Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jaroslav Brůžek, CSc., Ph.D. [31-110], Antropologie [MB110P03, přednáška]
Bohužel pan Brůžek na začátku semestr ani neupozornil na to, že prezentace nebudou k dispozici, řekl to až v půlce jeho přednášek. Nedaly se z nich udělat vyhovující zápisky, které by poté byly použitelné ke zkoušce. Myslím si, že se to také dost odrazilo na výsledcích zkoušky.
Mgr. Martin Hora, Ph.D. [31-110], Antropologie [MB110P03, přednáška]
Velice příjemný přednášející, který dokázal zaujmout a udržet si svou pozornost posluchačů. Při cvičení s námi komunikoval a dělali jsme menší praktická cvičení s končetinami.
doc. RNDr. Ivan Mazura, CSc. [31-110], Antropologie [MB110P03, přednáška]
Zajímavé přednášky. Dojem pokazila vlastní zkouška, jakýsi písemný hybrid ve stylu maturity. Tohle by opravdu chtělo změnit, už proto, že nikdy nemůžete na papír napsat všechno, co o dané otázce víte. Další připomínku mám ke genetické části zkoušky, nebylo se z čeho učit, přednášející by měl zajistit přístupné materiály
Podla mna trochu staromodne vysvetlovane. Chybaju nejake kvalitne powerpointove prezenatacie. Je fajn ze na skusku je zverejneny zoznam otazok, ale obsah niektorych nebol na prednaske vobec preberany. Tiez forma skusky a sposob hodnotenia mi nepride zrovna objektivne.
Antropologie pro mě byla nejlepší předmět semestru. Oba panové přednášeji velmi zajímavě. Velmi pozitivní bylo, že jsme od pana Šmahela obdrželi papíry ke každé přednášce, kde byly ucelené, věcné informace a velmi dobře se z nich dalo připravit na zkoušku.
Já tam dole četla, že doktor Mottl je sadista :o)) Nicméně rovněž doporučím, člověk se něco zajímavého dozví, navíc v podání, při němž rozhodně neusne. A trocha černého humoru přeci ještě nikoho nezabila, ten přeci k anatomii patří :o)
Kvalitne a zaujimavo spravene cvicenia z ktorych si clovek naozaj dost vedomosti odnesie. Tiez je fajn ze vyucujuci sa snazi vtipom trochu rozptylit novymi vedomostami zahltenych studentov.
Cvičení k antropologii s p.Mottlem byla opravdu vyborná. Vše vykládal zajímavě, humorně, ale věcne. Jeho přístup ke studentům byl velmi vstřícný. Systém průběžných testů je podle mě výborný, protože látka se tak krásně rozloží přes celý semestr, člověk se ji tak více věnuje a není tak náročná. Vřele doporučuju!
Patrik Mottl je dle mého názoru velice schopný pedagog. Umí zaujmout, vysvětlit, povědět studentům i něco navíc, něco zajímavého, zvláštního, zná novinky v oboru (jakožto já moc ne;o)).
Cvičení s ním mě opravdu velice bavila jako snad žádná jiná!
Opravdu poklona pane Mottle!:o)
Velice zajímavý přednášející, občas byly přednášky a cvičení zábavná. Osobně jsem se těšila na jeho přednášky, dokázala jsem ho poslouchat po celou dobu přednášky a zajímalo mě vše, co přednášel. Také díky němu jsem nad Antropologií začala uvažovat jako o svém budoucím oboru. Jsem ráda, že jsem mohla mít tu čest a pana docenta mít na přednášky.
doc. Mgr. Vladimír Sládek, Ph.D. [31-110], Antropologie [MB110P03, přednáška]
Prednasky boli naozaj velmi zaujimavy. Ocenujem interakcie so studentmi. Naozaj sa mi pacilo, ze sme neboli zahrnani hromadou informacii, ale skor bol kladeny doraz na sposob rozmyslania.
Zial, myslim, ze skuska vobec neodrazila nase vedomosti. Test skladajuci sa len zo 14 otazok sa mi nezda objektivny .
Na tento předmět jsem se moc těšila. Ještě nevím, jak dopadnu u zkoušky, ale zatím jsem zklamaná. Od přednášek jsem očekávala něco jiného. Především, že mě obohatí o poznatky o našich předcích. Chápu, že antrolpologie je o hodně širší pojem, ale to co slýchávám na přednáškách, se mi zdá celkem zavádějící a neupoutá mě to. Škoda, netrávím svůj čas na téhle škole kvůli kreditům ani samostudiu.
Skvělě vedené a zábavné přednášky, které mě donutily o daných problémech přemýšlet a mezi danými fakty hledat souvislosti. Bylo jednoduché dávat pozor. Líbilo se mi, že pan doc. Sládek po nás chtěl nápady na to, proč a jak by co mohlo být, dával prostor našim úvahám, a tím nás aktivně zapojoval do přednášky. Nebylo to však nic nuceného, bylo vidět, že přemýšlí i ostatní, protože nápady vždy padaly jeden za druhým. Často jsem, většinou aniž bych vědomě chtěla, o probíraných tématech přemýšlela ještě dlouho po cestě domů. Kolikrát jsem se i přistiha, že pozoruji lidi kolem sebe a uvažuji nad spoustou otázek, které jsme v přednáškach prodiskutovávali. Abych to shrnula, přednáška tedy nebyla o předčítání prezentace a memorování informací, ale o zamyslení se, uvažování a nacházení souvislostí mezi fakty. Za mě zatím asi nejlepší předmět!
prof. RNDr. Zbyněk Šmahel, CSc. [31-110], Antropologie [MB110P03, cvičení]
Podla mna trochu staromodne vysvetlovane. Chybaju nejake kvalitne powerpointove prezenatacie. Prakticky nebolo na prednaskach povedane nieco naviac ako je na papieroch, ktore sa rodavaju pred kazdou prednaskou. Prednes je dost chaoticky a monotonny a student sa dost casto straca a vobec nevie a com sa momentalne hovori. Niektore prednasky mi prisli akoby umelo natahovane, akoby uz nebolo co povedat a tak sa opakovalo stale to iste len z roznych uhlov. Tiez forma skusky a sposob hodnotenia mi nepride zrovna objektivne.
Antropologie pro mě byla nejlepší předmět semestru. Oba panové přednášeji velmi zajímavě. Velmi pozitivní bylo, že jsme od pana Šmahela obdrželi papíry ke každé přednášce, kde byly ucelené, věcné informace a velmi dobře se z nich dalo připravit na zkoušku.
Prezentace jsou hezky zpracované, jen bych ocenila, kdyby je paní Tomanová posílala mailem, když to předtím několikrát slíbí. Ale zápočtový test je celkem snadno zvládnutelný, pokud si stihnete zapisovat a občas kouknete do Čiháka.
RNDr. Blanka Vacková, CSc. [31-110], Antropologie [MB110P03, cvičení]
Studnice vědomostí, řekne toho 2x víc než ostatní, ale na štěstí to pak po nás nechce všechno;) Vypadá sice přísně, ale je s ní i legrace a při zkoušce je hodná
prof. RNDr. Jana Velemínská, Ph.D. [31-110], Antropologie [MB110P03, přednáška]