PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Úvod do psychologie pro učitele: vývojové a rozvojové možnosti žáka - APR190002
Anglický název: Introduction to Psychology for Teachers: development and development potential of pupil
Zajišťuje: Katedra psychologie (21-KPS)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2023
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: 72 / neurčen (72)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Martina Švandová, Ph.D.
Vyučující: Mgr. Martina Švandová, Ph.D.
Neslučitelnost : AUS100002, AUS100003, AUS300004, AUS500002
Je neslučitelnost pro: AUS300004, AUS500002, AUS100002
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Jana Draberová, Ph.D. (07.02.2021)
Předmět předkládá vybrané psychologické poznatky potřebné pro porozumění a vedení edukačního procesu. Jde zejména o charakteristiku a vývoj poznávacích, motivačních a emočních procesů, psychických vlastností jedince a jejich změn v jednotlivých vývojových fázích, především v období dospívání.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK