Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Paní magistra Jindrová je velice přívětivá, nedává studentovi cítit se hloupě v případě, že ve spontánním překladu neodpoví správně, což dává studentovi sebevědomí hlásit se na otázky typu “kdo by zkusil přeložit větu…’’ . Každá lekce byla “živá” a občas i zábavná. Nebylo jediné lekce kde by student alespoň jednou něco nemusel říct . Paní magistra ráda příležitostně vtipkuje a zasměje se se studenty, čímž probudí jejich pozornost. Upřímně odpoví, zda máte šanci u předtermínu a nabízí lekce navíc. V případě odpadlých hodin nabízí náhradní, abychom nebyli pozadu. Výklad byl vždy stručný a jednoduše vysvětlený.
Velmi oceňuji milý přístup ke studentům a snahu o to, aby studenti probíranou látku co nejvíce pochopili. Atmosféra v hodinách byla díky tomu velmi příjemná
Paní profesorka nám dokázala předat kladný vztah k jazyku. Vždy jsme měli možnost se ptát, jak osobně, tak i skrze elektronickou poštu, Na naše dotazy se nám vždy dostalo rychlé a srozumitelné odpovědi či vysvětlení.
Také oceňuji možnosit napsat si zápočtový test před Vánocemi, což nám pomohlo se plně soustředit na další předměty.
V zimním semestru byly opravdu hodiny perfektní. Průběžné testy mi pomohly a donutily mě se učit. Paní magistra se snažila vše vysvětlit, takže nemám co vytknout. Co paní magistra ovlivnit nemohla byl letní semestr. Ač se moc snažila, latina online je za mě nesmysl.
Mgr. Irena Kašparová [14-50], Odborná terminologie - latina [EP0201050, praktická cvičení]
Paní Magistra se snažila dělat co jen šlo, ale přes on-line formu to bylo náročné. Oceňuji její milý a podporující přístup k nám, ale bohužel se zimním semestrem, kdy byla výuka prezenčně, byl on-line kurz neporovnatelný
Na lekcích latinské terminologie beru jako velkou překážku sjednocení dvou semestrů do jednoho, kdy se během hodin musí přeskakovat v učebnici a látka tak není probírána postupně a více podrobně, tak aby studenti měli větší prostor pro opakování
Výuka v zimním semestru příkladná, ale online kurz v letním nebyl úplně nejlepší, co se hlavně motivace týká, bylo by lepší prezenčně (a zvýšit kreditové ohodnocení, protože je to jeden z předmětů, kteremu se člověk musí věnovat velmi pravidelně několik hodin týdně)
Organizace výuky byla špatná, hlavně kvůli tomu, že jsme se podmínky zápočtů dozvídali poměrně krátkou dobu předem. Bylo by vhodné již na začátku kurzu mít jasně dané podmínky, které budou pro všechny skupiny stejné. Bylo by rozhodně vhodnější mít výuku prezenčně
Co se týče zimního semestru, ten byl perfektní. Co byla za mě opravdu “slabota” - byl semestr letní. Samostudium je krásná věc, ale nemůže se očekávat, že se student tu “těžší” část naučí doma sám, během toho všeho okolo - průběžné testy z anatomie, biologie, angličtina. V letním semestru nám zubařům přibyl další předmět - biofyzika - a opravdu skloubit vše dohromady je složité. A pak latina, ve formě samostudia, je opravdu na konci žebříčku povinností.