|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Labus, Ph.D. (01.10.2018)
vnímání nelze v japonštině bez pravidelné přípravy zvládnout. Svým pojetím tato cvičení doplňují Jazyková cvičení <br> I: gramatika (A) a Jazyková cvičení I: písmo (A), protože se v textech objevují převážně větné konstrukce a znaky z <br> těchto předmětů. <br> Student se v tomto předmětu naučí správně japonsky číst, včetně přízvuku a intonace. Seznámí se rovněž se <br> základy překladu do češtiny.<br> Předmět je otevřen pouze pro řádně zapsané studenty Japonských studií. |
|
||
Poslední úprava: Miroslava Jirková (30.06.2014)
Základní studijní literatura: Suríé nettowáku (ed.) Minna no nihongo, šokjú I, honsacu, Tókjó: Suríé nettowáku, 1998. Suríé nettowáku (ed.) Minna no nihongo, šokjú II, šokjú de jomu topikku 25, Tókjó: Suríé nettowáku, 1998.
Další odborná literatura: Iwazawa, Kazuhiro. U?ebnice japonštiny pro samouky, Díl první, Rožnov: PCentrum, 1996.
|
|
||
Poslední úprava: Miroslava Jirková (30.06.2014)
1. Texty na procvi?ení spony. 2. Texty na procvi?ení ukazovacích zájmen. 3. Texty na procvi?ení ?asových ur?ení. 4. Texty na procvi?ení pravd?podobnostního zp?sobu a záporné otázky. 5. Texty na procvi?ení instrumentálu a sloves osobní orientace. 6. Texty na procvi?ení p?ídavných jmen. 7. Texty na procvi?ení vyjád?ení existence. 8. Texty na procvi?ení komparativu a superlativu. 9. Texty na procvi?ení vyjád?ení cht?ní. 10. Texty na procvi?ení p?echodníku. 11. Texty na procvi?ení použití modálních sloves. 12. Texty na procvi?ení záporu a modálních sloves. 13. Texty na procvi?ení potenciálu a ?asových |