoly/nákresy schváleny na každém praktiku přítomným vyučujícím a na posledním z nich udělen zápočet, jako je tomu např. na cvičeních z biologie buňky? Současný systém několik desítek minut trvající fronty a případného předělávání protokolů dlouho po vykonání samotné úlohy považuji za nevyhovující.
---, Mikroskopická technika [MB160C45, ]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.10.2004, . Ročník,
Myslí si, že pro toho, kdo na střední škole pracoval se světelným mikroskopem, nebylo toto cvičením ničím přínosné. Ale je to jedna z mála praktických věcí, které si můžete v 1.ročníku vyzkoušet.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK