text size

Projekty pro rok 2011 - Přijaté pokračující projekty založené roku 2010

|< < 
Page: / 16
> >|
Number of projects: 238
▼+▲+Code 
[1]Faculty 
▼+▲+Section 
[2]Principal researcher 

▼+▲+Název
53310 
FF 
A-HE 
Vendelová Jirásková, Lucie 

Elitní společnost starověkého Egypta v 1. - 3. dynastii
85810 
FF 
A-HE 
Weissová, Barbora 

Vytvoření archeologické mapy mohyl ve starověké Thrákii
94410 
FF 
A-HE 
Zourek, Michal 

Proměny vnímání východoevropského regionu v argentinské a chilské společnosti v průběhu 20. století – příspěvek k historické analýze vztahů mezi Argentinou,Chile a východní Evropou a k politologické analýze vývoje argentinské a chilské levice
57010 
FHS 
A-PP 
Kohoutová, Dagmar 

Vývoj čichu u dětí a změny čichových schopností a preferencí vůní s nástupem puberty
146610 
FHS 
B-GEO 
Krkoška Lorencová, Eliška 

Environmentální bezpečnost: Kritické ekosystémové služby z hlediska změny klimatu v České republice
113510 
FHS 
A-SP 
Kuřík, Bohuslav 

S revolucí na jeviště: zapatismus, globalizace, imaginace
6010 
FHS 
A-PP 
Martinec Nováková, Lenka 

Faktory ovlivňující vznik pohlavních rozdílů v čichu u dětí a sociální důsledky kongenitální anosmie
28610 
FHS 
A-SP 
Ripka, Štěpán 

Letniční hnutí mezi českými / slovenskými Romy: religiozita a praktiky inkluze Romů do bratrství ve spáse.
112410 
FSV 
A-SP 
Dobiášová, Karolína 

Zdravotní politika ve vztahu k migrantům v ČR v mezinárodním kontextu
117010 
FSV 
A-SP 
Frantová, Veronika 

Co je na politicích „veřejné“? Český mediální obraz a čtenářská percepce politické funkce.
76810 
FSV 
A-EK 
Havránek, Tomáš 

Rozvoj a aplikace meta-analytických metod v ekonomii
89910 
FSV 
A-EK 
Havránková, Zuzana 

Měření bankovní efektivity
1610 
FSV 
A-EK 
Janský, Petr 

Poskytují nově rozvinuté země rozvojovou pomoc efektivněji?
118310 
FSV 
A-EK 
Krištoufek, Ladislav 

Fraktalita a multi-fraktalita finančních trhů: metody a aplikace
47310 
FSV 
A-SP 
Parízek, Michal 

Kapacita mezinárodních institucí
Count of records on page: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
|< <  > >|