velikost textu

Výsledky projektu Volba výběrových tříd na 1. stupni veřejné základní školy

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 11 zázn.)
Smith Slámová, Radka. Nesouzníme s "běžnou školou": rodičovská volba základní školy v kontextu souladu rodinného a institucionálního habitu. Studia Paedagogica, 2022, sv. 27(3), s. 161–193. ISSN 2336-4521. [Článek v časopise]
Smith Slámová, Radka. Únik ze spádových škol: obavy rodičů z „běžné školy“ při nástupu dítěte do 1. třídy. Pedagogika, 2021, sv. 71(3), s. 457–482. ISSN 0031-3815. [Článek v časopise]
Smith Slámová, Radka. Obavy z "běžné" školy u rodičů volících třídy se zaměřením na 1. stupni ZŠ. In Roman Švaříček, Hana Voňková. Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. : Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita, 2021. s. 180–183. ISBN 978-80-7392-367-9. [Článek ve sborníku]
Smith Slámová, Radka. Rodičovská volba tříd se zaměřením při vstupu dítěte do primárního vzdělávání v České republice. In Červenková, Iva. Sborník anotací XXVIII. výroční konference ČAPV Rozmanitost podpory učení v teorii a výzkumu. : Ostravská univerzita, 2020. s. 206–208. ISBN 978-80-7599-196-6. [Článek ve sborníku]
Smith Slamova, R., Smith Slámová, R. (2022). Spádové šílenství okolo výběrových tříd. Učitelský měsíčník, květen 2022, str. 3-5. [Jiný výsledek]
Smith Slámová, R., příspěvek na konferenci v zahraničí: Smith Slamova, R. (19.3.2021). Social segregation through "specialty classes" in urban Czechia : Why do middle-class parents avoid their neighborhood school? [Paper presentation]. Association for Education Finance and Policy (AEFP)'s 46th Annual conference. Online. Dedikace a afiliace viz 1. slide prezentace. [Jiný výsledek]
Smith Slámová, R., příspěvek na konferenci v zahraničí: Smith Slamova, R. (8.9.2021). Bilingual and regular classes at Czech primary schools: Comparison of learning conditions [Paper presentation]. European Conference on Educational Research 2021, Geneva (online). Dedikace a afiliace uvedena v PowerPointové prezentaci a též v abstraktu příspěvku: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/26/contribution/50887/ [Jiný výsledek]
Smith Slamova, R., Smith Slamova, R. (6.9.2022). Choosing the alternative/innovative primary school track: Parenting style as a socially stratifying mechanism in Czech schools [Paper presentation]. ECER plus 2022, Yerevan (online). Dedikace a afiliace uvedena v PowerPointové prezentaci a též v abstraktu příspěvku: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/27/contribution/52960 [Jiný výsledek]
Smith Slámová, R., Social reproduction through specialized classes in Czechia: Why do parents dodge their local school? [Paper presentation]. The European Association for Research on Learning and Instruction 2021 Conference. Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures. Gothenburg (online). https://earli.org/sites/default/files/2021-08/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS_1.pdf Dedikace a afiliace viz 1. slide prezentace. [Jiný výsledek]
Smith Slámová, R., příspěvek na konferenci v zahraničí: Smith Slamova, R. (2.9.2021). Parental choice of specialized classes at the primary school level: Evidence from Czechia [Paper presentation]. Emerging Researchers' Conference at ECER 2021, Geneva (online). Dedikace a afiliace uvedena v PowerPointové prezentaci a též v abstraktu příspěvku: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/26/contribution/51568/ [Jiný výsledek]
Smith Slámová, Radka, 1. Bilingual and regular classes at Czech primary schools: Comparison of learning conditions. 2. Parental choice of classes with a special emphasis in Czech primary schools. Příspěvky přijaté na zrušenou konferenci ECER 2020 (Glasgow). Účast přeložena na rok 2021. [Jiný výsledek]