velikost textu

Výsledky projektu Efektivní způsoby podpory výuky chemie prostřednictvím ICT pohledem učitelů chemie

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 10 zázn.)
Stárková, Dagmar, Rusek, Martin. Identification of the Ways of >> Using ICT in Chemistry Education. In Paweł Cieśla. Science teaching in the XXI century. Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, 2017. s. (v –tisku). [Kapitola nebo část knihy]
Text byl recenzován a přijat k tisku, monografie je dle informací od jednoho z organizátorů konference poslední, která nebyla zatím vydána. Příspěvek je přiložen v příloze, potvrzení o jeho přijetí k publikaci je možné v případě nutnosti doložit.
Stárková, Dagmar, Rusek, Martin. Etické a bezpečnostní aspekty využívání ICT ve výuce chemie. Scientia in educatione, 2016, sv. 7(2), s. 100–110. ISSN 1804-7106. [Článek v časopise]
V kontaktu je uvedena skutečná kontaktní adresa, tj. adresa mého pracoviště - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
Stárková, Dagmar. Efektivní způsoby podpory výuky chemie prostřednictvím ICT pohledem (budoucích) učitelů chemie. In Ivan, Matúš, Šulcová, Renáta. 11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. : Nakladatelství P3K s. r. o., 2016. s. 110–115. ISBN 978-80-87343-59-3. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar, Rusek, Martin. Využití m-technologií v problémové, badatelské a projektové výuce. In Martin Rusek, Dagmar Stárková, Iva Metelková. Projektové vyučování v přírodovědném vzdělávání. : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2015. s. 85–91. ISBN 978-80-7290-817-2. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar, Rusek, Martin. Pojem inovace a jeho význam v přírodovědném vzdělávání. In Miroslav Prokša, Anna Drozdíková. Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní. : Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, 2017. s. 174–179. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar, Rusek, Martin. Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie. In Hana Cídlová. XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie - DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. : Masarykova univerzita, 2015. s. 193–199. ISBN 978-80-210-7996-0. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar; Rusek, Martin. Možnosti využití podcastů ve výuce chemie. In Bílek, M.. Výzkum teorie a praxe v didaktice chemie/Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století. : Gaudeamus, 2014. s. 345–350. ISBN 978-80-7435-417-5. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar; Rusek, Martin. Využití m-technologií v problémové, badatelské a projektové výuce. In Rusek, M.. Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. : UK PedF, 2015. s. 85–91. [Článek ve sborníku]
Stárková, Dagmar. Efektivní způsoby podpory výuky chemie prostřednictvím ICT pohledem učitelů chemie. In Opálková, M., V. Homoky & P. Nešněrová. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických výzkumech edukace: recenzovaný sborník z X. ročníku doktorské konference. : UK PedF, 2015. s. 80–84. [Článek ve sborníku]
Rusek, Martin; Stárková, Dagmar; Finger, Alexander, Are Chemistry Apps Suitable for an Out of Classroom Approach? In: ICOLE 2014, 2014. (poster z mezinárodní konference pořádané v Německu 16. - 19. 7. 2014) [Jiný výsledek]