velikost textu

Projekty pro rok 2011 - Přijaté pokračující projekty založené roku 2010

|< < 
Strana: / 16
> >|
Počet projektů: 238
▼+▲+Kód 
▼+▲+Fakulta 
[1]Sekce 
▼+▲+Řešitel 

▼+▲+Název
84810 
FSV 
A-HE 
Vojta, Tomáš 

Rozporuplná paměť. Polsko-židovské vztahy v době druhé světové války
51910 
FF 
A-HE 
Megahed, Mohamed 

Zádušní komplex Džedkarea Isesiho: dokumentace a interpretace archeologického materiálu
39310 
FSV 
A-HE 
Pellar, Štěpán 

Vznik moderního národa: Emancipace polských chłopů a Židů
53310 
FF 
A-HE 
Vendelová Jirásková, Lucie 

Elitní společnost starověkého Egypta v 1. - 3. dynastii
41810 
PřF 
A-HE 
Strnadová, Lucie 

Úloha smyslového vnímání v poznávání a popisu přírody v renesanci
96910 
FF 
A-HE 
Radovanovič, Dušan 

Komparace proměn sociálních elit ve Velké Británii a v Německu v první polovině 20. století
44710 
FF 
A-HE 
Hřebíková, Jana 

Recepce díla Bohuslava Martinů v německy mluvících zemích v období mezi dvěma světovými válkami.
94410 
FF 
A-HE 
Zourek, Michal 

Proměny vnímání východoevropského regionu v argentinské a chilské společnosti v průběhu 20. století – příspěvek k historické analýze vztahů mezi Argentinou,Chile a východní Evropou a k politologické analýze vývoje argentinské a chilské levice
74010 
FF 
A-HE 
Dědovský, Daniel 

Názvosloví českých lidových krojů. Vývoj a evropské kontexty.
64610 
KTF 
A-HE 
Rajdlová, Lenka 

Umělecké prostředí Českých Budějovic v 18. století
85810 
FF 
A-HE 
Weissová, Barbora 

Vytvoření archeologické mapy mohyl ve starověké Thrákii
86910 
FF 
A-HE 
Gambacorta, Federico 

Římské stříbrné mince 5. st. n. l. a pozdně římské mince ve sbírce Univerzity Karlovy v Praze
38910 
FF 
A-HE 
Doležal, Jakub 

Německo-německé vztahy v letech 1982 – 1989 v kontextu československé a evropské politiky
44910 
MFF 
A-INF 
Bída, Michal 

Pogamut: nástroj pro výuku a výzkum v oblasti 3D Inteligentních Virtuálních Agentů
157710 
MFF 
A-INF 
Martínek, Vladislav 

Vícekriteriální plánování cest v sítích hromadné dopravy
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
|< <  > >|