text size

Projekty pro rok 2011 - Přijaté pokračující projekty založené roku 2010

|< < 
Page: / 16
> >|
Number of projects: 238
▼▲Code 
▼▲Faculty 
▼▲Section 
▼▲Principal researcher 

▼▲Název
32010 
PřF 
B-CH 
Sovová, Kristýna 

Studium těkavých látek uvolňovaných rostlinami během fytoremediace kontaminované půdy pomocí hmotnostní spektrometrie v proudové trubici s vybranými ionty, SIFT-MS
32610 
PřF 
B-BIO 
Žílová, Lucie 

Geny regulované transkripčním faktorem Pax6 v embryonálním vývoji myšího oka
35010 
PřF 
B-BIO 
Jurdíková, Katarína 

Populačná dynamika krásiviek (Zygnematophyceae, Streptophyta) na malej priestorovej škále
37710 
1. LF 
Štufková, Hana 

Studium podstaty izolovaného deficitu F1FO-ATPsyntázy a jeho důsledky pro energetický metabolismus buňky
38310 
1. LF 
Goetz, Michal 

Mozečkové funkce u poruchy pozornosti s hyperaktivitou (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD)
38910 
FF 
A-HE 
Doležal, Jakub 

Německo-německé vztahy v letech 1982 – 1989 v kontextu československé a evropské politiky
39310 
FSV 
A-HE 
Pellar, Štěpán 

Vznik moderního národa: Emancipace polských chłopů a Židů
40010 
FSV 
A-SP 
Štípková, Martina 

Proměna reprodukčních vzorců a její dopad na zdraví novorozenců v ČR
41110 
MFF 
B-MAT 
Frost, Miroslav 

Termodynamicky konzistentní víceúrovňové modelování slitin s tvarovou pamětí
41310 
1. LF 
Rečková Hroudová, Jana 

Vliv antidepresiv a poruch nálady na mitochondriální funkce
41610 
PF 
A-TFP 
Bohuslav, Lukáš 

Trestní odpovědnost právnických osob
41810 
PřF 
A-HE 
Strnadová, Lucie 

Úloha smyslového vnímání v poznávání a popisu přírody v renesanci
44710 
FF 
A-HE 
Hřebíková, Jana 

Recepce díla Bohuslava Martinů v německy mluvících zemích v období mezi dvěma světovými válkami.
44910 
MFF 
A-INF 
Bída, Michal 

Pogamut: nástroj pro výuku a výzkum v oblasti 3D Inteligentních Virtuálních Agentů
45410 
1. LF 
C-LEK 
Dluhošová, Martina 

Transkripční faktor Ctcf a jeho mechanismus interakce s DNA v leukemických buňkách
Count of records on page: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
|< <  > >|