|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Helena Lipková, Ph.D. (26.01.2022)
a) osvojit si schopnost reflektovat cílovou skupinu posluchačů a posluchaček, zohlednit její specifikace i informační potřeby a zkusit navrhnout řešení - aktivitu pro ni vhodnou (v lektorském prostředí prezenčním či distančním), jež by dokázala naplnit předem stanovený (výukový) cíl. b) osvojit si a prakticky si vyzkoušet prezentační techniky |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Helena Lipková, Ph.D. (26.01.2022)
POZOR! PŘEDMĚT SE OTEVÍRÁ POUZE PRO STUDENTY ÚSTAVU INFORMAČNÍCH STUDIÍ A KNIHOVNICTVÍ! Předmět je na LS 2022 rozvržen v offline podobě (viz rozvrh!) Pouze v případě změněné pandemické situace bude výuka převedena na online platformu ZOOM. Podmínky získání zápočtu:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Helena Lipková, Ph.D. (25.03.2022)
PLAMÍNEK, Jiří, 2014. Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Grada: Praha. DUARTE, Nancy, 2012. Slajdologie: tajemství tvorby skvělých prezentací. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0009-4. BEEBE, Steven A. a Susan J. BEEBE, [2015]. Public speaking: an audience-centered approach. Ninth Edition. Boston: Pearson. ISBN 02-059-1463-2. HELCL, Zdeněk, 2013. Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách: osvědčené rady a příklady z praxe. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4770-5. NEVOLOVÁ, Monika, 2017. Přestaň prezentovat, začni vyprávět: storytelling - odliš se od ostatních. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5664-6. SCHULTZE, Quentin J., c2006. An essential guide to public speaking: serving your audience with faith, skill, and virtue. Grand Rapids, Mich.: Baker Academic. ISBN 978-080-1031-519. ŠPAČKOVÁ, Alena, c2009. Moderní rétorika: jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. 3., dopl. vyd. Praha: Grada. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-2965-7. |