|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Landová, Ph.D. (23.09.2020)
OPATŘENÍ V PŘÍPADĚ PŘECHODU NA DISTANČNÍ VÝUKU: Pro případnou distanční výuku bude využíváno prostředí MS Teams a prostředí Moodle. Proběhnou online setkání dle původního rozvrhu, na kterých budou konzultována základní témata a studenti budou reflektovat samostatnou práci, kterou budou mít zadanou mezi jednotlivými setkáními. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Landová, Ph.D. (23.09.2020)
Pro úspěšné zakončení předmětu je potřeba, aby studenti splnili následující podmínky:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Landová, Ph.D. (23.09.2020)
LITERATURA: ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3. DROBÍKOVÁ, Barbora. Základy managementu pro informační pracovníky. Ústav infromačních studií a knihovnictví Univerzity Karlovy v Praze. Informační věda [online]. Praha, 2009 [cit. 2014-02-04]. Dostupné z: http://www.informacniveda.cz/article.do?articleId=1135 GOLEMAN, Daniel. Emoční inteligence. Překlad Markéta Bílková. Praha: Columbus, 1997. 348 s. ISBN 80-85928-48-5. GOLDRATT, Eliyahu M. Cíl: proces trvalého zlepšování. 2. přeprac. vyd. Praha: InterQuality, 2001, 335 s. ISBN 80-902-7702-0. KOTTER, John P, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Srdce změny: mýty a skutečnost : model efektivního učení se a zlepšování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 200 s. ISBN 80-726-1095-3. KOONTZ, Christie, ed., GUBBIN, Barbara, ed. a RESSLER, Miroslav, ed. Služby veřejných knihoven: směrnice IFLA. 2. zcela přeprac. vyd., v tomto překl. 1. vyd. Praha: Národní knihovna České republiky, 2012. 203 s. ISBN 978-80-7050-612-7. Standard pro dobrou knihovnu: metodický pokyn Ministerstva kultury k vymezení standardu veřejných knihovnických a informačních služeb poskytovaných knihovnami zřizovanými a/nebo provozovanými obcemi a kraji na území České republiky. 1. vyd. Praha: Národní knihovna České republiky, 2012. 11 s. ISBN 978-80-7050-616-5. Dostupné také z: http://knihovnam.nkp.cz/docs/bench/Standard_pro_dobrou.pdf. NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost : model efektivního učení se a zlepšování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6. STEJSKAL, Jan. Měření hodnoty veřejných služeb: (na příkladu veřejných knihoven). Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2013, 206 s. ISBN 978-80-7478-412-5. VEBER, Jaromír. Management: základy, prosperita, globalizace. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 700 s. ISBN 80-726-1029-5. VODÁČEK, L., VODÁČKOVÁ, O. Management : teorie a praxe v informační společnosti. Praha : Management Press, 2005. 314 s.
|