velikost textu

Výsledky projektu Žákovská tvorba úloh jako indikátor matematické kultury žáků ZŠ

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 12 zázn.)
Brousseau, Guy. Úvod do Teorie didaktických situací v matematice. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. 106 s. ISBN 978-80-7290-600-0. [Kniha]
Kniha obsahuje překlad vybraných kapitol Teorie didaktických situací. V rámci řešení grantu byla Teorie didaktických situací využita jako základní teoretický rámec pro výzkum. Hlavní řešitel grantu a vedoucí práce byli hlavními překladateli díla z francouzského originálu.
Novotná, Jarmila; Brousseau,Guy; Bureš, Jiří; Nováková, Hana. From changing students' "culture of problems" towards teacher change. Aplimat: Journal of Applied Mathematics, 2012, sv. 5, s. 325–335. ISSN 1337-6365. [Článek v časopise]
Článek pojednává o výzkumu, který předcházel řešenému projektu a byl jeho přímou inspirací.
Bureš, Jiří. Žákovská tvorba úloh na základě reálné situace (analýza variability vytvořených úloh). In Lengyelfalusy, Tomáš, Pitoňáková, Slávka, Horváth, Peter,. Cielom vyučovania matematiky je šťastný človek. : Žilinská univerzita, 2011. s. 245–250. ISBN 978-80-554-0393-9. [Článek ve sborníku]
Bureš, Jiří; Novotná, Jarmila. Žákovská tvorba úloh na základě reálné situace. In Vondrová, Naďa. Jak učit matematice žáky ve věku 10–16 let. : Vydavatelský servis, Plzeň, 2012. s. 79–85. ISBN 978-80-86843-34-6. [Článek ve sborníku]
Bureš, Jiří. Obtížnost slovních úloh z pohledu žáků. In Ausbergerová, Marie, Bastl, Bohumír; Lávička, Miroslav. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. : Vydavatelský servis, Plzeň, 2012. s. 35–38. ISBN 978-80-86843-38-4. [Článek ve sborníku]
Bureš, Jiří. Tvorba slovních úloh – žákovské interpretace obrázku. In Vondrová, Naďa. Dva dny s didaktikou matematiky 2012, sborník příspěvků. : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. s. 75–78. ISBN 978-80-7290-604-8. [Článek ve sborníku]
Bureš, Jiří; Havlíčková, Radka; Novotná, Jarmila. An analysis of a young teacher‘s communication with pupils in a mathematical environment fostering the combinatorial reasoning of pupils (a case study). In Novotná, Jarmila; Moraová, Hana. Proceedings of SEMT 2011. : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011. s. 72–78. ISBN 978-80-7290-509-6. [Článek ve sborníku]
Bureš, Jiří, Slovní úlohy řešitelné pomocí tabulky pravdivostních hodnot In STEHLÍKOVÁ, Naďa, TEJKALOVÁ, Lenka, (eds.) Dva dny s didaktikou matematiky 2011, Sborník příspěvků. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta (v tisku). [Jiný výsledek]
Bureš, Jiří, Žákovská tvorba úloh na základě reálné situace (analýza variability vytvořených úloh). In LENGYELFALUSY, Tomáš, PITOŇÁKOVÁ, Slávka, HORVÁTH, Peter, (eds.) Cielom vyučovania matematiky je šťastný človek. Žilina: Žilinská univerzita, s.245-250. ISBN 978-80-554-0393-9. [Jiný výsledek]
Bureš, Jiří; Novotná, Jarmila, Žákovská tvorba úloh na základě reálné situace. In VONDROVÁ Naďa (ed.) Sborník z konference Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Litomyšl (v tisku). [Jiný výsledek]
Bureš, Jiří; Havlíčková, Radka; Novotná, Jarmila, An analysis of a young teacher‘s communication with pupils in a mathematical environment fostering the combinatorial reasoning of pupils (a case study). In NOVOTNÁ, Jarmila, MORAOVÁ, Hana (eds.) Proceedings of SEMT 2011. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, s.72-78. ISBN 978-80-7290-509-6. [Jiný výsledek]
Bureš, Jiří, Vystoupení na konferenci 43.konferencia slovenských matematikov Téma: Žákovská tvorba slovních úloh (analýza variability vytvořených úloh) Pozn. Sborník příspěvků z této konference není vydáván. [Jiný výsledek]