Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Pavel Dvořák, Ph.D. [14-30], Medical Biology and Genetics [EAP0101030, cvičení]
Thank you for your positive feedback. It is very important to me that you appreciate my effort and teaching methods. Good luck in the next years of your studies!
Výuka v zimním semestru s panem docentem Dvořákem mě velmi bavila! Při učení na zkoušku jsem zjistil, že díky jeho hodinám mám silný základ z biologie, na který se dalo stavět!
Zpětná vazba je pro mě moc důležitá a o to více potěší, když je takto pozitivní.
Ať se Vám dále daří a baví Vás studium medicíny!
S pozdravem
Pavel Dvořák
Zkušenosti a čas, který nám věnoval pan docent Dvořák, jsou skvělou zkušeností, že existuje "můstek" mezi teorií a praxi.
Zpětná vazba je pro mě velmi důležitá a vážím si každého názoru, o to více mě potěší takto pozitivní hodnocení.
I já mám dojem, že jsem měl letos opravdu velmi šikovné studenty.
Ať se Vám daří dále a studium Vás baví i přes jeho náročnost!
S pozdravem
Pavel Dvořák
Pana docenta jsem měl na praktika v zimním semestru. Líbilo se mi celkové pojetí jeho hodin, kdy jsme před cvičením dostali na doma na vypracování několik otázek o kterých jsme poté na cvičení diskutovali. Člověka to donutilo se učit průběžně a navíc byla možnost formou té diskuze si ověřit, zda jsem otázku vypracoval správně.
Děkuji za pro mě důležitou zpětnou vazbu, navíc s pozitivním vyzněním.
Ať se Vám daří!
chyběl mi větší kontext, jelikož jsme každou hodinu probírali zejména otázky, které jsme si měli sami doma před hodinou připravit, ale chyběl mi i kontext těchto všech hodin dohromady
Děkuji i za tuto kritickou poznámku a vážím si jí především proto, že jde o konstruktivní kritiku poukazující na určitý ovlivnitelný prvek a ne jen subjektivní výrok, že se mi cvičení nelíbila.
Zároveň musím přiznat, že máte pravdu a i já jsem o tomto nedostatku ve cvičeních přemýšlel již dříve. Hlavním limitujícím faktorem je dvouhodinová dotace cvičení. Jestliže hlavním cílem je praktická výuka mikroskopování, na teorii zbývá menší část vyhrazeného času. Ten lze pak využít pro frontální způsob výuky nebo tak jak se snažím já, co nejvíce prostoru ponechat pro vyjádření/diskusi studentů. Na celkové shrnutí a propojení kontextu s ostatními tématy je pak již pravdu v hodinách málo prostoru a já to víceméně vědomě musím ponechat na vlastní studium studentů či samozřejmě na možné využití konzultace se mnou mimo čas cvičení. I tak se ještě nad touto věcí zamyslím a pokusím nějakým způsobem určité shrnutí a propojení témat do mých dalších cvičení začlenit.
Přeji Vám další úspěchy a příjemné chvíle při studiu naší medicíny i mimo ni!
Skvělý výklad na cvičeních, jasnost požadovaných znalostí, velmi přátelský a milý přístup.
Vážím si každé zpětné vazby na moji práci a o to více potěší pozitivní ohlas. Ať Vás studium medicíny dále baví, i když to třeba nebude vždy ideální :-)
Prezentace nelze použit jako samostatný zdroj k učení, je potřeba výklad
Děkuji za Váš komentář. Přesto si myslím, že prezentace by neměly sloužit jako samostatný nástroj k učení na vysoké škole. Bez kombinace s výkladem vyučujícího a také čtení v doporučené odborné literatuře se totiž zcela ztratí širší a ucelenější pohled na probíraná témata. Prezentace také kopírují jen omezený časový rozsah, který výuka na vysoké škole má, ale nedílnou součástí pak je samostudium postihující širší rozsah než bylo možné zmínit na výukových hodinách. Mé prezentace pak tedy v tomto duchu chápu tak, že mají ukázat určitý shrnující prvek daného tématu a případně se zastavit u něčeho z mého pohledu obtížnějšího či zajímavějšího. Přeji, ať se Vám ve studiu dále daří.
Dobrý pedagog. Libílo se mi, že jsme v podstatě vedli takový dialog. Nutil nás k vlastní iniciativě, v rámci vypracovávání otázek a formulářů, což mi připadá jako dobrý a správný přístup.
Dobrý den, Váš komentář je takový, jaký jsem si přál dostat. Nezávisle totiž popisuje to, čeho se ve své pedagogické práci snažím dosáhnout. Je důležité vědět, že i někdo z druhé strany katedry to vidí stejně. Děkuji a přeji Vám ať Vás přemýšlení o medicíně baví a naplňuje a ať se daří po všech stránkách dobře. S pozdravem Pavel Dvořák
Na cvičeních pro mě bylo vše srozumitelné (i to co jsem předtím nepochopila na přednášce). Vždy jsme přesně věděli, co se po nás chce.
Myslím si, že by bylo dobré zařadit do výuky také obtížnější genetické příklady, které jsou potřeba ke zkouškovému testu.