velikost textu

Výsledky projektu Flow fenomén a kontrola času při hraní počítačových her

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 9 zázn.)
Lukavska, Katerina. Time Perspective as a Predictor of Massive Multiplayer Online Role-Playing Game Playing. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 2012, sv. 15 (1), s. 50–54. ISSN 2152-2715. IF 2.410. [Článek v časopise]
Košťál, Jaroslav; Klicperová-Baker, Martina; Lukavská, Kateřina; Lukavský, Jiří. Short version of the Zimbardo Time Perspective Inventory (ZTPI-short) with and without the Future Negative scale, verified on nationally representative samples. Time and Society, 2015, sv. X, s. X–X. ISSN 0961-463X. IF 0.559. [Článek v časopise]
článek je v tisku, údaje o svazku a stránkování doplníme;
článek obsahuje poděkování za grantovou podporu Grantové agentuře UK včetně čísla projektu.
Hrabec, Ondřej; Chrz, Vladimír. Flow Genres: The Varieties of Video Game Experience.. International Journal of Gaming and Computer-Mediated Simulations, 2015, sv. 7(1), s. 1–20. ISSN 1942-3888. [Článek v časopise]
článek je možné získat zde:
http://www.igi-global.com/article/flow-genres/125443
Lukavska, Katerina. Time Perspective as a Predictor of Massive Multiplayer Online Role-Playing Game Playing. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 2012, sv. 15, s. 50–54. ISSN 2152-2715. IF 0.879. [Článek v časopise]
Lukavská, Kateřina; Hrabec, Ondřej; Chrz, Vladimír, článek v recenzním řízení název článku: Sensitivity to start and stop cues and its impact on playing time in MMORPG players podáno do Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking (international, peer-reviewed, IF 2.4) [Jiný výsledek]
Košťál, Jaroslav; Klicperová-Baker, Martina; Lukavská, Kateřina; Lukavský, Jiří, článek "Short version of the Zimbardo Time Perspective Inventory (ZTPI-short) with and without the Future Negative scale, verified on nationally representative samples; podáno do časopisu Time and Society (international, peer reviewed, IF 0,528); článek je v recenzním řízení [Jiný výsledek]
Hrabec, Ondřej, přijatý konferenční příspěvek "Flow fenomén v kontextu výzkumu prožitku hráčů videoher"; příspěvek bude prezentován na konferenci Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku: „Tužka a papír, anebo počítač?“ (20.-21.1.2014) [Jiný výsledek]
Hrabec, Ondřej; Chrz, Vladimír, draft článku; plánováno podat k publikaci v prvním čtvrtletí 2014 v časopise International Journal of Gaming and Computer-Mediated Simulations (peer-reviewed; ISSN: 1942-3888) [Jiný výsledek]
Lukavská, Kateřina, Promoting Time Control in MMORPG Players via Start and Stop Cues [conference talk]. Cyberspace 2012, Brno. [Jiný výsledek]