|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
Hlavním cílem kurzu je umožnit studentům aplikovat teoretické znalosti UX/HCI z předmětu Principů interaktivní tvorby (ANM50586) na reálném projektu. Studenti se rozdělí do skupin a sami si zvolí téma projektu. Pod vedením vyučujícího si studenti postupně upřesní cíle svých projektu pomocí UX výzkumných a designových metod. Po výzkumné části vyučující povede studenty tak, aby dokázali zpracovat digitální prototypy svých projektů. V závěru kurzu student budou prezentovat výsledky svého snažení před ostatními studenty. Samotné prezentace projektů jsou dalším důležitým cílem kurzu, neboť schopnost prezentovat abstraktní a technické aspekty projektů v narativní a vizuální formě před případnými investory je nedílnou součástí úspěchu každého nejen digitálního projektu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
Veškeré potřebné informace se studenti dozví v prvních hodinách kurzu Principy interaktivní tvorby (ANM50586). Kurz probíhá formou víkendového dvoudenního workshopu. V letním semestru 2019/2020 se bude konat v sobotu 21. 3. 2020 a v neděli 22. 3. 2020 vždy od 9:10 v učebně C338. Pokud se studenti mezi sebou a následně včas s vyučujícím dohodnou, je možné, aby kurz probíhal na jiném místě. V minulých ročnících jsme využili kreativní kanceláře digitálních technologických společností. Protože na konci se bude prezentovat výsledek týmové práce, očekává se, že studenti se zúčastní obou dnů. Pokud student zmešká jeden ze dnů, je povinen kontaktovat vyučujícího. S vyučujícím se individuálně dohodne na kompenzaci absence a očekává se, že bude schopný prokázat a vysvělit, jak se přesně podílel na týmovém projektu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ferenc (10.02.2020)
Níže uvedená literatura je primárně orientovaná na praktické aplikace znalostí. Pro teoretické znalosti je doporučena literatura z předmětu Principy interaktivní tvorby (ANM50616). (Řazeno podle relevance) DesignCOOPER, Alan, Robert REIMANN a Dave CRONIN, 2014. About face: the essentials of interaction design. Fourth edition. Indianapolis, IN: John Wiley. ISBN 978-1-118-76657-6. NORMAN, Donald A, 2010. Design pro každý den. Praha: Dokořán. ISBN 978-80-7363-314-1. GOTHELF, Jeff a Josh SEIDEN. Lean UX: applying lean principles to improve user experience. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2013. Lean series. ISBN 1449311652. KNAPP, Jake, 2017. Sprint: jak vyřešit velké problémy a otestovat nové myšlenky v pouhých pěti dnech. Přeložil Libuše MOHELSKÁ. Brno: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-023-1. KRUG, Steve, 2006. Web design: nenuťte uživatele přemýšlet!. 2. aktualiz. vyd. Přeložil Jan ŠKVAŘIL. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1291-8.
LUPTON, Ellen, 2011. Graphic design thinking: beyond brainstorming. Baltimore: Maryland Institute College of Art. ISBN 9781568989792. PrezentaceKERMODE, Robin. Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali: 7 kroků k sebevědomému a autentickému projevu před publikem. Přeložil René SOUČEK. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-2906-0. GLASER, Judith E. Konverzační inteligence: klíč k úspěchu v práci a byznysu. Přeložil Petr SOMOGYI. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-400-4. Startupy a leadershipRIES, Eric, 2015. Lean startup: jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace. Přeložil Lukáš DUŠEK. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0389-7. THIEL, Peter A. a Blake MASTERS, 2015. Od nuly k jedničce: úvahy o startupech, aneb, jak tvořit budoucnost. Přeložil Lubomír SEDLÁK. V Brně: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-87270-72-1. TALEB, Nassim, 2019. Nasadit vlastní kůži: skryté asymetrie v každodenním životě. Přeložil Jan KALANDRA. V Praze: Paseka. ISBN 978-80-7637-025-8. MÜHLFEIT, Jan a Melina COSTI, 2017. Pozitivní leader: jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu. Přeložil Viktor JUREK. V Brně: Management Press. ISBN 978-80-265-0591-4. |