velikost textu

Projekty pro rok 2014 - Závěrečné projekty založené roku 2012

|< < 
Strana: / 5
> >|
Počet projektů: 68
Činnosti
▼▲Kód 
▼▲Fakulta 
▼▲Sekce 
▼▲Řešitel 

▼▲Název
Detail výsledků
586712 
MFF 
B-MAT 
Starinská, Katarína 

Detekce změn v autoregresních časových řadách
Detail výsledků
588112 
FF 
A-HE 
Koukal, Jiří 

František Kovárna - Nepublikované studie
Detail výsledků
591812 
FTVS 
A-EK 
Popelka, Jakub 

Sportovní infrastruktura v obcích
Detail výsledků
595212 
FF 
A-FGM 
Milička, Jiří 

Vícejazyčný korpus dialogů zachycující procesuální vrstvu jazyka
Detail výsledků
595812 
FSV 
A-EK 
Kalíšková, Klára 

Společné zdanění manželů a nabídka práce žen: Daňové reformy v České republice
Detail výsledků
602112 
PedF 
A-PP 
Kotzmannová, Alena 

Interaktivní webové prostředí pro rozvoj individuální představivosti a tvořivosti
Detail výsledků
604012 
FSV 
A-SP 
Ptáčková, Kateřina 

Poradní orgány a konzultační procedury jako nástroje vládnutí v ČR
Detail výsledků
608112 
FF 
A-SP 
Laššuth, Juraj 

Ontologie, epistemologie a normativita: realistická teorie politiky pro postvestfálskou situaci
Detail výsledků
609812 
FF 
A-HE 
Valkoun, Jaroslav 

Postoje Velké Británie a jejích dominií ke konstitucionálním otázkám v rámci Britského impéria v letech 1917–1931.
Detail výsledků
611512 
FHS 
A-HE 
Kábová, Adriana 

"Běloch" v úvahách a moderním folklóru obyvatel ostrova Sumba v Indonésii
Detail výsledků
613112 
LF Pl 
Tůma, Jan 

Vliv olivocerebelární degenerace na prostorové učení a orientaci
Detail výsledků
616712 
PedF 
A-HE 
Nájemník, Václav 

Druhý život Zdeňka Nejedlého
Detail výsledků
663512 
PedF 
A-PP 
Němec, Zbyněk 

Kvalita mezilidského vztahu jako determinant efektivity pedagogické asistence
Detail výsledků
666012 
FF 
A-SP 
Fiala, Jaroslav 

Sandinistická revoluce, studená válka a politická transformace Nikaraguy
Detail výsledků
666612 
PedF 
A-PP 
Rakoušová, Alena 

Integrované slovní úlohy jako jedna z možností rozvíjení klíčových kompetencí žáků 1. stupně základní školy
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100
|< <  > >|