|
|
|
||
Poslední úprava: SISLV1AF (30.09.2012)
Kurz začíná 9.10.2012. Seminář studenty seznámí s možnostmi použití interaktivních simulací a her pro výuku humanitních předmětů. Rozebrány budou vybrané příklady simulací a her v novém a rozvíjejícím se oboru Digital Game-Based Learning (DGBL). Studenti se dále přímo zapojí do testování, implementace a evaluace vybraných výukových simulací, vyvinutých ve spolupráci ÚISK FF UK s dalšími subjekty, na středních školách. Mezi tyto simulace patří např. Evropa 2045 nebo Orbis Pictus Bestialis. Výuka bude zajišťována pravidelnými teoretickými semináři a několika celodenními praktickými semináři. Od studentů se očekává schopnost samostatné práce, zájem o výukové simulace a ochota spolupracovat s učiteli a studenty SŠ. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. (13.09.2011)
de Freitas, S.: Learning in Immersive worlds: A review of game-based learning. JISC (Joint informational Systems Committee) report. (2006) http://www.jisc.ac.uk/eli_outcomes.html Egenfeldt-Nielsen, S., Buch, T.: The learning effect of ‘Global Conflicts: Middle East’. In: (Santorineos, M., Dimitriadi, N., eds.): Gaming Realities: A Challenge for Digital Culture. Fournos, Athens (2006) 93 - 97 Egenfeldt-Nielsen, S.: Beyond Edutainment: Exploring the Educational Potential of Computer Games. PhD Thesis. University of Copenhagen (2005) Jantke, K.P.: Games that do not exist: Communication design beyond the current limits. In: Proc. ACM Conference on Design of communication (2006) Squire, K.: Replaying history: Learning World History through playing Civilization III. PhD thesis. Indiana University (2004) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. (13.09.2011)
V průběhu kurzu se studenti aktivně zapojí do testování, implementace a evaluace výukových simulací na středních školách. Kurz bude ukončen prezentací výsledku evaluace. Základem pro hodnocení bude příprava a provedení implementace. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. (13.09.2011)
|